FC-Breda Geplaatst 26 augustus 2014 Share Geplaatst 26 augustus 2014 En er is weer onderhoud. Heb nu 4 dagen Internet op de PS4 en PSN heeft er nu volgens mij al vaker uit gelegen dan Xbox Live in de 4 jaar dat ik dat had.:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 26 augustus 2014 Share Geplaatst 26 augustus 2014 En er is weer onderhoud. Heb nu 4 dagen Internet op de PS4 en PSN heeft er nu volgens mij al vaker uit gelegen dan Xbox Live in de 4 jaar dat ik dat had.:cab: Ik heb 5 minuten geleden nog online UFC gespeeld ;c. Maar maak je niet druk, heb al jaren een PS en behalve de hack in 2011 en afgelopen zondag nog nooit problemen ondervonden met PSN. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 26 augustus 2014 Share Geplaatst 26 augustus 2014 Madden sowieso halen eind van de week. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 26 augustus 2014 Share Geplaatst 26 augustus 2014 Oh nice. Ik ga 'm gelijk even downloaden. Wie heeft P.T. demo al gedownload/gespeeld. Moet je vannacht is spelen dan. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 26 augustus 2014 Share Geplaatst 26 augustus 2014 Die ga ik nu ff spelen, ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 26 augustus 2014 Share Geplaatst 26 augustus 2014 Carrièremodus bij 2K is ook zooooooveel vetter dan Fifa he. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 26 augustus 2014 Share Geplaatst 26 augustus 2014 Mweh allemaal in scène gezet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 26 augustus 2014 Share Geplaatst 26 augustus 2014 Hoeveel kan je nog vangen voor een PS3, 80GB Phat, denken jullie? Nog in perfecte staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 26 augustus 2014 Share Geplaatst 26 augustus 2014 Hoeveel kan je nog vangen voor een PS3, 80GB Phat, denken jullie? Nog in perfecte staat. Ik heb mijn PS3 40 gb incl 2 controllers en een aantal spellen voor 180 verkocht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 27 augustus 2014 Share Geplaatst 27 augustus 2014 Zijn er nog mensen die de DLC van Infamous Second Son, Infamous First Light gaan halen :)? Heb me heel erg vermaakt met Second Son en die DLC lijkt me ook heerlijk. Zeker omdat het met Fetch is en ik Neon by far de vetste skill vond in Second Son. Vanaf vandaag is hij geloof ik te downloaden uit de PS Store voor €15,-. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 30 augustus 2014 Share Geplaatst 30 augustus 2014 Ik ben op zoek naar een headset voor mijn PS4, maar ik heb geen idee waar ik op moet gaan letten. Ik wil dat er zowel de geluiden van de TV (FIFA commentaar en schoten van Battlefield) als de voicechat overheen kan komen. Iemand tips? [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]; heeft er volgens mij wel kijk op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hipnetix Geplaatst 30 augustus 2014 Share Geplaatst 30 augustus 2014 [MENTION=343]sirkeith[/MENTION]; Ik zou zeggen, kijk eens naar de Playstation Gold Wireless Headset. Deze dus Naar het schijnt zou het een zeer goede zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 30 augustus 2014 Share Geplaatst 30 augustus 2014 Ew, draadloos. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 30 augustus 2014 Share Geplaatst 30 augustus 2014 (bewerkt) 90 euro vind ik dan eigenlijk een beetje teveel van het goede... [MENTION=21836]Platina32[/MENTION]; Waarom ew draadloos? Wat is daar mis mee / het nadeel van? En in de PS4 controllers kan je tegenwoordig ook een headset inpluggen toch? 30 augustus 2014 bewerkt door sirkeith Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 30 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst 30 augustus 2014 Ik ben op zoek naar een headset voor mijn PS4, maar ik heb geen idee waar ik op moet gaan letten. Ik wil dat er zowel de geluiden van de TV (FIFA commentaar en schoten van Battlefield) als de voicechat overheen kan komen. Iemand tips? [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]; heeft er volgens mij wel kijk op. Ik ben altijd wel fan geweest van Turtle Beach, hele degelijke headsets altijd. Ik heb de X12 die voor PC/360 bedoeld is maar met een speicaal draadje wat paar euro kost kan die ook op PS4. Je moet niet zomaar elke headset kopen, ze hebben een specifieke aansluiting op de controller nodig om ook voice te kunnen gebruiken. Draadloos is super veel chiller, en duurder, en zit je met het probleem van opladen/batterijen. Dit lijkt me geen slechte deal: http://www.bol.com/nl/p/turtle-beach-p11-gaming-headset-zwart-ps3-ps4-pc-mac-xbox-one/1004004011251827/ edit; hier goedkoper http://www.mediamarkt.nl/mcs/product/TURTLE-BEACH-Ear-Force-P11-Amplified-Stereo-Gaming,10259,488154,376151.html?langId=-11&et_lid=111&et_cid=45&bn=2249449&channel_code=40&referer=tweakers.net&product_code=51993040 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 30 augustus 2014 Share Geplaatst 30 augustus 2014 Ik heb een nieuwe PS4 controller. Een rooie. Mooi hoor. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 30 augustus 2014 Share Geplaatst 30 augustus 2014 Ik ben op zoek naar een headset voor mijn PS4, maar ik heb geen idee waar ik op moet gaan letten. Ik wil dat er zowel de geluiden van de TV (FIFA commentaar en schoten van Battlefield) als de voicechat overheen kan komen. Iemand tips? [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]; heeft er volgens mij wel kijk op. Tritton Kunai serie, 30 euro. Niet draadloos, wel een prima headset. Heb hem al anderhalf jaar nu :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 30 augustus 2014 Share Geplaatst 30 augustus 2014 (bewerkt) Welke heb jij voor de PS4 dan [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION];? 30 augustus 2014 bewerkt door sirkeith Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 30 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst 30 augustus 2014 Welke heb jij voor de PS4 dan @Stefan.? Dankzij dit ding https://m.bol.com/nl/p/bigben-playstation-4-headset-chat-kabel-ps4/9200000023054174/ gewoon me X12. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 30 augustus 2014 Share Geplaatst 30 augustus 2014 Hoeveel kabels heb je dan in gebruik? Lijkt me dat er dan wel erg veel kabels voor nodig zijn... EDIT: http://www.bol.com/nl/p/razer-kraken-usb-essential-7-1-virtueel-surround-sound-gaming-headset-ps4-pc-mac-zwart/9200000029940458/ deze lijkt me opzich ook wel wat... Maar ook wel weer veel kabels Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 30 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst 30 augustus 2014 Hoeveel kabels heb je dan in gebruik? Lijkt me dat er dan wel erg veel kabels voor nodig zijn... EDIT: http://www.bol.com/nl/p/razer-kraken-usb-essential-7-1-virtueel-surround-sound-gaming-headset-ps4-pc-mac-zwart/9200000029940458/ deze lijkt me opzich ook wel wat... Maar ook wel weer veel kabels Sowieso heel veel kabels, kom je niet onder uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 30 augustus 2014 Share Geplaatst 30 augustus 2014 Razer is sowieso nice shit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 30 augustus 2014 Share Geplaatst 30 augustus 2014 Sowieso heel veel kabels, kom je niet onder uit. Die van de Playstation gold wireless headset heeft er geen.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 1 september 2014 Share Geplaatst 1 september 2014 Is het eigenlijk ook gewoon mogelijk om mijn controller via het stopcontact op te laden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 1 september 2014 Auteur Share Geplaatst 1 september 2014 Is het eigenlijk ook gewoon mogelijk om mijn controller via het stopcontact op te laden? Ja hoor doe ik zo vaak. Gewoon met een telefoon oplader. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten