Ilias. Geplaatst 16 juli 2013 Share Geplaatst 16 juli 2013 (bewerkt) Deniro Farrar - The Patriarch II, heerlijke intro. Snel mixtape downloaden en luisteren: DyL7PAjQB4M Hij is niet zo beroemd, album is maar 18.000 keer gedownload in totaal, dus vast wel iets voor Frietsaus. :mrg: 16 juli 2013 bewerkt door Ilias. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 20 juli 2013 Share Geplaatst 20 juli 2013 kanyewest I open the debate… The 2nd verse of New Slaves is the best rap verse of all time….meaning … OF ALL TIME IN THE HISTORY OF RAP MUSIC, PERIOD :r :r :r Wat een vent Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 20 juli 2013 Share Geplaatst 20 juli 2013 (bewerkt) Hij is niet zo beroemd, album is maar 18.000 keer gedownload in totaal, dus vast wel iets voor Frietsaus. :mrg: Dat is geen graadmeter, grapjas. Maar zal 't eens checken op Spotify, aangezien ik geen moeite ga doen het te dl-en. edit: Staat er niet op, helaas... 20 juli 2013 bewerkt door MrMHB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 20 juli 2013 Share Geplaatst 20 juli 2013 kanyewest I open the debate… The 2nd verse of New Slaves is the best rap verse of all time….meaning … OF ALL TIME IN THE HISTORY OF RAP MUSIC, PERIOD :r :r :r Wat een vent Ik begon ook hardop te lachen toen ik het las :-D. Ik geniet zo hard van die man, met zo'n zelfvertrouwen ben je gewoon een held. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 21 juli 2013 Auteur Share Geplaatst 21 juli 2013 4jNyr6BJZuI Vind [MENTION=44]_Pjotr_[/MENTION]; ook wel leuk, denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 21 juli 2013 Share Geplaatst 21 juli 2013 (bewerkt) O4P9dGKlq9s 0FcDXL5Aw0o Pff deze nog niet gepost hier, kan ook niet ff een weekje op vakantie ( ;) ) CV _O_ MTnw7ryw5j0 4kly-bxCBZg 22 juli 2013 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitch Geplaatst 26 juli 2013 Share Geplaatst 26 juli 2013 Ik ben heel benieuwd naar het album van Big Sean. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 27 juli 2013 Share Geplaatst 27 juli 2013 Richt een clubje op en ga er lekker alleen in gaan stinken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 1 augustus 2013 Share Geplaatst 1 augustus 2013 Zin om een Roland MV8000 / MPC te kopen ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 1 augustus 2013 Share Geplaatst 1 augustus 2013 (bewerkt) Over 't ontstaan van Blackstar http://www.2dopeboyz.com/2013/07/31/talib-kweli-talks-blackstar-origins-rawkus-records-2pacbiggie-video/ Gelijk 't album maar pompen :< tijd geleden 1 augustus 2013 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 3 augustus 2013 Share Geplaatst 3 augustus 2013 Kanye live is toch echt gruwelijk zeg. Publiek gaaaaaaat ham op dit nummer: http://www.youtube.com/watch?v=k2bsCvS89i0#at=266 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 3 augustus 2013 Share Geplaatst 3 augustus 2013 nieuwe Jeru [YOUTUBE]wO9yAnQYZbQ[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 3 augustus 2013 Share Geplaatst 3 augustus 2013 Met dit weer Red Eye Mixtape pompen van the Jet life crew. Uitgebracht in samenwerking met Bittorrent Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 3 augustus 2013 Share Geplaatst 3 augustus 2013 Kanye live is toch echt gruwelijk zeg. Publiek gaaaaaaat ham op dit nummer: http://www.youtube.com/watch?v=k2bsCvS89i0#at=266 Kan het weer niet laten om te haten hoor. Dat ham gaan valt best mee toch :cab: Gemiddelde NLse rappubliek gaat losser dan dit. Verder Kanye zelf ook niet speciaal ofzo. Wel prima showtje hoor, maar de haat omdat je zo overdrijft. nieuwe Jeru [YOUTUBE]wO9yAnQYZbQ[/YOUTUBE] Lekker hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 3 augustus 2013 Share Geplaatst 3 augustus 2013 Ik vind het ook niet echt heel erg ham ofzo idd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 3 augustus 2013 Share Geplaatst 3 augustus 2013 (bewerkt) Was wel zieke show. Casey Veggies was er ook, bracht oa Dom Kennedy en ScHoolboy Q mee VaqQNotwoNc Mr. Probz _O_ Als zijn album komt, gelijk halen 5 augustus 2013 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 6 augustus 2013 Share Geplaatst 6 augustus 2013 [YOUTUBE]1m3YVsB4PZw[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 7 augustus 2013 Share Geplaatst 7 augustus 2013 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 8 augustus 2013 Share Geplaatst 8 augustus 2013 [YOUTUBE]7C1eWMu1ZJ0[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 8 augustus 2013 Share Geplaatst 8 augustus 2013 (bewerkt) Clear Soul Forces komen naar Gent, niceee. Apollo Brown/Guilty Simpson, live à Dour Festival: Nagenieten (d) [YOUTUBE]SmBuPbd7Ats[/YOUTUBE] 8 augustus 2013 bewerkt door Hurricane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 11 augustus 2013 Share Geplaatst 11 augustus 2013 Mensen gisteren op Appelsap bij Waka Flocka ;c? Optreden Wacka Flocka Flame afgekapt na chaos Appelsap Appelsap 2013 © Amaury Miller Hiphopfestival Appelsap is zaterdagavond chaotisch geëindigd toen een optreden van Waka Flocka Flame afgekapt werd. Dat meldt AT5. Waka Flocka Flame, een Amerikaanse artiest en heel bekend in de rapwereld, was gisteren de topact tijdens Appelsap. Flame moest echter al na vier nummers stoppen met zijn optreden. De rapper besloot namelijk niet op te treden op het podium, maar tussen het publiek waar hij onder andere betast werd door meisjes. De beveiliging riep Waka Flocka Flame terug op het podium te komen, maar dat deed hij niet. Na nog één chaotisch nummertje op het podium met allerlei vreemde gasten om zich heen, werd de muziek gestopt. Ook al werd zijn optreden afgekapt, toch nam de rapper na afloop nog even de moeite om met fans op de foto te gaan. Bron: http://www.parool.nl/parool/nl/4/AMSTERDAM/article/detail/3490582/2013/08/11/Optreden-Wacka-Flocka-Flame-afgekapt-na-chaos-Appelsap.dhtml Vorig jaar ook totale kaos bij French Montana, maar zijn optreden heeft in ieder geval plaats kunnen vinden ^^ 'Betast door meisjes' vind ik nou niet echt heel ernstig lijkt me Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 11 augustus 2013 Share Geplaatst 11 augustus 2013 Dat kun je verwachten als je Waka Flocka als topact hebt, zulke gasten zijn knettergek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 13 augustus 2013 Share Geplaatst 13 augustus 2013 Nou Kendrick dropt me daar even een versje vannacht :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 13 augustus 2013 Share Geplaatst 13 augustus 2013 Re: Hip-Hop #4 Wie wat waar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 13 augustus 2013 Share Geplaatst 13 augustus 2013 Ik had het ook niet meegekregen, maar m'n Twitter timeline stond vol deze ochtend :cab: http://www.inflexwetrust.com/2013/08/12/djfunkflexapp-exclusive-big-sean-ft-kendrick-lamar-jay-electronica-no-id-freestyle/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten