Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PlayStation topic

Stefan

Aanbevolen berichten

Omdat ik een PS4 heb.

Ik zat zelf ook zwaar te twijfelen want ben een echte Xbox lover (en die controllers zijn echt perfect voor mijn handen), maar veel users hier stappen ook over naar de PS4, wat maten van me ook, verder maar 1 maat die Xbox One haalt, dus dan is het voor mij heel makkelijk want ik game het liefst online met moaties en MU'ers, zoals op FIFA.

Opzich wel true. Iedereen om mij heen koopt een PS4 heb nog niemand over een xbox gehoord. Misschien omdattie nog niet uit is of omdat hij nu pas zonder kinect ook €400,- is? Geen idee eigenlijk.

Als je naar grafische power kijkt, is het sowieso de PS4. Hogere RAM, hogere CPU. Als je een PS4 haalt ga je Halo en Titanfall misschien wel missen, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar PS4.

��Wow, wat een mislukte poging om iemand over te halen..

Ik haal btw vanavond mijn PS4 + The Last of Us + BF4. Fifa 14 ga ik niet meer halen. Het wordt Fifa 15 voor mij.

Haha nja in ieder geval goed geprobeerd. Als ik nu naar mijn lijst xbox games kijk is HALO de enige die niet voor beide consoles is uitgebracht. Ene kant wel jammer want door HALO ben ik begonnen op de console maar heb ik wel het idee dat het met de serie minder wordt.

Ik ga ook met BF4 beginnen, denk dat ik daar deze zomer wel mee door kom. Daarna Fifa 15 halen en alle andere sportgames waarschijnlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na de zomer ook maar is een PS4 halen. Had voordat ie uitkwam meegedaan aan een onderzoek, echt een bruut ding :< Alleen jammer dat je nu moet betalen voor internet, maarja.

Vind dat dikke prima hoor, zolang ze maar een goede onlinedienst aanbieden. Bij Xbox had ik nooit klachten over Xbox Live, enkel lof eigenlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind dat dikke prima hoor, zolang ze maar een goede onlinedienst aanbieden. Bij Xbox had ik nooit klachten over Xbox Live, enkel lof eigenlijk.

Maar ik had een PS3, dat was gratis. Maar de console is nu goedkoper dan 'normaal', dus het valt inderdaad nog mee dan.

Ik hoop het dan maar, niet weer zo'n gare hack bijvoorbeeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar ik had een PS3, dat was gratis. Maar de console is nu goedkoper dan 'normaal', dus het valt inderdaad nog mee dan.

Ik hoop het dan maar, niet weer zo'n gare hack bijvoorbeeld.

Ja maar PSN was dan ook waardeloos vergeleken met Xbox Live. Ik vind het iig geen moeite om voor de service te betalen, ze moeten immers de servers onderhouden. Tevens krijg je er soms games bij, al zijn dat waarschijnlijk toch wel games die je nooit doet maar goed. ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja maar PSN was dan ook waardeloos vergeleken met Xbox Live. Ik vind het iig geen moeite om voor de service te betalen, ze moeten immers de servers onderhouden. Tevens krijg je er soms games bij, al zijn dat waarschijnlijk toch wel games die je nooit doet maar goed. ;c

Huhu, is ook zo ja. Uiteindelijk maakt het niet uit, want je betaalt er toch voor. PS4 zonder online is geen Ps4.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Huhu, is ook zo ja. Uiteindelijk maakt het niet uit, want je betaalt er toch voor. PS4 zonder online is geen Ps4.

True huhu.

Nog mensen hier die Diablo III gaan kopen trouwens? Lijkt me wel vet, Diablo II ooit op PC gedaan dus ben wel benieuwd naar deze.

Overigens:

Is er nog geen topic voor PS4 nicknames shizzle ofzo? Dat men elkaar kan toevoegen?

bewerkt door RanDMC
Link naar opmerking
Deel via andere websites

True huhu.

Nog mensen hier die Diablo III gaan kopen trouwens? Lijkt me wel vet, Diablo II ooit op PC gedaan dus ben wel benieuwd naar deze.

Overigens:

Is er nog geen topic voor PS4 nicknames shizzle ofzo? Dat men elkaar kan toevoegen?

Jij haalt sowieso PS4 + Fifa en dan gaan we mensen online verkrachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben overigens overgehaald na dat ik hier zie hoeveel mensen een PS4 kopen.

Nu het er toch over gaat... Welke is leuker, Halo 3 of Halo 4?;c En zijn die online nog een beetje actief?

3 imo, maar volgens mij worden ze beide online amper nog gespeeld. En je moet sowieso al die mappacks kopen anders kan je niet spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na de zomer ook maar is een PS4 halen. Had voordat ie uitkwam meegedaan aan een onderzoek, echt een bruut ding :< Alleen jammer dat je nu moet betalen voor internet, maarja.

PSN nu ook betaald ja op de PS4? Heb amper onderzoek er naar gedaan omdat ik toch wel weet dat zodra FIFA15 uit is, ik hem ga halen. En wat kost dat nu dan per maand/jaar?

Link naar opmerking
Deel via andere websites