Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Xbox topic

Stefan

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 226
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Heeft iemand de Xbox One al? Ik wil namelijk weten of Kinect echt nodig is.

Ik gebruik Kinect amper. Het is een gadget met weinig toevoeging.

Maar de vraag is of je een echte gamer bent. Als je fitness wil doen op je Xbox One of golfen dan is kinect handig. Als ik af en toe een mooie goal maak dan praat ik tegen mijn Kinect. Xbox Record That, dat is wel handig want 5 seconde later kan je het terugkijken. Weet niet of je dit kan doen zonder kinect...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik gebruik Kinect amper. Het is een gadget met weinig toevoeging.

Maar de vraag is of je een echte gamer bent. Als je fitness wil doen op je Xbox One of golfen dan is kinect handig. Als ik af en toe een mooie goal maak dan praat ik tegen mijn Kinect. Xbox Record That, dat is wel handig want 5 seconde later kan je het terugkijken. Weet niet of je dit kan doen zonder kinect...

Alleen ik ben een andere soort gamer. Ik speel spellen zoals FIFA, maar vind praten niet zo heel bijzonder. Daarnaast Battlefield 4, GTA 4 en dat soort spelen. Is het dan nodig?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An exclusive “FIFA15” bundle for fans in Europe was also announced including an Xbox One Console, Xbox One Controller, 14 Day Live Trial, HDMI Cable, Chat Headset, a digital token for “FIFA 15” and an Ultimate Team Legends Gold Pack, available for pre-order today, launching from Sept. 25 for £349.99/€399.99 ERP1 while stocks last. Ultimate Team Legends are available only on Xbox, and the Legends Gold Pack offers an increased chance in finding an ultra-rare Legendary player for your Ultimate Team. An Xbox 360 console bundle including “FIFA 15” will also be available in Europe starting Sept. 25 while stocks last.

En Xbox one heeft legends, speel naast FIFA toch niet zo heel veel meer. Zo af en toe eens wat anders, COD of NBA2K ofzo. Maar mag duidelijk zijn dat Xbox one nu wel een streepje voor heeft op de PS4 _O_.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zijn er hier eigenlijk anderen met dit heerlijke apparaat al in huis? Zie alleen maar dat mensen battlefield op de ps4 zitten te doen ;c. Van mijn vriendengroep en collega's etcetera ook niemand helaas. Hoop dat er een beetje verandering in komt als hij in Nederland uit komt komende maanden, maar merk toch dat de ps4 veel meer voorkeur geniet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb net EA Access aangeschaft. Kost me 24 euro in het jaar en kun je de volgende spellen gratis mee spelen: klik. Heb net NHL geprobeerd, erg geinig spel moet ik zeggen. Ga de komende dagen de NBA en UFC varianten van EA eens proberen. Heerlijke deal van EA;sm;.

Link naar opmerking
Deel via andere websites