Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Hip-Hop

Richarð.

Aanbevolen berichten

Album van Earl en Action Bronson uit, gaat het eerste niet Kendrick materiaal worden de afgelopen zeven dagen

http://thehippestkidsintown.tumblr.com/post/113897519856/kendrick-lamar-to-pimp-a-butterfly-explained

Mr. Staples gaat door waar hij gebleven was, guest features killen

https://www.youtube.com/watch?v=fsaAJZ2oDI8

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hm jaamer hoor Peter. Wat heb je van Joey geluisterd? Van zijn (laatste) album ben ik ook niet heel erg fan, ofjah viel me ietwat tegen, terwijl ik 1999 of Summer Knights nog regelmatig op zet.

Mensen die naar show van Logic gaan ( [MENTION=3816]Sanel[/MENTION]; [MENTION=4254]Hurricane[/MENTION]; )? Ga zelf naar die in Melkweg, A'dam van zaterdag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie hem normaal gezien op Les Ardentes deze zomer. Samen met Kendrick, Freddie Gibbs en Flatbush Zombies

Begin mei ook naar J Cole in Antwerpen

Oh wat een zieke namen, die line up komt ook op Woo Hah, minus Kendrick dan. Daar wilde ik naartoe gaan, maar dat festival klinkt nog toffer.

Edit: Ofjah eigenlijk alleen Freddie Gibbs nu ik goed kijk ;c

J.Cole ben ik ook bij in de HMH dan, woon ik ongeveer naast. Prijzige tickets overigens

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=6236]Sophomore[/MENTION];

Dat nieuwe album van Joey Bada$$ heb ik een keer geprobeerd. Vond die Paper trails track wel hard, maar de rest van het album doet het niet voor mij. Terwijl veel gelijkgestemden qua muziek hem wel diggen. Hmm ja, ik ben ook een aparte met hiphop (en andere dingen :cab: ).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De grote [MENTION=17614]DubbelFris[/MENTION]; heeft hem na 2 minuten afgezet Hansje, voor zover dat iets zegt. Misschien ben ik wel ,net als dubbel, een verstokte oude hiphopromanticus :D

Je weet dat ik DubbelFris hoog heb zitten dus ik zeg dit met het grootste respect, maar dat is natuurlijk onzin. Op twee minuten kan je geen plaat beoordelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites