Jelle. Geplaatst 8 september 2013 Share Geplaatst 8 september 2013 Ik krijg de Xbox One op 22 november :banana: Gisteren de X1 gehaald via Microsoft.de. 22 november is ie er! (y) Heb je dan de engelse versie en hoe doe je het met games? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
XyLencio Geplaatst 8 september 2013 Share Geplaatst 8 september 2013 Heb je dan de engelse versie en hoe doe je het met games? Xbox komt uit Duitsland en games bestel ik gewoon op amazon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
XyLencio Geplaatst 2 november 2013 Share Geplaatst 2 november 2013 Voor de personen die nog een Xbox One willen bestellen en gegarandeerd de console op 22 november binnen willen hebben. Amazon.fr is de enige optie nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 21 november 2013 Share Geplaatst 21 november 2013 Voor Ryse: Son of Rome moet je 'm blijkbaar ook niet kopen. Wordt zelfs afgeschilderd als de single-player campaign van Call of Duty (ook qua lengte) in een Romeins jasje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cerebral Geplaatst 25 november 2013 Share Geplaatst 25 november 2013 Gisteren de X1 gehaald via Microsoft.de. 22 november is ie er! (y) Ik krijg de Xbox One op 22 november :banana: En hoe bevalt het?;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
XyLencio Geplaatst 26 november 2013 Share Geplaatst 26 november 2013 En hoe bevalt het?;c Prima apparaat. CoD met dedicated servers is heerlijk. Nu wachten op games als Division en stiekem ook Garden Warfare. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 27 november 2013 Auteur Share Geplaatst 27 november 2013 Prima apparaat. CoD met dedicated servers is heerlijk. Nu wachten op games als Division en stiekem ook Garden Warfare. Volgens mij zijn die nog niet live hoor.. Of wel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 29 november 2013 Share Geplaatst 29 november 2013 Eerste order was misgegaan. Maar krijg ergens komende week de X1 binnen. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 11 maart 2014 Share Geplaatst 11 maart 2014 Voor de liefhebber, was van de week bij ons bij de Saturn en daar stond de One te koop voor 780euro meen ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 11 maart 2014 Share Geplaatst 11 maart 2014 Voor dat geld kunnen de meeste mensen nog wel naar Duitsland rijden om er eentje te halen. Maar bij de Mediamarkt kost de versie met FIFA 599 volgens mij en een kale versie 539. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 21 juni 2014 Share Geplaatst 21 juni 2014 Vanmorgen de Xbox One besteld, met Forza 5 en Battlefield 4 :<. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Journey Geplaatst 4 augustus 2014 Share Geplaatst 4 augustus 2014 Heeft iemand de Xbox One al? Ik wil namelijk weten of Kinect echt nodig is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
XyLencio Geplaatst 5 augustus 2014 Share Geplaatst 5 augustus 2014 Heeft iemand de Xbox One al? Ik wil namelijk weten of Kinect echt nodig is. Ik gebruik Kinect amper. Het is een gadget met weinig toevoeging. Maar de vraag is of je een echte gamer bent. Als je fitness wil doen op je Xbox One of golfen dan is kinect handig. Als ik af en toe een mooie goal maak dan praat ik tegen mijn Kinect. Xbox Record That, dat is wel handig want 5 seconde later kan je het terugkijken. Weet niet of je dit kan doen zonder kinect... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Journey Geplaatst 5 augustus 2014 Share Geplaatst 5 augustus 2014 Ik gebruik Kinect amper. Het is een gadget met weinig toevoeging. Maar de vraag is of je een echte gamer bent. Als je fitness wil doen op je Xbox One of golfen dan is kinect handig. Als ik af en toe een mooie goal maak dan praat ik tegen mijn Kinect. Xbox Record That, dat is wel handig want 5 seconde later kan je het terugkijken. Weet niet of je dit kan doen zonder kinect... Alleen ik ben een andere soort gamer. Ik speel spellen zoals FIFA, maar vind praten niet zo heel bijzonder. Daarnaast Battlefield 4, GTA 4 en dat soort spelen. Is het dan nodig? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 5 augustus 2014 Share Geplaatst 5 augustus 2014 Ik heb hem ook met Kinect. In mijn ogen vrij overbodig. Gebruik het af en toe alleen als ik een achievement heb gehaald en het is wel handig dat je automatisch wordt herkend en ingelogd. Maar achteraf gezien vind ik het zonde van die extra honderd euro. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
XyLencio Geplaatst 6 augustus 2014 Share Geplaatst 6 augustus 2014 Alleen ik ben een andere soort gamer. Ik speel spellen zoals FIFA, maar vind praten niet zo heel bijzonder. Daarnaast Battlefield 4, GTA 4 en dat soort spelen. Is het dan nodig? Dan is het onnodig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alovenac Geplaatst 13 augustus 2014 Share Geplaatst 13 augustus 2014 An exclusive “FIFA15” bundle for fans in Europe was also announced including an Xbox One Console, Xbox One Controller, 14 Day Live Trial, HDMI Cable, Chat Headset, a digital token for “FIFA 15” and an Ultimate Team Legends Gold Pack, available for pre-order today, launching from Sept. 25 for £349.99/€399.99 ERP1 while stocks last. Ultimate Team Legends are available only on Xbox, and the Legends Gold Pack offers an increased chance in finding an ultra-rare Legendary player for your Ultimate Team. An Xbox 360 console bundle including “FIFA 15” will also be available in Europe starting Sept. 25 while stocks last. En Xbox one heeft legends, speel naast FIFA toch niet zo heel veel meer. Zo af en toe eens wat anders, COD of NBA2K ofzo. Maar mag duidelijk zijn dat Xbox one nu wel een streepje voor heeft op de PS4 _O_. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 13 augustus 2014 Share Geplaatst 13 augustus 2014 Waarschijnlijk wel een duurdere spelersmarkt op fut Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alovenac Geplaatst 14 augustus 2014 Share Geplaatst 14 augustus 2014 Waarschijnlijk wel een duurdere spelersmarkt op fut Is nu ook niet met FUT14 he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 14 augustus 2014 Share Geplaatst 14 augustus 2014 Omdat x360 en de one nog gedeelde markt hebben. Is dat komend jaar ook zo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alovenac Geplaatst 15 augustus 2014 Share Geplaatst 15 augustus 2014 Omdat x360 en de one nog gedeelde markt hebben. Is dat komend jaar ook zo? Ja, maar PS3 en PS4 hebben dat ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 15 augustus 2014 Share Geplaatst 15 augustus 2014 Ja maar de x360 werd veel verkocht en ps3 weinig. Ps4 nu veel en One minder. Dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 16 augustus 2014 Share Geplaatst 16 augustus 2014 Zijn er hier eigenlijk anderen met dit heerlijke apparaat al in huis? Zie alleen maar dat mensen battlefield op de ps4 zitten te doen ;c. Van mijn vriendengroep en collega's etcetera ook niemand helaas. Hoop dat er een beetje verandering in komt als hij in Nederland uit komt komende maanden, maar merk toch dat de ps4 veel meer voorkeur geniet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 21 juni 2015 Share Geplaatst 21 juni 2015 Heb net EA Access aangeschaft. Kost me 24 euro in het jaar en kun je de volgende spellen gratis mee spelen: klik. Heb net NHL geprobeerd, erg geinig spel moet ik zeggen. Ga de komende dagen de NBA en UFC varianten van EA eens proberen. Heerlijke deal van EA;sm;. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 22 juni 2015 Share Geplaatst 22 juni 2015 Voor mij een van de redenen dat ik uiteindelijk voor de XBOX gekozen heb. Speel in feite toch alleen maar de sportspellen en dan is het een heerlijke deal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten