Marc. Geplaatst 21 maart 2015 Share Geplaatst 21 maart 2015 Lines uit nummers van Taylor Swift in het Hip Hop topic droppen. :evil: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 21 maart 2015 Share Geplaatst 21 maart 2015 (bewerkt) Ach man soof vindt alles met 20 miljoen of meer views op Youtube dope, dus serieus nemen op het gebied van hiphop...neh :) 21 maart 2015 bewerkt door MrMHB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 23 maart 2015 Share Geplaatst 23 maart 2015 (bewerkt) Album van Earl en Action Bronson uit, gaat het eerste niet Kendrick materiaal worden de afgelopen zeven dagen http://thehippestkidsintown.tumblr.com/post/113897519856/kendrick-lamar-to-pimp-a-butterfly-explained Mr. Staples gaat door waar hij gebleven was, guest features killen https://www.youtube.com/watch?v=fsaAJZ2oDI8 24 maart 2015 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 24 maart 2015 Share Geplaatst 24 maart 2015 :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D ;e Extince's nieuwe album is nog beter. Nee gekkigheid maar als iedereen zo gaat likken en doen alsof er net een classic is uitgebracht dan ben ik er al snel klaar mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 24 maart 2015 Share Geplaatst 24 maart 2015 Moderne classic :LO: Ben wel groot fan ondertussen van How much a dollar cost Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 24 maart 2015 Share Geplaatst 24 maart 2015 Moderne classic :LO: Ben wel groot fan ondertussen van How much a dollar cost Sowieso (y) ook mijn favo. En het is ook heerlijk albumpje, minder dan GKMC wel imo, dat is meer de stijl waar ik van hou. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 25 maart 2015 Share Geplaatst 25 maart 2015 Ik voel al die ish van tegenwoordig niet: RTJ1 en 2, Killer Mike, Joey Bada$$, Kendrick, etc... Jammer :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 25 maart 2015 Share Geplaatst 25 maart 2015 RTJ is hard hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 25 maart 2015 Share Geplaatst 25 maart 2015 Hm jaamer hoor Peter. Wat heb je van Joey geluisterd? Van zijn (laatste) album ben ik ook niet heel erg fan, ofjah viel me ietwat tegen, terwijl ik 1999 of Summer Knights nog regelmatig op zet. Mensen die naar show van Logic gaan ( [MENTION=3816]Sanel[/MENTION]; [MENTION=4254]Hurricane[/MENTION]; )? Ga zelf naar die in Melkweg, A'dam van zaterdag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 25 maart 2015 Share Geplaatst 25 maart 2015 Ik zie hem normaal gezien op Les Ardentes deze zomer. Samen met Kendrick, Freddie Gibbs en Flatbush Zombies Begin mei ook naar J Cole in Antwerpen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 25 maart 2015 Share Geplaatst 25 maart 2015 (bewerkt) Ik zie hem normaal gezien op Les Ardentes deze zomer. Samen met Kendrick, Freddie Gibbs en Flatbush Zombies Begin mei ook naar J Cole in Antwerpen Oh wat een zieke namen, die line up komt ook op Woo Hah, minus Kendrick dan. Daar wilde ik naartoe gaan, maar dat festival klinkt nog toffer. Edit: Ofjah eigenlijk alleen Freddie Gibbs nu ik goed kijk ;c J.Cole ben ik ook bij in de HMH dan, woon ik ongeveer naast. Prijzige tickets overigens 25 maart 2015 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 25 maart 2015 Share Geplaatst 25 maart 2015 [MENTION=6236]Sophomore[/MENTION]; Dat nieuwe album van Joey Bada$$ heb ik een keer geprobeerd. Vond die Paper trails track wel hard, maar de rest van het album doet het niet voor mij. Terwijl veel gelijkgestemden qua muziek hem wel diggen. Hmm ja, ik ben ook een aparte met hiphop (en andere dingen :cab: ). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 25 maart 2015 Share Geplaatst 25 maart 2015 Damn, nieuwe Kendrick krijgt maximumscores in zowel Knack Focus als De Morgen. Tijdschrift en krant die over het algemeen best kritisch zijn en wiens oordeel vaak wel overlapt met mijne. Zelf nog niet geluisterd maar ga er eens snel werk van maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 25 maart 2015 Share Geplaatst 25 maart 2015 De grote [MENTION=17614]DubbelFris[/MENTION]; heeft hem na 2 minuten afgezet Hansje, voor zover dat iets zegt. Misschien ben ik wel ,net als dubbel, een verstokte oude hiphopromanticus :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 25 maart 2015 Share Geplaatst 25 maart 2015 (bewerkt) . 25 maart 2015 bewerkt door MrMHB dubbel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 25 maart 2015 Share Geplaatst 25 maart 2015 Begrijp de hype zelf ook totaal niet. Mja overal had iedereen al bepaald dat ze zo hoog zouden raten, voordat ze het album gehoord hadden al. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 25 maart 2015 Share Geplaatst 25 maart 2015 Jij bent geen oude, verstokte hiphopromanticus. Dus... Boo Yaa ff een weke pokoe posten: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 26 maart 2015 Share Geplaatst 26 maart 2015 De grote [MENTION=17614]DubbelFris[/MENTION]; heeft hem na 2 minuten afgezet Hansje, voor zover dat iets zegt. Misschien ben ik wel ,net als dubbel, een verstokte oude hiphopromanticus :D Je weet dat ik DubbelFris hoog heb zitten dus ik zeg dit met het grootste respect, maar dat is natuurlijk onzin. Op twee minuten kan je geen plaat beoordelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 26 maart 2015 Share Geplaatst 26 maart 2015 Hij stelt hoge eisen, hij vond het niet tof. Laten we het daarop houden Hans. Ik zal hem even pushen voor een reactie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 26 maart 2015 Share Geplaatst 26 maart 2015 Goh terwijl die track is fire; bij de line 'When I get signed, homie I'mma act a fool' was ik min of meer al om Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 26 maart 2015 Share Geplaatst 26 maart 2015 Ik heb hem na 4 nummers afgezet, ik vond het verschrikkelijk. Aftandse productie, wie het ook was en ook nog zeikerige kutstem. Voor mij een duidelijke nee, als je dan toch wat wilt proberen vind ik tbh dat Joey Bada$$ album heel wat meer credible. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 26 maart 2015 Share Geplaatst 26 maart 2015 Ik ga me er morgen eens er wagen ook al hebben jullie er vast geen boodschap aan. ;c Heb dat eerste nummer al eens aangezet maar het is zó rommelig. Wel benieuwd naar de rest van de plaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 27 maart 2015 Share Geplaatst 27 maart 2015 (bewerkt) Iedereen die Kendrick kraakt heb ik boodschap aan, het begin is er. edit: clipjes, leuke nummers vinden wij. 28 maart 2015 bewerkt door MrMHB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 28 maart 2015 Share Geplaatst 28 maart 2015 Freddie Gibbs heeft daarentegen in zijn teen al meer essentiële mc-skills dan de hele crew van Kendrick inclusief hijzelf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 28 maart 2015 Share Geplaatst 28 maart 2015 Manmanmanmanmanmanman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten