Richarð. Geplaatst 10 juni 2013 Auteur Share Geplaatst 10 juni 2013 (bewerkt) Ik maak nooit halfjaarslijstjes. Alleen eindejaarslijstjes. Speciaal voor jou maar even een Top 10 gemaakt; 1. Phosphorescent - Muchacho 2. Jacco Gardner - Cabinet of Curiosities 3. Cayucas - Bigfoot 4. Miles Kane - Don't Forget Who You Are 5. Jagwar Ma - Howlin* 6. Vampire Weekend - Modern Vampires of the City* 7. Foals - Holy Fire 8. Palma Violets - 180 9. Surfer Blood - Pythons* 10. HVOB - HVOB Met * is weinig geluisterd. O.a. Crystal Fighters, FIDLAR, Sigur Rós en Blackfeet Braves zouden er nog in kunnen komen + de albums die nog gaan komen (White Lies en Franz Ferdinand bijv.). #1, #2 en #3 zijn redelijk zeker van een Top 10 plek. En de Flop 3; 1. Youth Lagoon - Wondrous Bughouse 2. Nick Cave & The Bad Seeds - Push the Sky Away 3. Daft Punk - Random Access Memories 10 juni 2013 bewerkt door Richarð. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 11 juni 2013 Share Geplaatst 11 juni 2013 Maar jij hebt de nieuwe Nick Cave ook nooit echt een goede kans gegeven, want jij verwachte een soort van Grinderman plaat :cab: Mijn lijstje: 1. Atoms for Peace - AMOK 2. Nick Cave and the Bad Seeds - Push The Sky Away 3. Vampire Weekend - Modern Vampires of the City 4. Savages - Silence Yourself 5. Johnny Marr - The Messenger 6. Unknown Mortal Orchestra - II 7. Deerhunter - Monomania 8. The National - Trouble Will Find Me 9. Foals - Holy Fire 10. British Sea Power - Machineries of Joy Al zal dat morgen vast wel anders zijn buiten de nummers een en twee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 11 juni 2013 Auteur Share Geplaatst 11 juni 2013 Maar jij hebt de nieuwe Nick Cave ook nooit echt een goede kans gegeven, want jij verwachte een soort van Grinderman plaat :cab: De eerste luisterbeurt hoorde ik dat het dat al niet was en daarna heb ik hem meerdere keren geluisterd en vond hem toen nog steeds ontzettend tegenvallen. Deed me helemaal niks, alleen We Know Who U R ging nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 11 juni 2013 Share Geplaatst 11 juni 2013 Ben ik trouwens de enige die VW geen zak aan vond? Zie ze in heel veel lijstjes al voorbij komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bono Geplaatst 11 juni 2013 Share Geplaatst 11 juni 2013 Denk wel dat je in de minderheid bent Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bm Geplaatst 11 juni 2013 Share Geplaatst 11 juni 2013 Nieuwe Jeugd van Tegenwoordig is ook weer lekker :) EZPOfXLihnk Tof hoor, komt er ook een nieuw album? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 11 juni 2013 Share Geplaatst 11 juni 2013 Wow ik kom online en echt een minuut eerder had je gequote haha. Maar komt 27 september Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bm Geplaatst 11 juni 2013 Share Geplaatst 11 juni 2013 Mooi, JvT is altijd fijn. Hoop dat er ook weer een pareltje opstaat als Niets Als Jouw of Huilend Naar De Club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 11 juni 2013 Share Geplaatst 11 juni 2013 Ga ik even een gigantische steen kopen en zorgen dat ik eronder lig wanneer het album uit is. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 11 juni 2013 Share Geplaatst 11 juni 2013 Ok Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 11 juni 2013 Share Geplaatst 11 juni 2013 ""De Formule - De Jeu..." This video is no longer available due to a copyright claim by Stichting BREIN." Pffffffffffft... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 11 juni 2013 Auteur Share Geplaatst 11 juni 2013 LgDplQ-nQ_Y Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 14 juni 2013 Auteur Share Geplaatst 14 juni 2013 Miles Kane: “Fuck Daft Punk, laten we het over mij hebben” Miles _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 14 juni 2013 Share Geplaatst 14 juni 2013 Geen idee wat ik van die nieuwe Kanye moest verwachten maar ik vind er geen drol aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 14 juni 2013 Share Geplaatst 14 juni 2013 Dat eerste nummer joh. Een grote WTF. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teemong. Geplaatst 16 juni 2013 Share Geplaatst 16 juni 2013 https://www.youtube.com/watch?v=QjcOx4yYvEk Wow ziek dit :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 17 juni 2013 Share Geplaatst 17 juni 2013 [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]; [MENTION=15369]Christian.[/MENTION]; [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; @Iedereen verder. http://kickingthehabit.nl/2013-06-17/hoorzie-arctic-monkeys-speelt-nieuw-nummer-mad-sounds-live Geen idee of jullie het al wisten, maar ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 17 juni 2013 Auteur Share Geplaatst 17 juni 2013 Zag het al op Twitter, ja. Zit op het werk en kan hem nu dus niet luisteren. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 19 juni 2013 Share Geplaatst 19 juni 2013 Re: Muziek topic #2 De nieuwe van AM :worship: Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 20 juni 2013 Auteur Share Geplaatst 20 juni 2013 Het nieuwe Agnes Obel-album heet Aventine Bezoekers van Best Kept Secret hebben komend weekend grote kans om gloednieuw werk van de pianiste en zangeres Agnes Obel te horen. De in Berlijn wonende Deense brengt eind september de opvolger van haar doorbraakdebuut Philharmonics uit 2010 uit, getiteld Aventine. Volledige liedjes zijn nog niet online te beluisteren, . Met binnen die korte tijd wel weer een direct rustgevende uitwerking. Knap. Tracklist Aventine: 1. Chord Left 2. Fuel To Fire 3. Dorian 4. Aventine 5. Run Cried The Crawling 6. Tokka 7. The Curse 8. Pass Them By 9. Words Are Dead 10. Fivefold 11. Smoke & Mirrors Nice. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 20 juni 2013 Share Geplaatst 20 juni 2013 Nice. Ik zat pas al eens te kijken of ze met een nieuwe album zou komen, maar toen zag ik nog niets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 23 juni 2013 Share Geplaatst 23 juni 2013 Metallica: "We hebben inspiratie voor 600 nieuwe nummers" Het is alweer vijf jaar geleden sinds Metallica met een nieuwe plaat op de proppen kwam. De opvolger van 'Death Magnetic' (2008) zit er volgens de band wel aan te komen, aangezien ze ruim 600 ideeën hebben voor nieuwe nummers. Volgens Lars Ulrich zit er echter geen haast achter omdat de band geen vers album nodig heeft om optredens te scoren. Metallica verkondigde in een interview met Rolling Stone dat ze eerder dit jaar genoeg inspiratie vonden om 600 nieuwe nummers in elkaar te boksen, met dank aan jamsessies 'on the road'. Over de nieuwe plaat wil Lars Ulrich het volgende kwijt: "Ik begrijp dat mensen wachten op een nieuw album en wij doen dat eigenlijk ook. Toch kan ik er niet over zitten stressen. Bij ons is het niet: "Fuck, snel, een nieuwe plaat". Waarom zouden we ons haasten? Om optredens te scoren? We spelen al zoveel. We komen er wel". [MENTION=21836]Platina32[/MENTION]; Gaat blijkbaar goed bij Metallica (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 23 juni 2013 Share Geplaatst 23 juni 2013 :D Jammer dat ze zo weinig uitbrengen, maar ze zijn gewoon continu op tour :P Maargoed, een opvolger van Death Magnetic zie ik zeker zitten als het in dezelfde stijl is :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 23 juni 2013 Share Geplaatst 23 juni 2013 Ik keek toen 's ochtends nog veel MTV voor ik naar school/college moest. Het tijdstip dat ze nog (soort van) muziek uitzenden. Vond het altijd tof als deze weer voorbijkwam. Mlahvvymkxc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 24 juni 2013 Auteur Share Geplaatst 24 juni 2013 http://pitchfork.com/news/50917-arctic-monkeys-announce-new-album-am/ Ongelukkig gekozen titel. Beady Eye bracht dit jaar nog BE uit. Arctic Monkeys nu AM. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten