Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Hip-Hop

Richarð.

Aanbevolen berichten

Deniro Farrar - The Patriarch II, heerlijke intro. Snel mixtape downloaden en luisteren:

The+Patriarch+II.png

DyL7PAjQB4M

Hij is niet zo beroemd, album is maar 18.000 keer gedownload in totaal, dus vast wel iets voor Frietsaus. :mrg:

bewerkt door Ilias.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij is niet zo beroemd, album is maar 18.000 keer gedownload in totaal, dus vast wel iets voor Frietsaus. :mrg:

Dat is geen graadmeter, grapjas. Maar zal 't eens checken op Spotify, aangezien ik geen moeite ga doen het te dl-en.

edit: Staat er niet op, helaas...

bewerkt door MrMHB
Link naar opmerking
Deel via andere websites

kanyewest

I open the debate… The 2nd verse of New Slaves is the best rap verse of all time….meaning … OF ALL TIME IN THE HISTORY OF RAP MUSIC, PERIOD

:r :r :r Wat een vent

Ik begon ook hardop te lachen toen ik het las :-D. Ik geniet zo hard van die man, met zo'n zelfvertrouwen ben je gewoon een held.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kanye live is toch echt gruwelijk zeg. Publiek gaaaaaaat ham op dit nummer:

http://www.youtube.com/watch?v=k2bsCvS89i0#at=266

Kan het weer niet laten om te haten hoor. Dat ham gaan valt best mee toch :cab: Gemiddelde NLse rappubliek gaat losser dan dit. Verder Kanye zelf ook niet speciaal ofzo. Wel prima showtje hoor, maar de haat omdat je zo overdrijft.

nieuwe Jeru

[YOUTUBE]wO9yAnQYZbQ[/YOUTUBE]

Lekker hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen gisteren op Appelsap bij Waka Flocka ;c?

Optreden Wacka Flocka Flame afgekapt na chaos Appelsap

Appelsap 2013 © Amaury Miller

Hiphopfestival Appelsap is zaterdagavond chaotisch geëindigd toen een optreden van Waka Flocka Flame afgekapt werd. Dat meldt AT5.

Waka Flocka Flame, een Amerikaanse artiest en heel bekend in de rapwereld, was gisteren de topact tijdens Appelsap. Flame moest echter al na vier nummers stoppen met zijn optreden.

De rapper besloot namelijk niet op te treden op het podium, maar tussen het publiek waar hij onder andere betast werd door meisjes. De beveiliging riep Waka Flocka Flame terug op het podium te komen, maar dat deed hij niet. Na nog één chaotisch nummertje op het podium met allerlei vreemde gasten om zich heen, werd de muziek gestopt.

Ook al werd zijn optreden afgekapt, toch nam de rapper na afloop nog even de moeite om met fans op de foto te gaan.

Bron: http://www.parool.nl/parool/nl/4/AMSTERDAM/article/detail/3490582/2013/08/11/Optreden-Wacka-Flocka-Flame-afgekapt-na-chaos-Appelsap.dhtml

Vorig jaar ook totale kaos bij French Montana, maar zijn optreden heeft in ieder geval plaats kunnen vinden ^^ 'Betast door meisjes' vind ik nou niet echt heel ernstig lijkt me

Link naar opmerking
Deel via andere websites