Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Muziek topic

Richarð.

Aanbevolen berichten

Mensen ik heb jullie hulp nodig. Ik heb één (het liefst een paar) mooie track(s) van een film/theater/musical/serie etc. nodig. Beetje tot het emotionele aan toe. Meestal hoor je bij de oorlogsfilm vaak mooie muziek, maar ben een leek als het gaat om wie de componist/maker is van zo'n track. Als iemand mij daarom zou kunnen helpen zou dat ideaal zijn!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen ik heb jullie hulp nodig. Ik heb één (het liefst een paar) mooie track(s) van een film/theater/musical/serie etc. nodig. Beetje tot het emotionele aan toe. Meestal hoor je bij de oorlogsfilm vaak mooie muziek, maar ben een leek als het gaat om wie de componist/maker is van zo'n track. Als iemand mij daarom zou kunnen helpen zou dat ideaal zijn!

Ik weet niet of je juist groots, bombastisch en overweldigend wilt of klein, intiem en emotioneel. De volgende vallen namelijk vooral onder de laatste noemer.

Als je meer zoekt of juist iets anders moet je het maar zeggen, dit is zo even uit mijn hoofd:

1ro4FHd51t4

TG9-j3eevL4

3w8uM-H6_jg

vz0FSG9h-GI

zOx-GNNSI-w

EMlQ04g0pDc

bewerkt door Starálfur
Link naar opmerking
Deel via andere websites