Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Hip-Hop

Richarð.

Aanbevolen berichten

Jay Elec doesn't write it

HOV couldn't write it, he vacationin'

Jungle the only brother I take **** from from, her son give me lines

We talk all the time, so I guess if he inspired my song it ain't mine

[soundcloud]https://soundcloud.com/gormena/jay-rock-x-kendrick-lamar-pay-for-it-ft-chantal[/soundcloud]

408.gif

194.gif

thumbs-up-obama-not-bad.jpeg

10+10+_a04571a8b4ab1e6707fdea2e0ebdfd87.jpg

1082.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meer mensen zijn erg onder de indruk van zijn live optredens. Zelf een flinke tijd terug ook een aantal keer gezien, toen hij nog gewoon rapper was erg tof. Ik vind zijn tweede albums maar ideologisch geleuter.

http://www.npr.org/2014/11/02/359816854/first-listen-big-k-r-i-t-cadillactica @The Kerfts;

Eerste luisterbeurt heeft op mij geen ontzettend grote indruk achtergelaten

Goh deze snippet van Pretty Flacko 2 belachelijk, kan niet wachten tot de volledige versie uitkomt

Vanaf 2.43 min dus

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meer mensen zijn erg onder de indruk van zijn live optredens. Zelf een flinke tijd terug ook een aantal keer gezien, toen hij nog gewoon rapper was erg tof. Ik vind zijn tweede albums maar ideologisch geleuter.

http://www.npr.org/2014/11/02/359816854/first-listen-big-k-r-i-t-cadillactica @The Kerfts;

Eerste luisterbeurt heeft op mij geen ontzettend grote indruk achtergelaten

Goh deze snippet van Pretty Flacko 2 belachelijk, kan niet wachten tot de volledige versie uitkomt

Vanaf 2.43 min dus

Je bent de enige hoor wat Typhoon betreft, serieus.

Nieuwe Krit moet maar even wachten, zit komende tijd aan Death Metal albums vast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals ook al gezegd in het 'Wat luister je'-topic staat hier nu NehruvianDOOM aan, een collab tussen ene Bishop Nehru en, u raadt het al, MF Doom. Die laatste heeft vooral voor de beats gezorgd, de meerderheid van de rappartijen laat hij over aan Nehru. Die Nehru was in de picture gekomen door twee mixtapes te releasen toen hij slechts 16 was. Weet niet of het in het wereldje al naam heeft gemaakt, maar als dit niet zo is zal dit album daar wel voor zorgen. Ik ben absoluut geen kenner maar wat rapt die jongen hier erg gemakkelijk en erg volwassen. Zou me verwonderen als we niks meer van hem gaan horen. Verder beetje een kort album om dit als meer te zien dan een tussendoortje (schiet eens op met Madvillainy II en dat album met Ghostface Killah, DOOM :@ ), maar het is wel een prima zoethoudertje naar nieuw werk van MF Doom én van Bishop Nehru.

bewerkt door Hansje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals ook al gezegd in het 'Wat luister je'-topic staat hier nu NehruvianDOOM aan, een collab tussen ene Bishop Nehru en, u raadt het al, MF Doom. Die laatste heeft vooral voor de beats gezorgd, de meerderheid van de rappartijen laat hij over aan Nehru. Die Nehru was in de picture gekomen door twee mixtapes te releasen toen hij slechts 16 was. Weet niet of het in het wereldje al naam heeft gemaakt, maar als dit niet zo is zal dit album daar wel voor zorgen. Ik ben absoluut geen kenner maar wat rapt die jongen hier erg gemakkelijk en erg volwassen. Zou me verwonderen als we niks meer van hem gaan horen. Verder beetje een kort album om dit als meer te zien dan een tussendoortje (schiet eens op met Madvillainy II en dat album met Ghostface Killah, DOOM :@ ), maar het is wel een prima zoethoudertje naar nieuw werk van MF Doom én van Bishop Nehru.

Vond hem zelf erg tegenvallen. Nehru toont aan dat hij veel talent heeft, maar het komt er nog heel erg weinig uit mijns inziens (alleen op Om), ik denk dat het nog wel wat jaren duurt voordat we een echt goede plaat van zijn kant kunnen gaan verwachten. Van DOOM is het al helemaal teleurstellend omdat het net klinkt alsof hij maar 12 minuten in de studio heeft gezeten, hij klinkt ongeïnspireerd en phoned in. Vind het album erg forgettable. Reacties vanuit de community zijn ook bijna unaniem negatief. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nieuwe Ghostface komt eraan, 9 december

B2Lom7cCQAAg3kn.jpg-large.jpg

01. The Battlefield (Feat. Kool G Rap, AZ & Tre Williams)

02. Love Don’t Live Here No More (Feat. Kandace Springs)

03. Here I Go Again (Feat. AZ & Rell)

04. Loyalty (Feat. Kool G Rap & Nems)

05. It’s a Thin Line Between Love and Hate (Feat. The Revelations)

06. The Dog’s of War (Feat. Shawn Wigs & Kool G Rap)

07. Emergency Procedure (Feat. Pharoahe Monch)

08. Double Cross (Feat. AZ)

09. Bamboo’s Lament (Feat. Kandace Springs)

10. Pieces of the Puzzle (Feat. AZ)

11. Homicide (Feat. Nems & Shawn Wigs)

12. Blood in the Streets (Feat. AZ)

13. Call My Name

14. I Love You For All Seasons (Feat. The Revelations)

Kan niet anders dan zwaar dope worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh ja die RTJ2 vind ik behoorlijk lekker, terwijl ik 1 geen eens geluisterd heb

De hiphop internet community had dus toch blijkbaar een soort van scoop, Cole komt met een album

What up? My New Album is finished. It's called 2014 Forest Hills Drive and it's very special to me. It's available everywhere on 12/9. This time I'm releasing no singles, just the album. See you in 3 weeks. Thank you for the love and support.

- Cole

Dan Kendrick ook nog even snel releasen, is er eindelijk tijd voor hun collaborative album

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites