Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Xbox topic

Stefan

Aanbevolen berichten

Betaal je altijd zoveel voor spellen en xbl? Voor xbl nog nooit meer dan 36 betaald (jaar lang) en voor games leg ik uberhaupt nooit meer dan 50 (ex add ons etc) voor neer :cab:

Nieuwe XBL gaat waarschijnlijk veel meer kosten. Maar 50 euro per spel is haalbaar inderdaad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 226
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ook vaak genoeg gezien hoor dat een game op de release goedkoper is dan €60, gewoon even goed rondkijken op het internet. De Mediamarkt is af en toe ook nog een stuk goedkoper, dit jaar bij de release €44 voor de nieuwe Bioshock betaalt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Microsoft announced that it plans to release the Xbox One in Asia and other regions later next year.

Singapore, Malaysia, Hong Kong and other Asian regions were not on the list of 21 markets the Xbox One will be available on this November. Microsoft also did not announce the price of the Xbox One in Asia at this point in time.

The Xbox One will be available in the following regions: United States, France, Netherlands, Canada, Germany, Switzerland, Mexico, Spain, Russia, Brazil, Italy, Sweden, Australia, Ireland, Norway, New Zealand, Belgium, Finland, United Kingdom, Austria, and Denmark.

http://www.gamespot.com/e3/xbox-one-out-in-asia-in-2014-6409575/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Titanfall is ook een heerlijke titel, maar eens. Dure maand hahah.

Als iemand vernieuwend is, is het Xbox wel. Zeker met Smartglass, opname shit en die mega snelle wisseling van games. Ben wel erg benieuwd wat Sony er tegenover zet. Crossplay met Vita is natuurlijk onzin, want daar moet je zo'n duur ding voor hebben..

Nogmaals, speel je nu zoveel indies op je xbox en/of ps3? Ik namelijk echt niet.

Niet veel, maar dan is het wel oke om keihard te liegen voor goodwill?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zover ik weet hebben indies toegang tot de Xbox via Microsoft studios.

Maar goed, jij speelt nauwelijks tot geen indies, ik geen. Zo'n groot probleem is het dan ook weer niet. :-D

Jezus man wordt je nou bij de post dommer of hoe zit dat. Ik heb gezegd dat ik het jammer vond dat ze het totaal niet ondersteunde, maar verder ging dat eigenlijk nergens over. Nu beweren ze opnieuw dat ze Indie's BBF zijn, wat totaal niet klopt. Daar ben ik boos over. Liegen voor goodwill is no-go.

Maarja veel succes met je Xbox Kevin, ik hoef dat ding niet in me huis.

edit; voor als je me nou nog steeds niet geloofd: http://tweakers.net/nieuws/89237/indie-ontwikkelaars-kunnen-games-niet-zelf-uitgeven-op-xbox-one.html

Ja het boeit je niks want je speelt ze nooit, ok. Maar beweer niet dat ik de waarheid niet spreek.

bewerkt door Stefan.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook een nadeel voor PS4, alle DLC's zijn zowat enkele maanden eerder verkrijgbaar op Xbox One. Bijvoorbeeld Ultimate team voor FIFA 14, die komt met de release meteen op de xbox one. Op PS4 moet je drie maanden wachten op UT.

Onzin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jezus man wordt je nou bij de post dommer of hoe zit dat. Ik heb gezegd dat ik het jammer vond dat ze het totaal niet ondersteunde, maar verder ging dat eigenlijk nergens over. Nu beweren ze opnieuw dat ze Indie's BBF zijn, wat totaal niet klopt. Daar ben ik boos over. Liegen voor goodwill is no-go.

Maarja veel succes met je Xbox Kevin, ik hoef dat ding niet in me huis.

edit; voor als je me nou nog steeds niet geloofd: http://tweakers.net/nieuws/89237/indie-ontwikkelaars-kunnen-games-niet-zelf-uitgeven-op-xbox-one.html

Ja het boeit je niks want je speelt ze nooit, ok. Maar beweer niet dat ik de waarheid niet spreek.

Ik heb nog helemaal niet besloten welke console ik neem. Ik zit nog steeds in me maag met die 24 uur shit. Voor mij echt klote, aangezien ik zomers vaak op een locatie ben met geen internet. Nu koop ik ze waarschijnlijk allebei voor de exclusives, maar welke ik als eerste koop weet ik echt nog niet.

De rest, prima joh:mrgy: Ik geef niks om indies op consoles (daar heb je immers een telefoon en tablet voor), net als 95% van de console markt. Jij wel, omdat je nu een jaartje een gaming opleiding doet. Dat is je goed recht, maar noem mij niet dom omdat ik hier niet bevooroordeeld over ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nog helemaal niet besloten welke console ik neem. Ik zit nog steeds in me maag met die 24 uur shit. Voor mij echt klote, aangezien ik zomers vaak op een locatie ben met geen internet. Nu koop ik ze waarschijnlijk allebei voor de exclusives, maar welke ik als eerste koop weet ik echt nog niet.

De rest, prima joh:mrgy: Ik geef niks om indies op consoles (daar heb je immers een telefoon en tablet voor), net als 95% van de console markt. Jij wel, omdat je nu een jaartje een gaming opleiding doet. Dat is je goed recht, maar noem mij niet dom omdat ik hier niet bevooroordeeld over ben.

Ik heb nu gewoon het gevoel dat ik getrolld wordt, dus ik stop maar. Lees aub nog een keertje mijn post door...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi toch, zijn al die 14 jarige kutkinderen op PSN.

Idd, krijg sowieso laatste tijd weinig frustberichtjes binnen nadat ik ze geownd heb met FIFA, word wel weer tijd dat ik ze wel krijg. Of dat ze mic gaan inpluggen en max gaan freaken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Idd, krijg sowieso laatste tijd weinig frustberichtjes binnen nadat ik ze geownd heb met FIFA, word wel weer tijd dat ik ze wel krijg. Of dat ze mic gaan inpluggen en max gaan freaken.

Die berichten, daar doe je het toch voor op Fifa :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die berichten, daar doe je het toch voor op Fifa :D

Idd. Gister ook weer German psycho die mic inplugde en tegen me begon te spelen. Kreeg spontaan beelden van 'ICH WIL UNREAL TOURNAMENT SPIEEELN!!!!!1' in m'n kop :cab:

-PGq2dV0fBw

Link naar opmerking
Deel via andere websites