Buffell Geplaatst 22 februari 2020 Share Geplaatst 22 februari 2020 12 uur geleden zei frietsaus: Beste Zeus, ik heb je hoog zitten qua veel dingen maar Hip Hop lijkt me niet jouw specialiteit als ik hier op af ga. Dus, als ik dit goed begrijp, bepaal jíj wat goede hiphop is en iedereen die iets vet vindt wat jij níét vet vindt, heeft er geen verstand van? Je kunt ook gewoon zeggen dat jij het persoonlijk niet tof vind. Vind je zo enorm denigrerend overkomen. Volgens mij is het mooie van muziek en met name hiphop dat er duizend smaken en duizend styles zijn en voor iedereen is een andere style dope. Dat mensen styles dope vinden die jij niet dope vindt betekent niet dat het 'niet hun specialiteit' is, dat betekent simpelweg alleen maar dat jullie smaken verschillen. Er is geen 'goede' of 'foute' smaak. Wilde hier ook het eea posten maar als dat betekent dat ik door jouw selectieprocedure moet, dan laat maar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 23 februari 2020 Share Geplaatst 23 februari 2020 (bewerkt) Op 22-2-2020 om 13:31 zei Buffell: Dus, als ik dit goed begrijp, bepaal jíj wat goede hiphop is en iedereen die iets vet vindt wat jij níét vet vindt, heeft er geen verstand van? Je kunt ook gewoon zeggen dat jij het persoonlijk niet tof vind. Vind je zo enorm denigrerend overkomen. Volgens mij is het mooie van muziek en met name hiphop dat er duizend smaken en duizend styles zijn en voor iedereen is een andere style dope. Dat mensen styles dope vinden die jij niet dope vindt betekent niet dat het 'niet hun specialiteit' is, dat betekent simpelweg alleen maar dat jullie smaken verschillen. Er is geen 'goede' of 'foute' smaak. Wilde hier ook het eea posten maar als dat betekent dat ik door jouw selectieprocedure moet, dan laat maar Afgaande op die insinuerende post kan ik alleen maar zeggen dat je een hele post moet lezen en niet alleen een zin. Ik zei het omdat ik al uitlegde wat voor producties ik niet tof vond, vervolgens post hij meer van dezelfde soort productiestijl. Tja, ik bepaal zeker niet voor wie dan ook wat die tof mag vinden. Maar ik weet wel dat ik nergens iets over smaak heb gezegd. Eigenlijk had ik je geen reactie moeten geven... Het is namelijk blijkbaar echt waar: je leest wat je wilt lezen... En ook erg grappig dat je dat ene zinnetje eruit haalt. Je gaat aan andere dingen voorbij. En eh, je kunt me nog altijd blocken als ik dan toch zo irritant ben. Even editen: Ik ben best divers met Hip Hop, en was vroeger idd irritant met dingen afkraken. Ik zal dit hooguit nog doen als Soof iets post, omdat het dan op een geinende manier is. Ik had het misschien anders moeten verwoorden, maar voor de rest sta ik achter mijn woorden... Edit 2: Ik heb ook gezegd dat het niet voor mij weggelegd is... En ook uitgelegd waarom zonder te zeggen dat iemand zijn smaak fout is. Doe voortaan je huiswerk beter, oh... Dit gaat vast ook tegen me gebruikt worden... 23 februari 2020 bewerkt door frietsaus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Buffell Geplaatst 23 februari 2020 Share Geplaatst 23 februari 2020 40 minuten geleden zei frietsaus: Afgaande op die insinuerende post kan ik alleen maar zeggen dat je een hele post moet lezen en niet alleen een zin. Ik zei het omdat ik al uitlegde wat voor producties ik niet tof vond, vervolgens post hij meer van dezelfde soort productiestijl. Tja, ik bepaal zeker niet voor wie dan ook wat die tof mag vinden. Maar ik weet wel dat ik nergens iets over smaak heb gezegd. Eigenlijk had ik je geen reactie moeten geven... Het is namelijk blijkbaar echt waar: je leest wat je wilt lezen... En ook erg grappig dat je dat ene zinnetje eruit haalt. Je gaat aan andere dingen voorbij. En eh, je kunt me nog altijd blocken als ik dan toch zo irritant ben. Even editen: Ik ben best divers met Hip Hop, en was vroeger idd irritant met dingen afkraken. Ik zal dit hooguit nog doen als Soof iets post, omdat het dan op een geinende manier is. Ik had het misschien anders moeten verwoorden, maar voor de rest sta ik achter mijn woorden... Nee hoor, ik heb je hele post gelezen, sterker nog; ik heb de hele thread doorgelezen. Ik vond het persoonlijk niet echt een gepaste opmerking. Misschien was ik wat voorbarig, soit; dan daarvoor verontschuldigen. Ik vond het nogal overkomen dat jíj wist wat goede hiphop is en 'hij' niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 23 februari 2020 Share Geplaatst 23 februari 2020 22 minuten geleden zei Buffell: Nee hoor, ik heb je hele post gelezen, sterker nog; ik heb de hele thread doorgelezen. Ik vond het persoonlijk niet echt een gepaste opmerking. Misschien was ik wat voorbarig, soit; dan daarvoor verontschuldigen. Ik vond het nogal overkomen dat jíj wist wat goede hiphop is en 'hij' niet. Zo is het niet, en idd ik wilde vroeger in mijn enthousiasme dingen wel eens afkraken... maar dat is denk ik zo'n 3 jaar geleden dat ik dat voor t laatst deed. Echter was het met goede bedoelingen wat zeker niet zo overkwam. Misschien was t ongelukkig uitgedrukt maar een goed verstaander heeft aan een half woord genoeg. In ieder geval, hip hop is een van mijn grootste passies. Overenthousiasme is me niet onbekend en ik wil altijd graag tekst en uitleg geven waarom ik iets niet dope vond. Hopelijk ga je toch tracks posten, omdat ik wel voor nieuwe dingen opensta zijnde het wel gelimiteerd daar ik semi nostalgisch ben qua muziek. En ik moet wel op de hoogte blijven van de laatste trends in hip hop. Die krijg ik niet altijd mee aangezien ik me meerendeels begeef tussen medepuristen en ouwe lullen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Buffell Geplaatst 23 februari 2020 Share Geplaatst 23 februari 2020 22 minuten geleden zei frietsaus: Hopelijk ga je toch tracks posten, Nou, dan laten we daar maar mee beginnen. Dan ben ik benieuwd wat je hiervan vindt, want zoals ik het hoor, houd je van een old-skool vibe: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 23 februari 2020 Share Geplaatst 23 februari 2020 15 minuten geleden zei Buffell: Nou, dan laten we daar maar mee beginnen. Dan ben ik benieuwd wat je hiervan vindt, want zoals ik het hoor, houd je van een old-skool vibe: Lig in bed, ga zo slapen want platenbeurs geweest vandaag en moe. Dus alleen op foon gezien en gehoord... Clip is dope, tekst ook...productie en flow moet ik waarschijnlijk wat aan wennen. Kom hier morgen op terug. Gast is wel op n 80s/90s vibe groot geworden zo te horen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Buffell Geplaatst 23 februari 2020 Share Geplaatst 23 februari 2020 1 minuut geleden zei frietsaus: Lig in bed, ga zo slapen want platenbeurs geweest vandaag en moe. Dus alleen op foon gezien en gehoord... Clip is dope, tekst ook...productie en flow moet ik waarschijnlijk wat aan wennen. Kom hier morgen op terug. Gast is wel op n 80s/90s vibe groot geworden zo te horen... Is cool. Mocht je toch bezig zijn en tijd over hebben, '93 Vitals van J-Tek is ook echt een heel chille track. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 24 februari 2020 Share Geplaatst 24 februari 2020 (bewerkt) 17 uur geleden zei Buffell: Is cool. Mocht je toch bezig zijn en tijd over hebben, '93 Vitals van J-Tek is ook echt een heel chille track. De vibe van die 'Tell Me More' vind ik wel lekker. Productie kwam heel anders toen ik het op mijn foon luisterde, stem is wat wennen maar ik kan hier prima naar lusiteren. Hip Hop die reminiscent is aan de Golden Era doet het sowieso goed bij mij! Heb die '93 Vitals-track ook gechecked en goede vibe ook. Kwam hierdoor ook bij de volgende track uit die echt meer naar mijn smaak is aangezien er ook dikke cuts in zitten en hij lekkerder flowt in die track! 24 februari 2020 bewerkt door frietsaus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Buffell Geplaatst 24 februari 2020 Share Geplaatst 24 februari 2020 1 uur geleden zei frietsaus: De vibe van die 'Tell Me More' vind ik wel lekker. Productie kwam heel anders toen ik het op mijn foon luisterde, stem is wat wennen maar ik kan hier prima naar lusiteren. Hip Hop die reminiscent is aan de Golden Era doet het sowieso goed bij mij! Heb die '93 Vitals-track ook gechecked en goede vibe ook. Kwam hierdoor ook bij de volgende track uit die echt meer naar mijn smaak is aangezien er ook dikke cuts in zitten en hij lekkerder flowt in die track! Ja, stem is inderdaad even wennen. Dat heb ik sowieso vaak als ik nieuwe rappers check. Toen ik voor het eerst naar Stormzy en Dave ging luisteren vond ik die stemmen ook wel flink adjusten, om maar wat te noemen. Die track is inderdaad zeer relaxt, hij heeft veel goeie platen. Met die nummers die ik je stuurde ontdekte ik hem ook een beetje, dus vandaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 28 februari 2020 Share Geplaatst 28 februari 2020 (bewerkt) 28 februari 2020 bewerkt door Rensationeel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 februari 2020 Share Geplaatst 29 februari 2020 Enigste hiphop wat ik goed kan verdragen is Cypress Hill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 29 februari 2020 Share Geplaatst 29 februari 2020 2 uur geleden zei komodo25: Enigste hiphop wat ik goed kan verdragen is Cypress Hill Enigste? Ok... Nu maar weer snel verder met je Duitse schlagers en Hollandse volkszangers dan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 februari 2020 Share Geplaatst 29 februari 2020 Nee heb liever Rammstein , Dropkick Murphys of System of a Down Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Buffell Geplaatst 29 februari 2020 Share Geplaatst 29 februari 2020 (bewerkt) Denk dat er genoeg mensen zijn die dit niet diggen maar deze cocky style van rappen kan ik ook wel waarderen. 29 februari 2020 bewerkt door Buffell Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 29 februari 2020 Share Geplaatst 29 februari 2020 (bewerkt) Heb ook voorkeur voor hardere rock en metal maar sommige rap/hip hop artiesten kunnen we ook wel bekoren. Ben misschien wel te mainstream dan: bvb: 2Pac,Wu-Tang,Eminem,Cypress Hill,Machine Gun Kelly,Dr.Dre,NWA,Ice Cube Vind ook sommige zaken goed van Kanye West,Kendrick Lamar,The Notorious BIG,Puff Daddy,Snoop Dogg,Nas,etc.... Hopsin ook pas ontdekt. 29 februari 2020 bewerkt door hjs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 1 maart 2020 Share Geplaatst 1 maart 2020 (bewerkt) Een serieuze vraag aan iedereen die dit topic bekijkt en Hip Hop op/in welke manier dan ook serieus neemt... Waar zijn jullie naar op zoek in Hip Hop? Doe je het voor de teksten, catchy hooks, smooth flow, harde drums en snares of gewoon omdat je het lekker vindt klinken? Voor mij is het iets vanuit mijn jongere jaren waarmee ik vergroeid ben geraakt. Kan ook eerlijk zeggen dat ik eigenlijk niet specifiek naar een iets op zoek ben. Ja, de harde boombap-beats zijn voor mij het lekkerst... Lekker Golden Era-remisicent is van de nieuwere dingen het leukste voor mij. Maar een gladde beat met zijn knalharde gangsterbars erop kan ik op zijn tijd ook wel waarderen...of bijvoorbeeld dit op alle fronten niet bijzondere nummer (en daar gaat het me met name om de emotie in de stem en het hookje!): 1 maart 2020 bewerkt door frietsaus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 2 maart 2020 Share Geplaatst 2 maart 2020 2 van de hardste Opgezwolle tracks, die helaas niet op Spotify te vinden zijn (want ze stonden op Brandstof) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 3 maart 2020 Share Geplaatst 3 maart 2020 (bewerkt) 10 uur geleden zei Rensationeel.: 2 van de hardste Opgezwolle tracks, die helaas niet op Spotify te vinden zijn (want ze stonden op Brandstof) Mensen moeten maar fysieke geluidsdragers kopen in plaats van alleen maar te streamen! 3 maart 2020 bewerkt door frietsaus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 8 maart 2020 Share Geplaatst 8 maart 2020 Op 1-3-2020 om 18:52 zei frietsaus: Een serieuze vraag aan iedereen die dit topic bekijkt en Hip Hop op/in welke manier dan ook serieus neemt... Waar zijn jullie naar op zoek in Hip Hop? Doe je het voor de teksten, catchy hooks, smooth flow, harde drums en snares of gewoon omdat je het lekker vindt klinken? Voor mij is het iets vanuit mijn jongere jaren waarmee ik vergroeid ben geraakt. Kan ook eerlijk zeggen dat ik eigenlijk niet specifiek naar een iets op zoek ben. Ja, de harde boombap-beats zijn voor mij het lekkerst... Lekker Golden Era-remisicent is van de nieuwere dingen het leukste voor mij. Maar een gladde beat met zijn knalharde gangsterbars erop kan ik op zijn tijd ook wel waarderen...of bijvoorbeeld dit op alle fronten niet bijzondere nummer (en daar gaat het me met name om de emotie in de stem en het hookje!): Week later heeft niemand een antwoord gegeven... Zegt wel iets lijkt me... In ieder geval ik blijf hier gewoon tracks posten en zie het voor de rest wel... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 11 maart 2020 Share Geplaatst 11 maart 2020 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 16 maart 2020 Share Geplaatst 16 maart 2020 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 19 maart 2020 Share Geplaatst 19 maart 2020 Oh wat ben ik verliefd op deze remix, ik heb hem ook op vinyl. Zo fucking dope... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst 24 maart 2020 Share Geplaatst 24 maart 2020 Where all the real heads at? Normaliter pomp ik DMX er alleen ff tussendoor met een random hype trackje en heb ik hem over het algemeen niet bijzonder hoog zitten, maar deze blijft echt ongekend hard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 24 maart 2020 Share Geplaatst 24 maart 2020 1 uur geleden zei Wesley: Where all the real heads at? Normaliter pomp ik DMX er alleen ff tussendoor met een random hype trackje en heb ik hem over het algemeen niet bijzonder hoog zitten, maar deze blijft echt ongekend hard. KANYE.mp4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst 24 maart 2020 Share Geplaatst 24 maart 2020 Nog een paar tracks om de fucking standaard te zetten... Weet nog niet wat ik van het nieuwe R.A. album moet denken, deze is sterk, hij heeft het zeker nog steeds, maar zoals gebruikelijk met hem mist het qua production toch weer een bepaalde 'oomph'... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten