Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Roda JC Kerkrade

steijns

Aanbevolen berichten

Hopen dat hij een degradatieclausule heeft, of Demouge moet nog komen.

Hele verrassende move van Kali, probleem van Roda ligt nu voorin.. Is er nog spitsen nieuws?

Demouge zal binnenkort wel rondkomen vermoed ik, maar dan moet er nog steeds een spits bij, of Brood moet 4-3-3 willen spelen dan hebben we een linksbuiten nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat wel, maar of het middenveld nu echt prioriteit had... :)

Zo'n buitenkansje moet je niet laten liggen. En een voetballende speler voor de verdediging was zeker noodzakelijk. Bonevacia heeft het niveau niet echt. En ze zullen echt wel met nog een spits bezig zijn, naast Demouge, of wellicht dat ze 4-3-3 willen spelen dan heb je nog een linksbuiten nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Roda JC Kerkrade wil met keeper Dorus de Vries verder bouwen aan het elftal voor volgend seizoen. Volgens Voetbal International zijn de Limburgers al in een vergevorderd stadium met Wolverhampton Wanderers.

De 32-jarige De Vries vertrok in 2006 uit Nederland, toen hij ADO Den Haag voor Dunfermline Athletic verruilde. Na dienstverbanden bij Swansea City en nu de Wanderers lonkt een terugkeer op de Nederlandse velden. Wolverhampton heeft na de degradatie naar de League One geen ruimte voor vier doelmannen en laat De Vries praten met Roda JC.

"Er is nog geen akkoord, maar algemeen directeur Jez Moxey heeft me verteld dat de onderhandelingen in een vergevorderd stadium zijn", zei manager Kenny Jacket over De Vries. "Die uitspraken laat ik voor hun rekening. Maar we zoeken inderdaad een keeper en daarbij is naam Dorus de Vries gevallen", reageert Roda-directeur Marcel van den Bunder tegenover VI.

Roda JC staat flink in de steigers na de ontsnapping aan de Jupiler League via de nacompetitie. Ook Kees Luijckx van NAC Breda is in beeld om de selectie van trainer Ruud Brood te versterken. Eerder legde de club al Ard van Peppen, Guy Ramos (RKC Waalwijk), Henk Dijkhuizen (Sparta), Marc Höcher (Willem II) en Anouar Kali (FC Utrecht) vast.

Komst van beide spelers zou ik toejuichen.

Dan nog Demouge en een andere spits vastleggen en er staat gewoon een goed team!

Link naar opmerking
Deel via andere websites