Erwin. Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Vind het wel een chill album, anders dan voorheen, eigenlijk gewoon een funky disco album ipv electronica, maar wel nice. Ja precies, vind ik ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 14 mei 2013 Auteur Share Geplaatst 14 mei 2013 Niet slecht, maar had op iets ander gehoopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Vind het wel een chill album, anders dan voorheen, eigenlijk gewoon een funky disco album ipv electronica, maar wel nice. Na een tweede luisterbeurt ook mijn mening ja. Veel meer muziek om rustig van te genieten, iets heel anders, maar wel tof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Sterk album hoor, ronde 8 hier. Je hoort echt duidelijk de invloeden van bijv. Isley Brothers. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 14 mei 2013 Auteur Share Geplaatst 14 mei 2013 http://pitchfork.com/news/50737-watch-tv-on-the-radio-perform-a-new-song-mercy/ Nieuw nummertje van TV on the Radio. Wordt tijd voor een nieuw album. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 16 mei 2013 Auteur Share Geplaatst 16 mei 2013 http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/albums/Crystal-Fighters.html Nieuwe Crystal Fighters voor de geïnteresseerden. O.a. [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 16 mei 2013 Share Geplaatst 16 mei 2013 Best Female R&B/Pop Artist Beyoncé Tamar Braxton Alicia Keys Rihanna Elle Varner Best Male R&B/Pop Artist Chris Brown Bruno Mars Miguel Justin Timberlake Usher Best Group Macklemore & Ryan Lewis Mary Mary Mindless Behavior Slaughterhouse The Throne (Kanye West & Jay-Z) Best Collaboration 2 Chainz f/ Drake – No Lie A$AP Rocky f/ Drake, 2 Chainz and Kendrick Lamar – "Problems" French Montana f/ Rick Ross, Drake and Lil Wayne – "Pop That" Kendrick Lamar f/ Drake – "Poetic Justice" Justin Timberlake f/ Jay-Z – "Suit & Tie" Kanye West f/ Big Sean, Pusha T and 2 Chainz – "Mercy" Best Male Hip Hop Artist 2 Chainz A$AP Rocky Drake Future Kendrick Lamar Best Female Hip Hop Artist Azealia Banks Eve Nicki Minaj Rasheeda Rye Rye Video of the Year 2 Chainz f/ Drake – "No Lie" A$AP Rocky f/ Drake, 2 Chainz and Kendrick Lamar – "Problems" Drake – "Started From The Bottom" Drake f/ Lil Wayne – "HYFR" Kendrick Lamar f/ Drake – "Poetic Justice" Macklemore & Ryan Lewis f/ Wanz – "Thrift Shop" Miguel – "Adorn" Rihanna – "Diamonds" Justin Timberlake f/ Jay-Z – "Suit & Tie" Kanye West f/ Big Sean, Pusha T and 2 Chainz – "Mercy" Best New Artist Azealia Banks Joey Bada$$ Kendrick Lamar Trinidad Jame$ The Weeknd de rest; http://www.bet.com/news/music/2013/05/14/bet-awards-13-nominations-announced.html?ftcnt=HP_Celebrities BET Awards nominaties, dikgedrukt moet winnen imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 16 mei 2013 Auteur Share Geplaatst 16 mei 2013 (bewerkt) Franz Ferdinand - Right Thoughts, Right Words, Right Action Right Thoughts, Right Words, Right Action Evil Eye Love Illumination Stand on the Horizon Fresh Strawberries Bullet Treason! Animals. The Universe Expanded Brief Encounters Goodbye Lovers & Friends gD6gYMHp-Zw 16 mei 2013 bewerkt door Richarð. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 17 mei 2013 Share Geplaatst 17 mei 2013 http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/albums/Crystal-Fighters.html Nieuwe Crystal Fighters voor de geïnteresseerden. O.a. [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; Thanx, zal straks eenx luisteren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 17 mei 2013 Share Geplaatst 17 mei 2013 Even een vraagje hè, er zijn hier wel mensen met platenspelers toch? Wat heb je daar nou precies allemaal voor nodig om dat aan de praat te krijgen? Mijn ouders hebben namelijk nog een hele oude platenspeler staan en ze claimen altijd dat hij het niet doet maar ze bedoelen gewoon dat ze niet weten hoe ze hem moeten aansluiten ;c Maar klopt het dat je verder alleen een versterker en een set boxen nodig hebt of is dat te kort door de bocht? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 17 mei 2013 Share Geplaatst 17 mei 2013 Nee dat klopt. En je moet een kabeltje hebben van platenspeler -> versterker. Meestal (als het om een oude platenspeler gaat) heb je dan ook nog zo'n ijzerendraad die je om dat dingetje moet wikkelen boven phono: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 17 mei 2013 Share Geplaatst 17 mei 2013 Ah oké thanks. En het zou bijvoorbeeld ook moeten kunnen werken met de set boxen die ik op mijn computer aansluit of zijn daar ook weer bepaalde eisen aan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 17 mei 2013 Share Geplaatst 17 mei 2013 Ah oké thanks. En het zou bijvoorbeeld ook moeten kunnen werken met de set boxen die ik op mijn computer aansluit of zijn daar ook weer bepaalde eisen aan? Ff kijken wat voor aansluiting je hebt op je platenspeler, ik gok dat je dan nog speciaal kabeltje/plugje nodig gaat hebben. Als je zo'n ijzerdraadje als Niels hierboven zegt hebt zal het denk ik niet lukken. Weet eigenlijk niet waar die voor dient? [MENTION=139]Niels[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 10.0 | Q Full-service transcendental music that elevates the soul by energising the body. 10.0 | NME It's rare to hear a record that doesn't sound like anything you've ever heard, and rarer still to hear one that also puts a smile on your face. 10.0 | Daily Telegraph The boldest, smartest, most colourful and purely pleasurable dance album of this decade Zijn ook goed de weg kwijt daar aan de overkant van het kanaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Wie heeft ooit muziekreviews bedacht? :P Meest nutteloze wat ik ken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Voor het ontdekken van nieuwe dingen vind ik het altijd wel prettig, dan heb je toch een soort van referentiekader. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bm Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Als er een recensent is die dezelfde smaak heeft als jijzelf is het ideaal om nieuwe dingen te ontdekken, maar meer ook niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Deze recensie van RAM vind ik op zich wel goed. http://www.guardian.co.uk/music/2013/may/15/daft-punk-random-access-memories-review Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Waves van Mr. Probz, wat een prachtig nummer ie dat zeg _O_ _O_ _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 20 mei 2013 Auteur Share Geplaatst 20 mei 2013 [soundcloud] [/soundcloud] Nieuw nummertje van Smith Westerns. Klinkt erg lekker op het eerste gehoor. :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 20 mei 2013 Auteur Share Geplaatst 20 mei 2013 The Doors-toetsenist Ray Manzarek (74) overleden Toetsenist Ray Manzarek van The Doors is op 74-jarige leeftijd overleden aan galwegkanker in een ziekenhuis in Duitsland. Manzarek was tijdens zijn overlijden in een kliniek in Rosenheim omringd door zijn vrouw Dorothy en zijn broers Rick en James, laat de band via een verklaring weten. Manzarek formeerde The Doors in 1965 na een ontmoeting met Jim Morrison in Venice Beach, die de zanger en tekstschrijver van de band zou worden. Het toetsenspel van Manzarek gaf The Doors zijn karakteristieke geluid, zoals te horen in befaamde rocknummers als Break On Through To The Other Side, Light My Fire, L.A. Woman en met name in Riders On The Storm. Jim Morrison overleed in 1971, kort na het uitbrengen van het album L.A. Woman. Memoires Er verschenen nog drie albums van The Doors na de dood van Morrison. Manzarek bleef daarna als musicus actief en werkte onder meer met Echo & The Bunnymen, Philip Glass, "Weird Al" Yankovic en Iggy Pop. In 1998 bracht Manzarek zijn memoires uit, getiteld Light My Fire: My Life With The Doors. Ook bracht Manzarek diverse soloalbums uit. Zijn eerste was The Golden Scarab in 1973, met medewerking van onder meer Patti Smith en Joe Walsh van Eagles. Het afgelopen decennium ging Manzarek weer regelmatig op tournee met The Doors-gitarist Robby Krieger. Zo waren ze in 2011 nog te zien op Bospop in Weert. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 20 mei 2013 Share Geplaatst 20 mei 2013 edit: Oh Richard was me voor. Veel voor de muziek betekent die man. R.i.p. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 20 mei 2013 Auteur Share Geplaatst 20 mei 2013 aGmAmJFUvzM Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 21 mei 2013 Share Geplaatst 21 mei 2013 :( Wou het ook net posten :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 21 mei 2013 Share Geplaatst 21 mei 2013 Bij toetsenist en The Door denk ik toch vooral hieraan:( (en Riders on the Storm): 9iSXrZYhJt4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten