Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

Hip-Hop

Richarð.

Recommended Posts

[quote name='MrMHB']Btw: @Boeruh! Als je openstaat voor Nederlandstalige Hip Hop, sta je dat dan ook voor anderstalige Hip Hop?[/QUOTE] Zeker, neem me al een paar maanden voor me er in te verdiepen (net als andere Nederlandstalige), maar ben te lui ;c Heb nu enkel Lil Uzi Vert in m'n playlist. Weet overigens niet of ik buiten Engels en Frans wat leuk vindt, Spaans lijkt me niets bijv Over Jiggy Djé: kende 'm niet als Zwollenaar en Wiki leert me dat hij uit Amersfoort komt ;c Edited by Boeruh!

Lil Uzi Vert, ja dan vind ik dat je verder zou moeten kijken. Dat is niet echt wat je kwaliteit noemt. Maar als het je smaak is, is er sowieso nog genoeg voor je in de aanbieding. Maar dat soort Hip Hop is niet echt mijn ding.

Heb dit niet meegekregen, was niet geabonneerd blijkbaar en geen mention/quote huhu.

Maar nav deze conversatie, Jonna Fraser heeft ter gelegenheid van zijn verjaardag een track met Winne gedropt (en twee solo).

Heb die twee (drie) platen van Brockhampton wel opgezet, maar kan mij niet gelijk overtuigen. Saturation II heb ik nog een paar keer geluisterd, meer niet eerlijk gezegd.

Nu voor het eerst Below The Heavens aan het luisteren :r Tien jaar na dato werd het wel eens tijd waar iedereen het altijd over had. Kwam vandaag die rerelease tegen met leftovers, dus dacht nu kan het.

Heb die twee (drie) platen van Brockhampton wel opgezet, maar kan mij niet gelijk overtuigen. Saturation II heb ik nog een paar keer geluisterd, meer niet eerlijk gezegd.

Nu voor het eerst Below The Heavens aan het luisteren :r Tien jaar na dato werd het wel eens tijd waar iedereen het altijd over had. Kwam vandaag die rerelease tegen met leftovers, dus dacht nu kan het.

Below The Heavens als in Blu & Exile?

Nadat 2017 al een goed jaar was in HipHop, lijkt 2018 niet anders te zijn. Al heel wat dikke releases, maar ik denk niet dat er nog veel mensen zijn die behoefte hebben erover te posten. Ik doe het toch maar even. Apathy's Widow's Son: Dikke producties en ditto bars, erg vet. Nieuwe Dr. Octagon: Erg wennen, maar voor de ekte Kool Keith fan zeker een hebbedingetje met goede productie en 3 standout tracks. Verder het album van Skyzoo, wat shit van Westside Gunn, die bloedzuiger (financieel) van een Tha God Fahim en zo kan ik wel ff doorgaan. Veel vette releases. Heb zelf het vinyltje van Fortes - Shadow of a Ghost besteld, maar dat laat wel lang op zich wachten. Gelukkig communiceert Fortes nog een beetje... Ik drop nog maar eens een linkje:

Yyyf7DMYyX8