Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Hip-Hop

Richarð.

Aanbevolen berichten

Was er ook. Was inderdaad niet heel speciaal, kwam gewoon over als een van de zoveelste shows voor Action op deze tour, kon ook merken dat z'n stem vercrackt was. Vond het desondanks wel een kwalitatief goede show. Vond het ook wel jammer dat ie veel nieuwe shit deed maar hij deed ook nog wel wat verse shit van Blue Chips 1 en Dr. Lecter. Grappig trouwens dat Action zelf Saab Stories zijn kutste project vindt.

Ah okay mooi man. Kwam zelf om 20.30 uur aankakken, wat normaal gesproken ruim op tijd is als een artiest 21.00 uur on stage zou zijn. Sta je niet helemaal vooraan natuurlijk, maar vond ik dit keer ook niet echt nodig. Begon de rij al op Leidseplein, nog nooit zo'n lange rij gezien. Zelfs tijd gehad om biertjes te kopen bij een winkeltje. Op een gegeven moment kwam er een gast van de Melkweg die zei van dat als je al lid was door mocht lopen, dus uiteindelijk nog ruim op tijd binnen geraakt gelukkig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is ook semi-obscuur jaren 90 dingetje. Maar kreeg wel wat airtime bij Villa 65 en Yo! MTV Raps. Dat waren de programma's waar ik het hoorde en zag.

edit: Ben hem aan het binnenhalen op slsk, gebruik je dat niet en wil je hem toch. PM en dan doe ik wel even een wetransfer :)

Nog 2 jaren 90 dingetjes, World Renown is gewoon puur kwaliteit...de andere track is sentiment en ook niet slecht, minder obscuur dan Da King & I gok ik.

bewerkt door MrMHB
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is er mis met m dan [MENTION=44]Östlund[/MENTION]; [MENTION=3380]Marc.[/MENTION];

Lijkt een hekel aan blanke mensen te hebben. Komt natuurlijk ook wel naar voren in zijn nummers, had echter verwacht dat hij wel iets meer bij getrokken zou zijn. Was twee jaar geleden in Doetinchem en zat vanaf het begin al te zeuren dat er alleen maar blanken waren. Ging hij vervolgens vragen of iedereen mee wilde rappen met het nummer. Bij de eerste 'nigger' iedereen gewoon mee rappen en hij legt gelijk het nummer stil en begint te bitchen dat we dat woord gebruikten. Dan moet je dat ook gewoon niet in een nummer gebruiken. Maar verder wel een dikke show hoor, gewoon respect voor zijn skills. Maar hij zelf mocht wel iets meer respect tonen voor zijn fans.

[YOUTUBE]VE8ENpivjsw[/YOUTUBE]

'All white people are out to get you'

bewerkt door Marc.
Link naar opmerking
Deel via andere websites