Sick Blik Geplaatst 1 juni 2013 Share Geplaatst 1 juni 2013 Kut. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 1 juni 2013 Share Geplaatst 1 juni 2013 En, wat vinden we van het nieuwe album van Editors? Na een eerste luisterbeurt wel nice. Begin en eind sterk, alleen middenstuk mager. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 1 juni 2013 Share Geplaatst 1 juni 2013 Ik vind hem niet heel slecht maar had eigenlijk gehoopt op een ander geluid dan dit van de Editors. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 1 juni 2013 Share Geplaatst 1 juni 2013 Ik vind hem zeker niet slecht, maar moet er wel aan wennen. Lang niet alles kan me bekoren tot nu toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 1 juni 2013 Share Geplaatst 1 juni 2013 Heb net de eerste vier nummers geluisterd, maar ernstig hoor dit. Lekker Coldplay achterna met het maken van een makkelijk album voor de massa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maurice' Geplaatst 1 juni 2013 Share Geplaatst 1 juni 2013 Mensen ik heb jullie hulp nodig. Ik heb één (het liefst een paar) mooie track(s) van een film/theater/musical/serie etc. nodig. Beetje tot het emotionele aan toe. Meestal hoor je bij de oorlogsfilm vaak mooie muziek, maar ben een leek als het gaat om wie de componist/maker is van zo'n track. Als iemand mij daarom zou kunnen helpen zou dat ideaal zijn! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 1 juni 2013 Share Geplaatst 1 juni 2013 [MENTION=4387]Starálfur[/MENTION]; is daar wel goed in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 1 juni 2013 Share Geplaatst 1 juni 2013 [YOUTUBE]BTCrpCCiouc[/YOUTUBE] [YOUTUBE]Md7-5gQai_Y[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 1 juni 2013 Share Geplaatst 1 juni 2013 (bewerkt) Mensen ik heb jullie hulp nodig. Ik heb één (het liefst een paar) mooie track(s) van een film/theater/musical/serie etc. nodig. Beetje tot het emotionele aan toe. Meestal hoor je bij de oorlogsfilm vaak mooie muziek, maar ben een leek als het gaat om wie de componist/maker is van zo'n track. Als iemand mij daarom zou kunnen helpen zou dat ideaal zijn! Ik weet niet of je juist groots, bombastisch en overweldigend wilt of klein, intiem en emotioneel. De volgende vallen namelijk vooral onder de laatste noemer. Als je meer zoekt of juist iets anders moet je het maar zeggen, dit is zo even uit mijn hoofd: 1ro4FHd51t4 TG9-j3eevL4 3w8uM-H6_jg vz0FSG9h-GI zOx-GNNSI-w EMlQ04g0pDc 1 juni 2013 bewerkt door Starálfur Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 3 juni 2013 Auteur Share Geplaatst 3 juni 2013 Hele weekend niks interessants. Ben ik nu aan het werk, komen er streams van Jagwar Ma en Surfer Blood: ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maurice' Geplaatst 3 juni 2013 Share Geplaatst 3 juni 2013 [MENTION=4387]Starálfur[/MENTION]; Hier kan ik wel wat mee. Hartstikke bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 3 juni 2013 Share Geplaatst 3 juni 2013 Over 6 minuten hier stream van nieuwe Boards Of Canada album https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Xfcoi20CL8c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 3 juni 2013 Share Geplaatst 3 juni 2013 Nice, dan kan ik hem morgen downloaden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 3 juni 2013 Share Geplaatst 3 juni 2013 (bewerkt) Op dit moment launch van Disclosure's album in de Boiler Room. http://boilerroom.tv/live/ Weet niet of er hier Disclosure liefhebbers zitten nu afgelopen; is trouwens niet echt een topic voor deze muziek hier 3 juni 2013 bewerkt door Manager Mitchell Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 3 juni 2013 Share Geplaatst 3 juni 2013 Vind een aantal dingen die ze hebben gemaakt best tof, maar een hele plaat lang van achttien liedjes is helaas niet aan mij besteed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 4 juni 2013 Auteur Share Geplaatst 4 juni 2013 (bewerkt) [soundcloud] [/soundcloud] [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; en [MENTION=6882]Keko[/MENTION]; vind dit ook wel leuk. 4 juni 2013 bewerkt door Richarð. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 4 juni 2013 Share Geplaatst 4 juni 2013 Ben benieuwd naar het album, dit klinkt wel leuk:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 Nieuwe Jeugd van Tegenwoordig is ook weer lekker :) EZPOfXLihnk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 Fijn idd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 7 juni 2013 Auteur Share Geplaatst 7 juni 2013 Bas "Neger Des Heils" Bron. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 Ja die man kan produceren hè, gossame : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 9 juni 2013 Share Geplaatst 9 juni 2013 JvT _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 Hebben we al jaarlijstjes so far? Dit is de mijne: http://rateyourmusic.com/list/Kerftminister/the_best_and_worst_of_2013/ Iemand nog aanvullingen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 10 juni 2013 Auteur Share Geplaatst 10 juni 2013 Beetje vroeg, niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 Daarom zeg ik so far, bijna op de helft dus de halfjaarlijstjes zijn al in aantocht. :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten