Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PlayStation topic

Stefan

Aanbevolen berichten

En er is weer onderhoud. Heb nu 4 dagen Internet op de PS4 en PSN heeft er nu volgens mij al vaker uit gelegen dan Xbox Live in de 4 jaar dat ik dat had.:cab:

Ik heb 5 minuten geleden nog online UFC gespeeld ;c. Maar maak je niet druk, heb al jaren een PS en behalve de hack in 2011 en afgelopen zondag nog nooit problemen ondervonden met PSN.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben op zoek naar een headset voor mijn PS4, maar ik heb geen idee waar ik op moet gaan letten. Ik wil dat er zowel de geluiden van de TV (FIFA commentaar en schoten van Battlefield) als de voicechat overheen kan komen. Iemand tips?

[MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]; heeft er volgens mij wel kijk op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben op zoek naar een headset voor mijn PS4, maar ik heb geen idee waar ik op moet gaan letten. Ik wil dat er zowel de geluiden van de TV (FIFA commentaar en schoten van Battlefield) als de voicechat overheen kan komen. Iemand tips?

Ik ben altijd wel fan geweest van Turtle Beach, hele degelijke headsets altijd. Ik heb de X12 die voor PC/360 bedoeld is maar met een speicaal draadje wat paar euro kost kan die ook op PS4. Je moet niet zomaar elke headset kopen, ze hebben een specifieke aansluiting op de controller nodig om ook voice te kunnen gebruiken. Draadloos is super veel chiller, en duurder, en zit je met het probleem van opladen/batterijen.

Dit lijkt me geen slechte deal: http://www.bol.com/nl/p/turtle-beach-p11-gaming-headset-zwart-ps3-ps4-pc-mac-xbox-one/1004004011251827/

edit; hier goedkoper http://www.mediamarkt.nl/mcs/product/TURTLE-BEACH-Ear-Force-P11-Amplified-Stereo-Gaming,10259,488154,376151.html?langId=-11&et_lid=111&et_cid=45&bn=2249449&channel_code=40&referer=tweakers.net&product_code=51993040

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tritton Kunai serie, 30 euro. Niet draadloos, wel een prima headset. Heb hem al anderhalf jaar nu :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoeveel kabels heb je dan in gebruik? Lijkt me dat er dan wel erg veel kabels voor nodig zijn...

EDIT: http://www.bol.com/nl/p/razer-kraken-usb-essential-7-1-virtueel-surround-sound-gaming-headset-ps4-pc-mac-zwart/9200000029940458/

deze lijkt me opzich ook wel wat... Maar ook wel weer veel kabels

Sowieso heel veel kabels, kom je niet onder uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites