Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Hip-Hop

Richarð.

Aanbevolen berichten

Heb zojuist de top 300 afgerond van RateYourMusic hiphop chart, heb er een zooi niet beoordeeld omdat ik ze te slecht ken, bevooroordeeld ben en/of niet (wil) geluisterd heb. Feedback is altijd welkom, aanraders na aanleiding hiervan ook :)

http://rateyourmusic.com/collection/_Pjotr_/r0.5-5.0,ss.rd

Peace

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb zojuist de top 300 afgerond van RateYourMusic hiphop chart, heb er een zooi niet beoordeeld omdat ik ze te slecht ken, bevooroordeeld ben en/of niet (wil) geluisterd heb. Feedback is altijd welkom, aanraders na aanleiding hiervan ook :)

http://rateyourmusic.com/collection/_Pjotr_/r0.5-5.0,ss.rd

Peace

Baas, bedankt. Nog aanraders van recent werk?

Wat een lekker album is dat zeg, Kendrick die hook zingt van Love Game wauw. _O_ Headlights. ook vet.

Bedankt, nu ben ik er helemaal zeker van dat ik zijn album nog geen kans geef binnenkort. :mrgy:

Nieuwe EP van Vinnie, Yancey Boys met Sunset Blvd., Beautiful Raw van Qwel & Maker en het nieuwe album van 14KT worden dezer dagen ontdekt en doorgrond hierzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is er hier iemand weleens naar J. Cole geweest en zo ja hoe was dat? Ik ga er 22 november heen en heb wel wat op YT zitten kijken maar persoonlijke ervaringen wel benieuwd naar.

Euh ja eind 2011 volgens mij in Index (club net over grens in Duitsland, bij Enschede). Shows in NL waren uitverkocht, dus was beetje een noodoplossing. Wat me nog bijstaat is dat 't een goed optreden was. Leuke sfeer, veel tracks (oude en nieuwe shit) en Colenhad er veel zin in. Ohjah, veel meisjes tot mijn verbazing.

David heeft 'em volgens mij toen gezien in Damsco

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was van plan om hem een kans te geven maar na Monster ga ik dat dus echt niet doen he :cab:.

Die fout had ik bijna ook gemaakt, die single heeft niets te maken met de rest van het album.

Had er echt niets van verwacht, maar valt me echt allemaal reuze mee, vooral eerste deel van het album vind ik wel sterk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Euh ja eind 2011 volgens mij in Index (club net over grens in Duitsland, bij Enschede). Shows in NL waren uitverkocht, dus was beetje een noodoplossing. Wat me nog bijstaat is dat 't een goed optreden was. Leuke sfeer, veel tracks (oude en nieuwe shit) en Colenhad er veel zin in. Ohjah, veel meisjes tot mijn verbazing.

David heeft 'em volgens mij toen gezien in Damsco

Ai oke, van die dames had ik ook al gehoord ja.

Deze jongeman trouwens... Hij is degene met de Hunger cap. Komt een project aan van em met MF Doom.

[video=youtube;-PFCAqd_vUg]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zelf wou ook J. Cole gaan, maar dikke crisis. Opvallend is wel dat hij het heel goed doet bij de dames, dus sowieso chicks scoren daar als je zin hebt. Chicks met muzieksmaak. ;c

[MENTION=8505]Scifo[/MENTION]; MMLP 2 is goeie album idd, wat vond jij van Love Game?

Raar is het eerste woord dat in me opkomt :cab: Totaal niet wat ik ervan had verwacht, maar wel geniaal op z'n eigen manier

Link naar opmerking
Deel via andere websites