frietsaus Geplaatst 27 oktober 2017 Share Geplaatst 27 oktober 2017 Ik dacht altijd dat Jiggy Djé ook uit Zwolle kwam!? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 27 oktober 2017 Share Geplaatst 27 oktober 2017 Btw: @Boeruh! Als je openstaat voor Nederlandstalige Hip Hop, sta je dat dan ook voor anderstalige Hip Hop? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 27 oktober 2017 Share Geplaatst 27 oktober 2017 (bewerkt) [quote name='MrMHB']Btw: @Boeruh! Als je openstaat voor Nederlandstalige Hip Hop, sta je dat dan ook voor anderstalige Hip Hop?[/QUOTE] Zeker, neem me al een paar maanden voor me er in te verdiepen (net als andere Nederlandstalige), maar ben te lui ;c Heb nu enkel Lil Uzi Vert in m'n playlist. Weet overigens niet of ik buiten Engels en Frans wat leuk vindt, Spaans lijkt me niets bijv Over Jiggy Djé: kende 'm niet als Zwollenaar en Wiki leert me dat hij uit Amersfoort komt ;c 27 oktober 2017 bewerkt door Boeruh! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 27 oktober 2017 Share Geplaatst 27 oktober 2017 Lil Uzi Vert, ja dan vind ik dat je verder zou moeten kijken. Dat is niet echt wat je kwaliteit noemt. Maar als het je smaak is, is er sowieso nog genoeg voor je in de aanbieding. Maar dat soort Hip Hop is niet echt mijn ding. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 1 december 2017 Share Geplaatst 1 december 2017 :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 10 december 2017 Share Geplaatst 10 december 2017 Lil Uzi Vert, ja dan vind ik dat je verder zou moeten kijken. Dat is niet echt wat je kwaliteit noemt. Maar als het je smaak is, is er sowieso nog genoeg voor je in de aanbieding. Maar dat soort Hip Hop is niet echt mijn ding. Heb dit niet meegekregen, was niet geabonneerd blijkbaar en geen mention/quote huhu. Maar nav deze conversatie, Jonna Fraser heeft ter gelegenheid van zijn verjaardag een track met Winne gedropt (en twee solo). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 11 december 2017 Share Geplaatst 11 december 2017 Ok, Winne vind ik een uitstekende MC met goede content en ditto flow... Maar goed, Rotterdam heeft sowieso een streepje voor bij mij. Kun je eens linken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 11 december 2017 Share Geplaatst 11 december 2017 Ok, Winne vind ik een uitstekende MC met goede content en ditto flow... Maar goed, Rotterdam heeft sowieso een streepje voor bij mij. Kun je eens linken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 15 december 2017 Share Geplaatst 15 december 2017 Geah! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 26 december 2017 Share Geplaatst 26 december 2017 Hiphop act van het jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 26 december 2017 Share Geplaatst 26 december 2017 Je hebt de verkeerde link gepost. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 27 december 2017 Share Geplaatst 27 december 2017 @Marc. Alsjeblieft kom weer eens wat vaker posten in dit topic, of ben je geswitched naar trap? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 2 januari 2018 Share Geplaatst 2 januari 2018 Heb die twee (drie) platen van Brockhampton wel opgezet, maar kan mij niet gelijk overtuigen. Saturation II heb ik nog een paar keer geluisterd, meer niet eerlijk gezegd. Nu voor het eerst Below The Heavens aan het luisteren :r Tien jaar na dato werd het wel eens tijd waar iedereen het altijd over had. Kwam vandaag die rerelease tegen met leftovers, dus dacht nu kan het. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 3 januari 2018 Share Geplaatst 3 januari 2018 Heb die twee (drie) platen van Brockhampton wel opgezet, maar kan mij niet gelijk overtuigen. Saturation II heb ik nog een paar keer geluisterd, meer niet eerlijk gezegd. Nu voor het eerst Below The Heavens aan het luisteren :r Tien jaar na dato werd het wel eens tijd waar iedereen het altijd over had. Kwam vandaag die rerelease tegen met leftovers, dus dacht nu kan het. Below The Heavens als in Blu & Exile? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 21 januari 2018 Share Geplaatst 21 januari 2018 [YOUTUBE]FDR0jicpDQc[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 24 januari 2018 Share Geplaatst 24 januari 2018 Mensen die nieuwe Evidence zoeken, ik heb hem. PM maar als je wilt weten hoe en waar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 31 januari 2018 Share Geplaatst 31 januari 2018 [YOUTUBE]ZAuLQgNtpjg[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 10 april 2018 Share Geplaatst 10 april 2018 Nadat 2017 al een goed jaar was in HipHop, lijkt 2018 niet anders te zijn. Al heel wat dikke releases, maar ik denk niet dat er nog veel mensen zijn die behoefte hebben erover te posten. Ik doe het toch maar even. Apathy's Widow's Son: Dikke producties en ditto bars, erg vet. Nieuwe Dr. Octagon: Erg wennen, maar voor de ekte Kool Keith fan zeker een hebbedingetje met goede productie en 3 standout tracks. Verder het album van Skyzoo, wat shit van Westside Gunn, die bloedzuiger (financieel) van een Tha God Fahim en zo kan ik wel ff doorgaan. Veel vette releases. Heb zelf het vinyltje van Fortes - Shadow of a Ghost besteld, maar dat laat wel lang op zich wachten. Gelukkig communiceert Fortes nog een beetje... Ik drop nog maar eens een linkje: Yyyf7DMYyX8 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 19 april 2018 Share Geplaatst 19 april 2018 20/4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 20 april 2018 Share Geplaatst 20 april 2018 (bewerkt) Weet niet of jullie beseffen dat over twee uur en veertig minuten een harder album dan Nagasaki gaat droppen. Edit: Wekker om 06.00 uur gezet, maar gelijk in slaap gevallen :r Hoop dat het niet aan de muziek lag. 20 april 2018 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 20 april 2018 Share Geplaatst 20 april 2018 Tegen wie praat je? De enige 2 die hier nog in het topic komen zijn jij en ik, en onze smaak komt niet geheel overeen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 20 april 2018 Share Geplaatst 20 april 2018 Tegen mezelf, zie het als therapie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 20 april 2018 Share Geplaatst 20 april 2018 (bewerkt) Hehe, ach ik vind het ook wel eens leuk wat spul hier te posten en dan later terug te lezen... Btw: Heb je dat Illmatic-album met het orkest wat nu uit is gekomen al gehoord? 20 april 2018 bewerkt door MrMHB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 20 april 2018 Share Geplaatst 20 april 2018 Hehe, ach ik vind het ook wel eens leuk wat spul hier te posten en dan later terug te lezen... Btw: Heb je dat Illmatic-album met het orkest wat nu uit is gekomen al gehoord? Neen maar zag het wel voorbij komen, even tijd voor vinden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 25 april 2018 Share Geplaatst 25 april 2018 20/4 Dat is toch van J. Cole? Las veel negatieve reacties, zelf nog niet geluisterd eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten