Rensationeel. Geplaatst 24 oktober 2013 Share Geplaatst 24 oktober 2013 zoooooo zieke beat _O__O_ Premooooo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst 24 oktober 2013 Share Geplaatst 24 oktober 2013 http://blaisebjaykubesphasespace.bandcamp.com/album/mad-world Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 24 oktober 2013 Share Geplaatst 24 oktober 2013 Im leaving scientists mentally scarred. Triple extra large, wild like rockstars who smash guitars! Die openingen altijd van Deck. Sick hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 25 oktober 2013 Share Geplaatst 25 oktober 2013 De dag dat het album van J. Cole & Kendrick Lamar uitkomt, kijk er zo naar uit damn _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 28 oktober 2013 Share Geplaatst 28 oktober 2013 Heb zojuist de top 300 afgerond van RateYourMusic hiphop chart, heb er een zooi niet beoordeeld omdat ik ze te slecht ken, bevooroordeeld ben en/of niet (wil) geluisterd heb. Feedback is altijd welkom, aanraders na aanleiding hiervan ook :) http://rateyourmusic.com/collection/_Pjotr_/r0.5-5.0,ss.rd Peace Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 30 oktober 2013 Share Geplaatst 30 oktober 2013 Haha beetje rare vraag hoorde gisteravond in het voorprogramma constant zo'n geluid dat je ook altijd hoort bij NBA basketbal. Kut om het te omschrijven, maar zoiets van: peeeeeeewwwww :cab: [YOUTUBE]KJsboFlUhUY[/YOUTUBE] Op 0.17 seconden. Hoe heet dat geluidseffect? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 30 oktober 2013 Share Geplaatst 30 oktober 2013 Een toetert ;c The Marshall Mathers LP2 leaked btw Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 30 oktober 2013 Share Geplaatst 30 oktober 2013 Na die rommel track met Rihanna zijn de verwachting echt 0,0 :cab: Toch eens luisteren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegi Geplaatst 31 oktober 2013 Share Geplaatst 31 oktober 2013 Na die rommel track met Rihanna zijn de verwachting echt 0,0 :cab: Toch eens luisteren Vond die track toch wel een lekkere, maar das mijn mening. Zojuist toch maar ff MMLP2 meegepakt, als ie goed is toch wel kopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 31 oktober 2013 Share Geplaatst 31 oktober 2013 Wat een lekker album is dat zeg, Kendrick die hook zingt van Love Game wauw. _O_ Headlights. ook vet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 31 oktober 2013 Share Geplaatst 31 oktober 2013 Wat een lekker album is dat zeg, Kendrick die hook zingt van Love Game wauw. _O_ Headlights. ook vet. Heb je ergens linkje van dat album voor me? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 31 oktober 2013 Share Geplaatst 31 oktober 2013 Ik was van plan om hem een kans te geven maar na Monster ga ik dat dus echt niet doen he :cab:. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 31 oktober 2013 Share Geplaatst 31 oktober 2013 Heb zojuist de top 300 afgerond van RateYourMusic hiphop chart, heb er een zooi niet beoordeeld omdat ik ze te slecht ken, bevooroordeeld ben en/of niet (wil) geluisterd heb. Feedback is altijd welkom, aanraders na aanleiding hiervan ook :) http://rateyourmusic.com/collection/_Pjotr_/r0.5-5.0,ss.rd Peace Baas, bedankt. Nog aanraders van recent werk? Wat een lekker album is dat zeg, Kendrick die hook zingt van Love Game wauw. _O_ Headlights. ook vet. Bedankt, nu ben ik er helemaal zeker van dat ik zijn album nog geen kans geef binnenkort. :mrgy: Nieuwe EP van Vinnie, Yancey Boys met Sunset Blvd., Beautiful Raw van Qwel & Maker en het nieuwe album van 14KT worden dezer dagen ontdekt en doorgrond hierzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MajinRico Geplaatst 1 november 2013 Share Geplaatst 1 november 2013 Eminem - MMLP2 : http://www.youtube.com/watch?v=-A3Qxp2iFzc (voor zolang de link werkt) Heerlijk album, onverwacht goed. Niet zijn beste album, maar erg lekkere tracks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst 1 november 2013 Share Geplaatst 1 november 2013 [MENTION=44]_Pjotr_[/MENTION]; Ben de laatste tijd veel trip-hop aan het luisteren.. nog tipjes? :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 1 november 2013 Share Geplaatst 1 november 2013 [YOUTUBE]puRtPa3_A6Y#t[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teemong. Geplaatst 2 november 2013 Share Geplaatst 2 november 2013 Is er hier iemand weleens naar J. Cole geweest en zo ja hoe was dat? Ik ga er 22 november heen en heb wel wat op YT zitten kijken maar persoonlijke ervaringen wel benieuwd naar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 2 november 2013 Share Geplaatst 2 november 2013 Is er hier iemand weleens naar J. Cole geweest en zo ja hoe was dat? Ik ga er 22 november heen en heb wel wat op YT zitten kijken maar persoonlijke ervaringen wel benieuwd naar. Euh ja eind 2011 volgens mij in Index (club net over grens in Duitsland, bij Enschede). Shows in NL waren uitverkocht, dus was beetje een noodoplossing. Wat me nog bijstaat is dat 't een goed optreden was. Leuke sfeer, veel tracks (oude en nieuwe shit) en Colenhad er veel zin in. Ohjah, veel meisjes tot mijn verbazing. David heeft 'em volgens mij toen gezien in Damsco Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 2 november 2013 Share Geplaatst 2 november 2013 Ik was van plan om hem een kans te geven maar na Monster ga ik dat dus echt niet doen he :cab:. Die fout had ik bijna ook gemaakt, die single heeft niets te maken met de rest van het album. Had er echt niets van verwacht, maar valt me echt allemaal reuze mee, vooral eerste deel van het album vind ik wel sterk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 2 november 2013 Share Geplaatst 2 november 2013 [YOUTUBE]eoEKOlmxD7A[/YOUTUBE] :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teemong. Geplaatst 3 november 2013 Share Geplaatst 3 november 2013 Euh ja eind 2011 volgens mij in Index (club net over grens in Duitsland, bij Enschede). Shows in NL waren uitverkocht, dus was beetje een noodoplossing. Wat me nog bijstaat is dat 't een goed optreden was. Leuke sfeer, veel tracks (oude en nieuwe shit) en Colenhad er veel zin in. Ohjah, veel meisjes tot mijn verbazing. David heeft 'em volgens mij toen gezien in Damsco Ai oke, van die dames had ik ook al gehoord ja. Deze jongeman trouwens... Hij is degene met de Hunger cap. Komt een project aan van em met MF Doom. [video=youtube;-PFCAqd_vUg] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 3 november 2013 Share Geplaatst 3 november 2013 Ik zelf wou ook J. Cole gaan, maar dikke crisis. Opvallend is wel dat hij het heel goed doet bij de dames, dus sowieso chicks scoren daar als je zin hebt. Chicks met muzieksmaak. ;c [MENTION=8505]Scifo[/MENTION]; MMLP 2 is goeie album idd, wat vond jij van Love Game? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 3 november 2013 Share Geplaatst 3 november 2013 [YOUTUBE]OBNpwFPVo1Y[/YOUTUBE] it's a fact Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 3 november 2013 Share Geplaatst 3 november 2013 Ik zelf wou ook J. Cole gaan, maar dikke crisis. Opvallend is wel dat hij het heel goed doet bij de dames, dus sowieso chicks scoren daar als je zin hebt. Chicks met muzieksmaak. ;c [MENTION=8505]Scifo[/MENTION]; MMLP 2 is goeie album idd, wat vond jij van Love Game? Raar is het eerste woord dat in me opkomt :cab: Totaal niet wat ik ervan had verwacht, maar wel geniaal op z'n eigen manier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 3 november 2013 Share Geplaatst 3 november 2013 [YOUTUBE]OBNpwFPVo1Y[/YOUTUBE] it's a fact Album van het jaar tot dusver. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten