Sophomore Geplaatst 25 oktober 2014 Share Geplaatst 25 oktober 2014 Die openingstrack heeft me in ieder geval aangezet om het hele project te checken damm Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 30 oktober 2014 Share Geplaatst 30 oktober 2014 Jay Elec doesn't write it HOV couldn't write it, he vacationin' Jungle the only brother I take **** from from, her son give me lines We talk all the time, so I guess if he inspired my song it ain't mine [soundcloud]https://soundcloud.com/gormena/jay-rock-x-kendrick-lamar-pay-for-it-ft-chantal[/soundcloud] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 31 oktober 2014 Share Geplaatst 31 oktober 2014 Even nieuw albumpie van The Game beluisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 1 november 2014 Share Geplaatst 1 november 2014 Sterkte Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 1 november 2014 Share Geplaatst 1 november 2014 Typhoon, wat een spektakel live. 2 uur lang genoten in de schouwburg in Rotterdam. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 4 november 2014 Share Geplaatst 4 november 2014 (bewerkt) Meer mensen zijn erg onder de indruk van zijn live optredens. Zelf een flinke tijd terug ook een aantal keer gezien, toen hij nog gewoon rapper was erg tof. Ik vind zijn tweede albums maar ideologisch geleuter. http://www.npr.org/2014/11/02/359816854/first-listen-big-k-r-i-t-cadillactica @The Kerfts; Eerste luisterbeurt heeft op mij geen ontzettend grote indruk achtergelaten Goh deze snippet van Pretty Flacko 2 belachelijk, kan niet wachten tot de volledige versie uitkomt Vanaf 2.43 min dus 4 november 2014 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 4 november 2014 Share Geplaatst 4 november 2014 [YOUTUBE]jwbEkapsHdg[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 4 november 2014 Share Geplaatst 4 november 2014 Meer mensen zijn erg onder de indruk van zijn live optredens. Zelf een flinke tijd terug ook een aantal keer gezien, toen hij nog gewoon rapper was erg tof. Ik vind zijn tweede albums maar ideologisch geleuter. http://www.npr.org/2014/11/02/359816854/first-listen-big-k-r-i-t-cadillactica @The Kerfts; Eerste luisterbeurt heeft op mij geen ontzettend grote indruk achtergelaten Goh deze snippet van Pretty Flacko 2 belachelijk, kan niet wachten tot de volledige versie uitkomt Vanaf 2.43 min dus Je bent de enige hoor wat Typhoon betreft, serieus. Nieuwe Krit moet maar even wachten, zit komende tijd aan Death Metal albums vast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 4 november 2014 Share Geplaatst 4 november 2014 Vind Typhoon ook echt fucking kut. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 5 november 2014 Share Geplaatst 5 november 2014 Jordi wat is er aan de hand :( Paar jaar terug zou je juist zelf een project van KRIT pushen Maar begrijp je wel hoor, er is meer interessante muziek natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 7 november 2014 Share Geplaatst 7 november 2014 Even een paar lekkere albums gevonden zeg. :<:<:< [YOUTUBE]n2-Dkv5yBtI[/YOUTUBE] [YOUTUBE]iGecG_mbBOQ[/YOUTUBE] [YOUTUBE]obL5KZJjQoQ[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 12 november 2014 Share Geplaatst 12 november 2014 (bewerkt) Zoals ook al gezegd in het 'Wat luister je'-topic staat hier nu NehruvianDOOM aan, een collab tussen ene Bishop Nehru en, u raadt het al, MF Doom. Die laatste heeft vooral voor de beats gezorgd, de meerderheid van de rappartijen laat hij over aan Nehru. Die Nehru was in de picture gekomen door twee mixtapes te releasen toen hij slechts 16 was. Weet niet of het in het wereldje al naam heeft gemaakt, maar als dit niet zo is zal dit album daar wel voor zorgen. Ik ben absoluut geen kenner maar wat rapt die jongen hier erg gemakkelijk en erg volwassen. Zou me verwonderen als we niks meer van hem gaan horen. Verder beetje een kort album om dit als meer te zien dan een tussendoortje (schiet eens op met Madvillainy II en dat album met Ghostface Killah, DOOM :@ ), maar het is wel een prima zoethoudertje naar nieuw werk van MF Doom én van Bishop Nehru. 12 november 2014 bewerkt door Hansje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 12 november 2014 Share Geplaatst 12 november 2014 Zoals ook al gezegd in het 'Wat luister je'-topic staat hier nu NehruvianDOOM aan, een collab tussen ene Bishop Nehru en, u raadt het al, MF Doom. Die laatste heeft vooral voor de beats gezorgd, de meerderheid van de rappartijen laat hij over aan Nehru. Die Nehru was in de picture gekomen door twee mixtapes te releasen toen hij slechts 16 was. Weet niet of het in het wereldje al naam heeft gemaakt, maar als dit niet zo is zal dit album daar wel voor zorgen. Ik ben absoluut geen kenner maar wat rapt die jongen hier erg gemakkelijk en erg volwassen. Zou me verwonderen als we niks meer van hem gaan horen. Verder beetje een kort album om dit als meer te zien dan een tussendoortje (schiet eens op met Madvillainy II en dat album met Ghostface Killah, DOOM :@ ), maar het is wel een prima zoethoudertje naar nieuw werk van MF Doom én van Bishop Nehru. Vond hem zelf erg tegenvallen. Nehru toont aan dat hij veel talent heeft, maar het komt er nog heel erg weinig uit mijns inziens (alleen op Om), ik denk dat het nog wel wat jaren duurt voordat we een echt goede plaat van zijn kant kunnen gaan verwachten. Van DOOM is het al helemaal teleurstellend omdat het net klinkt alsof hij maar 12 minuten in de studio heeft gezeten, hij klinkt ongeïnspireerd en phoned in. Vind het album erg forgettable. Reacties vanuit de community zijn ook bijna unaniem negatief. :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 12 november 2014 Share Geplaatst 12 november 2014 Iemand Busta op Facebook? Waar is die man in godsnaam mee bezig zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 14 november 2014 Share Geplaatst 14 november 2014 Nieuwe Ghostface komt eraan, 9 december 01. The Battlefield (Feat. Kool G Rap, AZ & Tre Williams) 02. Love Don’t Live Here No More (Feat. Kandace Springs) 03. Here I Go Again (Feat. AZ & Rell) 04. Loyalty (Feat. Kool G Rap & Nems) 05. It’s a Thin Line Between Love and Hate (Feat. The Revelations) 06. The Dog’s of War (Feat. Shawn Wigs & Kool G Rap) 07. Emergency Procedure (Feat. Pharoahe Monch) 08. Double Cross (Feat. AZ) 09. Bamboo’s Lament (Feat. Kandace Springs) 10. Pieces of the Puzzle (Feat. AZ) 11. Homicide (Feat. Nems & Shawn Wigs) 12. Blood in the Streets (Feat. AZ) 13. Call My Name 14. I Love You For All Seasons (Feat. The Revelations) Kan niet anders dan zwaar dope worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 14 november 2014 Share Geplaatst 14 november 2014 Eentje zonder features maar :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 14 november 2014 Share Geplaatst 14 november 2014 (bewerkt) Benieuwd naar nummertje 7 hoor. Al ben ik niet zo'n grote fan van Ghostface. [YOUTUBE]TtjbP5snPHY[/YOUTUBE] 14 november 2014 bewerkt door Marc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 14 november 2014 Share Geplaatst 14 november 2014 Eentje zonder features maar :( Misschien is dit wel een voorteken voor een Kool G, AZ en Ghost supergroep. :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 16 november 2014 Share Geplaatst 16 november 2014 (bewerkt) Kendrick op SNL; niet schrikken http://www.rap-up.com/2014/11/15/kendrick-lamar-performs-on-snl/ En J. Cole komt misschien 9 december met zijn plaat http://www.kanyetothe.com/forum/index.php?topic=2234241.0 16 november 2014 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 16 november 2014 Share Geplaatst 16 november 2014 rnwAY7Li_dE 95CEqeedLvc iX1a3JngmpI A7KzV-c4AJ8 murda murda murda Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 16 november 2014 Share Geplaatst 16 november 2014 Yung Lean ja? :D Belediging voor Hip-Hop vind ik die man. i-eyupWGfS8 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 17 november 2014 Share Geplaatst 17 november 2014 (bewerkt) Goh ja die RTJ2 vind ik behoorlijk lekker, terwijl ik 1 geen eens geluisterd heb De hiphop internet community had dus toch blijkbaar een soort van scoop, Cole komt met een album What up? My New Album is finished. It's called 2014 Forest Hills Drive and it's very special to me. It's available everywhere on 12/9. This time I'm releasing no singles, just the album. See you in 3 weeks. Thank you for the love and support. - Cole Dan Kendrick ook nog even snel releasen, is er eindelijk tijd voor hun collaborative album 18 november 2014 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 19 november 2014 Share Geplaatst 19 november 2014 [YOUTUBE]0fSSu4bstR0[/YOUTUBE] Merci voor de tip hier over de nieuwe van Diamond District. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 19 november 2014 Share Geplaatst 19 november 2014 Yung Lean ja? :D Belediging voor Hip-Hop vind ik die man. hahahaha ik snap je wel maar ik vind yoshi city en kyoto echt heel vet, die beats zijn verslavend _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 19 november 2014 Share Geplaatst 19 november 2014 Nieuwe Wu Tang Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten