Tijn Geplaatst 3 november 2013 Share Geplaatst 3 november 2013 Ben ook blij dat ik ze tijdens the Suburbs in Londen heb gezien en dat was dan ook nog eens voor 50000 man in Hyde Park. Zo'n kleine show is zo aantrekkelijk hé, hoef je ook niet perse volgend jaar naar de Ziggodome om ze te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 3 november 2013 Share Geplaatst 3 november 2013 Zijn er hier meer mensen fan van The Weeknd? Ik kan z'n albums echt helemaal kapo draaien, genieten gewoon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 november 2013 Share Geplaatst 3 november 2013 Zijn er hier meer mensen fan van The Weeknd? Ik kan z'n albums echt helemaal kapo draaien, genieten gewoon. Is zeker chill ja, al ben ik het na een album al wel weer beu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 3 november 2013 Share Geplaatst 3 november 2013 Zijn er hier meer mensen fan van The Weeknd? Ik kan z'n albums echt helemaal kapo draaien, genieten gewoon. Jah :D Heb je Last.fm want volgens mij luisteren we veel zelfde dingen? Oh heb je al, 'super compatibility' naturlich Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 3 november 2013 Share Geplaatst 3 november 2013 Jah :D Heb je Last.fm want volgens mij luisteren we veel zelfde dingen? Oh heb je al, 'super compatibility' naturlich Je kon zo m'n tweelingbroertje zijn idd, maar alleen qua muziek & voetbal dan. Bij de dames gaat het heel verschillend, ahaha. Ik ben fucking grappig. :mrg: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 3 november 2013 Share Geplaatst 3 november 2013 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 3 november 2013 Share Geplaatst 3 november 2013 :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 4 november 2013 Auteur Share Geplaatst 4 november 2013 [soundcloud]https://soundcloud.com/brokenbellsmusic/holding/[/soundcloud] Nieuwe Broken Bells. [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 4 november 2013 Share Geplaatst 4 november 2013 Nice, thanks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 5 november 2013 Share Geplaatst 5 november 2013 Arcade Fire ws naar BKS, had ik al op gehoopt _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 5 november 2013 Share Geplaatst 5 november 2013 http://www.youtube.com/watch?v=onz9ro50iRg#t=333 Ze was dus knetter stoned toen ze From Time opnam voor Drake zijn album Blijft een mooi nummer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 5 november 2013 Share Geplaatst 5 november 2013 Arcade Fire ws naar BKS, had ik al op gehoopt _O_ Moet nu haast wel ja, had het eigenlijk niet meer gedacht dat ze de kleinere festivals zouden afgaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 5 november 2013 Share Geplaatst 5 november 2013 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 6 november 2013 Share Geplaatst 6 november 2013 Moet nu haast wel ja, had het eigenlijk niet meer gedacht dat ze de kleinere festivals zouden afgaan. De aapjes waren er toch ook als headliner, waarom AF dan niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 6 november 2013 Share Geplaatst 6 november 2013 Had verwacht dat ze met deze plaat enkel nog in zalen van de grootte Ziggodome zouden gaan spelen en een paar grote festivals. Zal nu wel pas in 2015 gebeuren waarschijnlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 7 november 2013 Share Geplaatst 7 november 2013 wwOipTXvNNo :D [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 8 november 2013 Share Geplaatst 8 november 2013 Kutbelgen... dat ging echt ziek slecht met die kaartjes voor Arcade Fire. Ik zat in de selectie, al 4 menu's door, kaartjes gewoon in m'n winkelwagen (gelukkig wel screenshot van) en POEF WEG. HAHA SERVER OVERBELAST. Weer inloggen, kaartjes weg :cab: Konkerlaaiers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 8 november 2013 Share Geplaatst 8 november 2013 Heb het maar laten gaan, komt volgend jaar wel goed op Best Kept Secret heb ik het idee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 8 november 2013 Share Geplaatst 8 november 2013 Ja maar dit zou vet epic worden, kostuum verplicht enzo!! :( Echte fans ipv wat tammere festivalpubliek, alles. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 8 november 2013 Share Geplaatst 8 november 2013 w00000000000000000000000000000000t alsnog 2 kaartjes :*) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 13 november 2013 Share Geplaatst 13 november 2013 TxWLybPwBzs [MENTION=13248]Hansje[/MENTION]; [MENTION=7785]Yitushita[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 14 november 2013 Share Geplaatst 14 november 2013 Lekker hoor :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 14 november 2013 Share Geplaatst 14 november 2013 Geen FMusic top 100 dit jaar? :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 18 november 2013 Share Geplaatst 18 november 2013 Geen FMusic top 100 dit jaar? :( [MENTION=4542]Simonsav[/MENTION]; ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 18 november 2013 Share Geplaatst 18 november 2013 50/50 dat ik het doe, tijd zat nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten