Vitesse88 Geplaatst 30 mei 2013 Share Geplaatst 30 mei 2013 Hoezo is de verkoop van je beste speler komkommertijd? Dat is meer een reactie op al die namen die genoemd worden bij jullie. Vandaar de enter tussen de 2 zinnen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RamonRJC Geplaatst 30 mei 2013 Share Geplaatst 30 mei 2013 Natuurlijk weet ik ook niet wat allemaal waar is, maar Ten Voorde schijnt ook rond te zijn. Verder zegt Van Peppen op VI Radio het volgende: ' Met de andere spelers die komen weet ik zeker dat we een leuk seizoen gaan draaien' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 30 mei 2013 Share Geplaatst 30 mei 2013 Is toch geen komkommertijd dan. Dat is als er nu nieuwberichten zouden komen dat het cafe bij het trainingsveld een opknapbeurt zou krijgen en dat Ruud Brood niet graag boterhammen eet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 30 mei 2013 Share Geplaatst 30 mei 2013 @Vitesse88 weet denk ik niet wat komkommertijd betekent. Natuurlijk komen er nu allemaal namen in het nieuws, want Roda is pas sinds zondag zeker van Eredivisiebehoud en kan dus nu pas met spelers praten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 30 mei 2013 Share Geplaatst 30 mei 2013 @Vitesse88 weet denk ik niet wat komkommertijd betekent. Natuurlijk komen er nu allemaal namen in het nieuws, want Roda is pas sinds zondag zeker van Eredivisiebehoud en kan dus nu pas met spelers praten. Dat weet ik wel, daarom zeg ik het ook domoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 30 mei 2013 Share Geplaatst 30 mei 2013 Dat weet ik wel, daarom zeg ik het ook domoor Ja maar het klopte totaal niet, domoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RamonRJC Geplaatst 30 mei 2013 Share Geplaatst 30 mei 2013 Roda in onderhandeling met Ajax over Boerrigter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Koempel-RJC Geplaatst 30 mei 2013 Share Geplaatst 30 mei 2013 Voor Ajax is die niet goed genoeg, maar bij Roda is die meer dan welkom hoor :p (al moet die niet te veel kosten/verdienen) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 30 mei 2013 Share Geplaatst 30 mei 2013 Lijkt me toch vrij duur ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 30 mei 2013 Share Geplaatst 30 mei 2013 Waar haalt Roda het geld ineens vandaan?:cab: Ten Rouwelaar zal rond een miljoen moeten kosten en ook Ten Voorde mag van NEC alleen verkocht worden. Namen als Boerrigter lijken me ook een beetje vreemd. Luijckx kun je uit je hoofd zetten [MENTION=13077]RamonRJC[/MENTION];, die gaat echt niet komen. Net als Ten Rouwelaar trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
feyenoorder14 Geplaatst 30 mei 2013 Share Geplaatst 30 mei 2013 Is Nol Hendriks weer van stal gehaald? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 30 mei 2013 Share Geplaatst 30 mei 2013 Nol Brouwer zou leuker zijn _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 30 mei 2013 Share Geplaatst 30 mei 2013 Ja maar het klopte totaal niet, domoor. Jij je zin jongen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 30 mei 2013 Share Geplaatst 30 mei 2013 Jij je zin jongen Het was ook niet helemaal duidelijk dat je sarcastisch was he ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 31 mei 2013 Share Geplaatst 31 mei 2013 Waar haalt Roda het geld ineens vandaan?:cab: Ten Rouwelaar zal rond een miljoen moeten kosten en ook Ten Voorde mag van NEC alleen verkocht worden. Namen als Boerrigter lijken me ook een beetje vreemd. Luijckx kun je uit je hoofd zetten [MENTION=13077]RamonRJC[/MENTION];, die gaat echt niet komen. Net als Ten Rouwelaar trouwens. Zijn allemaal geruchten, Roda kan denk ik echt alleen maar transfervrije spelers halen, en hooguit dat ze nog wat van de transfersom van Malki kunnen besteden. Ik geloof wel dat Nol Hendriks zich weer wat meer wilt gaan bemoeien met Roda. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 31 mei 2013 Share Geplaatst 31 mei 2013 Roda is ook opzoek naar een technisch directeur hoorde ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
daemon87 Geplaatst 31 mei 2013 Share Geplaatst 31 mei 2013 Linksback van Fortuna, leuk spelertje. Ze moeten sowieso in de Eerste Divisie gaan scouten. Loopt veel talent rond bij Fortuna en MVV voor Roda hoor. Wil eigelijk wel eens zien wat die Lars Gulpen kan als 'ie met beter spelers om zich heen kan trainen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 31 mei 2013 Share Geplaatst 31 mei 2013 Zijn allemaal geruchten, Roda kan denk ik echt alleen maar transfervrije spelers halen, en hooguit dat ze nog wat van de transfersom van Malki kunnen besteden. Ik geloof wel dat Nol Hendriks zich weer wat meer wilt gaan bemoeien met Roda. Volgens mij moest Nol zich meer op z'n gezin richten van Rietje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 31 mei 2013 Share Geplaatst 31 mei 2013 Volgens mij moest Nol zich meer op z'n gezin richten van Rietje. Ja ik geloof dat het ook alleen is dat hij bij wilde springen bij eventuele transfers, maar meer weet ik niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 31 mei 2013 Share Geplaatst 31 mei 2013 Verder schijnt Drost van RKC ook bijna rond te zijn. Drost gaat naar een andere geel/zwarte club in Breda. Het was ook niet helemaal duidelijk dat je sarcastisch was he ;) Ik was eigenlijk verre van sarcastisch en eigenlijk gewoon serieus :cab: Maar Pino maakt het sarcastisch :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 31 mei 2013 Share Geplaatst 31 mei 2013 ‘Roda JC neemt twee dagen na Van Peppen weer RKC'er over’ Woensdag maakte Roda JC bekend dat het Ard van Peppen overneemt van RKC Waalwijk en inmiddels lijkt ook de volgende verdediger binnen. De Limburger meldt dat ook Guy Ramos de overstap maakt van de Waalwijkers naar Roda JC. De 27-jarige Kaapverdiaan zou een contract hebben getekend voor twee jaar, met daarbij de optie op een derde seizoen. Ramos speelt al acht jaar op de Nederlandse velden; van 2005 tot halverwege het seizoen 2010/11 kwam hij uit voor FC Dordrecht en daarna stond hij tweeënhalf jaar in dienst van RKC. Zijn contract loopt eind juni af en dus hoeft Roda JC geen transfersom te betalen aan RKC voor de komst van de verdediger. Ramos wordt niet alleen herenigd met Van Peppen, maar ook met Ruud Brood. De trainer zwaaide van 2008 tot 2012 de scepter in het Mandemakers Stadion en kent de selectie van RKC dan ook goed. Hij trok vorig jaar Krisztián Németh al aan, maar ondanks diens aanwezigheid en de komst van andere spelers had Roda JC het heel moeilijk. Pas in de laatste play-offronde stelde men een langer verblijf in de Eredivisie veilig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Neymar Geplaatst 31 mei 2013 Share Geplaatst 31 mei 2013 Van Peppen is mooi. Verder schijnt Drost van RKC ook bijna rond te zijn. De naam van Chery wordt steeds meer genoemd idd. Ik denk ook dat Roda een streepje voorsprong heeft wb. Demouge. Zeer geliefd onder de supporters en als ie niet wilde blijven had ie nooit et risico genomen om in te vallen afgelopen zondag. Nieuwtjes: Ook de namen van Ten Rouwelaar, Martina en Luijckx duiken meer en meer op! Waarom zou Ten Rouwlaar een stap naar beneden doen? Luijckx heeft bovendien aangegeven naar het buitenland te willen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 31 mei 2013 Share Geplaatst 31 mei 2013 Waarom zou Ten Rouwlaar een stap naar beneden doen? Bang voor Babos. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 31 mei 2013 Share Geplaatst 31 mei 2013 Bang voor Babos. Op basis van diens laatste weken bij NEC is dat juist een extra reden om te blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 31 mei 2013 Share Geplaatst 31 mei 2013 Op basis van diens laatste weken bij NEC is dat juist een extra reden om te blijven. Het was ook sarcastisch ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten