Djordison Geplaatst 6 maart 2015 Share Geplaatst 6 maart 2015 Bedankt voor de antwoorden heren (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 7 maart 2015 Share Geplaatst 7 maart 2015 (bewerkt) Weet iemand hoe de versie van I am titanium die bij PEC Zwolle altijd gedraaid wordt heet/hoe ik hem op Spotify kan zoeken? Edit: deze: 7 maart 2015 bewerkt door Boeruh! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 8 maart 2015 Share Geplaatst 8 maart 2015 Die zal niet op Spotify staan verwacht ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 8 maart 2015 Share Geplaatst 8 maart 2015 Is er al een topic voor chill, ambient, rustige electronica shizzle te bespreken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 8 maart 2015 Share Geplaatst 8 maart 2015 Die zal niet op Spotify staan verwacht ik Jammer, heb een afspeellijst van voetbalnummers om in de stemming te komen hehe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 8 maart 2015 Auteur Share Geplaatst 8 maart 2015 Is er al een topic voor chill, ambient, rustige electronica shizzle te bespreken? Er is een Club/House/Electro topic. Kan wat mij betreft daar best bij. Wat je zoekt, valt wel onder electronica. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 8 maart 2015 Share Geplaatst 8 maart 2015 Weet iemand hoe de versie van I am titanium die bij PEC Zwolle altijd gedraaid wordt heet/hoe ik hem op Spotify kan zoeken? Edit: deze: Je kan hem ook downloaden als mp3 en dan importeren in spotify. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 9 maart 2015 Share Geplaatst 9 maart 2015 Is er al een topic voor chill, ambient, rustige electronica shizzle te bespreken? Ik vind inderdaad dat we dat topic even een bump moeten geven. Sorry voor dubbelpost. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 9 maart 2015 Share Geplaatst 9 maart 2015 Je kan hem ook downloaden als mp3 en dan importeren in spotify. Hoe dat soort dingen moeten weet ik ook niet :-D Maar bedankt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 9 maart 2015 Share Geplaatst 9 maart 2015 To Heal - Underworld :cry: edit: Dacht dat dit het ik luister nu topic was :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 9 maart 2015 Share Geplaatst 9 maart 2015 Hoe dat soort dingen moeten weet ik ook niet :-D Maar bedankt http://www.youtube-mp3.org/nl Youtube-link daar invullen en je mp3 ergens opslaan. Vervolgens ga je naar Windows verkenner en sleep je de mp3 in Spotify. (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 9 maart 2015 Share Geplaatst 9 maart 2015 eR1e-Pf9dX4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 9 maart 2015 Share Geplaatst 9 maart 2015 http://www.youtube-mp3.org/nl Youtube-link daar invullen en je mp3 ergens opslaan. Vervolgens ga je naar Windows verkenner en sleep je de mp3 in Spotify. (y) Top, bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 9 maart 2015 Share Geplaatst 9 maart 2015 Probeer deze ook eens ly0xxLN8QGY Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 12 maart 2015 Share Geplaatst 12 maart 2015 Iemand hier die me goede chill/ambient kan aanraden, en onder welk genre valt de volgende track: Nog maar even herhalen, voor als er iemand langskomt die me kan helpen. Het liefst heb ik het zo kaal mogelijk en zo rustig mogelijk, maar niet te eentonig (ja nogal wat wensen). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 16 maart 2015 Auteur Share Geplaatst 16 maart 2015 Foxygen stopt er mee. [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=204]Tijn[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 16 maart 2015 Share Geplaatst 16 maart 2015 Dan zal ik maar eens gaan luisteren wat het was ;c Kende het alleen nog qua naam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 16 maart 2015 Share Geplaatst 16 maart 2015 Die eerste plaat was best aardig, maar voor hun tweede plaat was het overduidelijk dat die jongens teveel van de verdovende middelen had gesnoept. Schijnt live ook ontzettend rommelig te zijn geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 16 maart 2015 Auteur Share Geplaatst 16 maart 2015 Heb ik ook gehoord, ja. Zelf nooit live gezien. We Are the 21st Century Ambassadors of Peace & Magic vond ik wel een tof album. Derde album schijnt wel ruk te zijn. Vind het toch wel zonde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kjhkevin Geplaatst 16 maart 2015 Share Geplaatst 16 maart 2015 Nieuwe single van Of Monsters and Men. Eindelijk :):) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 19 maart 2015 Share Geplaatst 19 maart 2015 Dan zul je dit ook waarderen [YOUTUBE]XO9jkruNd78[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 23 maart 2015 Share Geplaatst 23 maart 2015 altijd heerlijk dit soort optredens :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 24 maart 2015 Share Geplaatst 24 maart 2015 http://www.theguardian.com/music/2015/mar/24/godspeed-you-black-emperor-asunder-sweet-and-other-distress-album-stream OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOGMGOGMGOMG Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 24 maart 2015 Share Geplaatst 24 maart 2015 Vind hem ook erg gaaf, het album in geheel is live al meerdere keren als een stuk gespeeld onder de naam Behemoth. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 1 april 2015 Auteur Share Geplaatst 1 april 2015 (bewerkt) Noah and the Whale uit elkaar. Of het een grap is, is nog onbekend. Sluit het niet uit. ;c 1 april 2015 bewerkt door Richarð. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten