Arezo Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 Iemand tips voor een ps5 headset? De headset die ik meegenomen had vanaf mijn ps4 is wel een beetje aan zijn einde helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 44 minuten geleden zei Arezo: Iemand tips voor een ps5 headset? De headset die ik meegenomen had vanaf mijn ps4 is wel een beetje aan zijn einde helaas. Ik weet even geen sorry maar ik raad je aan op tweakers, prijsvergelijk en eventueel bol.com en coolblue recensies te bekijken van Gaming Headsets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 Is het nog gelukt @Thom? Ik gebruik zelf de Hyper X Cloud Flight nogwat headset @Arezo Is oplaadbaar en werkt nu al zo'n 3 jaar zonder probleempjes. Weet alleen je budget niet zo goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thom Geplaatst 31 december 2023 Share Geplaatst 31 december 2023 17 uur geleden zei La Pulga: Is het nog gelukt @Thom? Ik gebruik zelf de Hyper X Cloud Flight nogwat headset @Arezo Is oplaadbaar en werkt nu al zo'n 3 jaar zonder probleempjes. Weet alleen je budget niet zo goed. Bedankt voor het vragen. Helaas alle stappen doorgelopen (database herstructureren, complete herinstallatie) maar niks helpt. Of dit moet op te lossen zijn met nieuwe software update maar ik vrees van niet. Aankomende week maar contact opnemen met Sony. Is wel een probleem wat vaker voor komt, maar erg vreemd. Op 29-12-2023 om 20:35 zei The Saint: Console reset doen idd. Of heb je dat al gedaan? Ja maar helaas geen goed resultaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 31 december 2023 Share Geplaatst 31 december 2023 5 minuten geleden zei Thom: Bedankt voor het vragen. Helaas alle stappen doorgelopen (database herstructureren, complete herinstallatie) maar niks helpt. Of dit moet op te lossen zijn met nieuwe software update maar ik vrees van niet. Aankomende week maar contact opnemen met Sony. Is wel een probleem wat vaker voor komt, maar erg vreemd. Ja maar helaas geen goed resultaat. Weet niet of je dit heb gedaan, maar dit filmpje ziet er goed uit. En anders inderdaad Sony even contacteren, succes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thom Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari Op 31-12-2023 om 12:40 zei La Pulga: Weet niet of je dit heb gedaan, maar dit filmpje ziet er goed uit. En anders inderdaad Sony even contacteren, succes! Nou kleine update van mijn kant. Contact gehad met Sony maar ook deze stappen werken niet. Enige optie is nu om hem opsturen naar Sony tegen een bedrag van €270,-. Wat een geweldige service voor een hardware probleem dat van de ene op de andere dag optreedt... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari Damn dat is lelijk. Inmiddels geven ze die dingen ook al weg bij een Ziggo abonnement. Althans, dat zei m'n moeder. Die gaat overstappen terug naar Ziggo en vroeg of ik een PS5 Digital Edition wilde. Alternatief was 6 maanden 50% korting twv 35 euro per maand. Huh. Doe dan die PS maar. Ik betaal jou wel 35 euro per maand het eerste half jaar. Bedankt ma. Dus even kijken of het gaat lukken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari 3 minuten geleden zei neva: Damn dat is lelijk. Inmiddels geven ze die dingen ook al weg bij een Ziggo abonnement. Althans, dat zei m'n moeder. Die gaat overstappen terug naar Ziggo en vroeg of ik een PS5 Digital Edition wilde. Alternatief was 6 maanden 50% korting twv 35 euro per maand. Huh. Doe dan die PS maar. Ik betaal jou wel 35 euro per maand het eerste half jaar. Bedankt ma. Dus even kijken of het gaat lukken. Zullen we dan net, zoals IRL, vriendjes worden op de PlayStation? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari 18 minuten geleden zei La Pulga: Zullen we dan net, zoals IRL, vriendjes worden op de PlayStation? Lijkt me een hele eer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari (bewerkt) 45 minuten geleden zei neva: Lijkt me een hele eer. Ben je al van plan om een game te kopen of kijk je eerst nog eventjes rond wat er gratis mogelijk is? Overigens is dit wel een aanrader mocht je een beetje van racen houden, prijsje ook niet duur en anders stuur je me maar een tikkie: https://store.playstation.com/nl-nl/product/EP0006-CUSA15090_00-NEEDFORSPEED2020 12 januari bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari (bewerkt) Ik wil ook vriendjes zijn Kwam die actie net op FB tegen, maar volgens mij is dat niet via Ziggo zelf. Anders hang ik direct aan de telefoon om te dreigen met opstappen 12 januari bewerkt door The Saint Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari Ja, hoor net van m'n ma dat het waarschijnlijk nep is weer doodgemaakt met een blije mus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari Misschien vindt ze het nu sneu en koopt ze er alsnog een voor je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari 12 minuten geleden zei Arezo: Misschien vindt ze het nu sneu en koopt ze er alsnog een voor je? Of we doen even #gironeva en doneren hem een nieuwe playstation zodat ik er weer een psn vriend bij heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 13 januari Share Geplaatst 13 januari (bewerkt) 12 uur geleden zei La Pulga: Of we doen even #gironeva en doneren hem een nieuwe playstation zodat ik er weer een psn vriend bij heb. @neva heeft wel graag dat je #freeplaystation gebruikt 13 januari bewerkt door Erwin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari Aan m'n bankrekening te zien krijg ik hem van m'n vrouw voor m'n verjaardag donderdag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari 1 uur geleden zei neva: Aan m'n bankrekening te zien krijg ik hem van m'n vrouw voor m'n verjaardag donderdag. Betaal je dus je eigen cadeau? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari 20 minuten geleden zei La Pulga: Betaal je dus je eigen cadeau? Gezamenlijke rekening. Wat van mij is, is van haar en wat van haar is blijf ik met m'n tengels af Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari 21 minuten geleden zei neva: Gezamenlijke rekening. Wat van mij is, is van haar en wat van haar is blijf ik met m'n tengels af Kans is groot dus dat zij op jouw verjaardag gewoon op de Playstation zit Maar nice man, welk spel ga je als eerst testen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari Geen idee. Denk dat ik Hogwarts en Call of Duty krijg. En heb nog wat games in de store van m'n verstoffende PS4 staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari 2 uur geleden zei neva: Geen idee. Denk dat ik Hogwarts en Call of Duty krijg. En heb nog wat games in de store van m'n verstoffende PS4 staan. Spider-Man 2 is in ieder geval een hele grote aanrader, net zoals Ghost of Tsushima. Kan je die mooi weer voor de kerst vragen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 31 januari Share Geplaatst 31 januari Heb hem. Hogwarts Legacy, Call of Duty MW3 en net EAFC gekocht. Droeftoeter90 ben ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 31 januari Share Geplaatst 31 januari Dan gaan @bas huijsmans en ik een keer MW3 doen met jou Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 31 januari Share Geplaatst 31 januari Tof. Ga ik snel even oefenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 31 januari Share Geplaatst 31 januari Een podcast COD team gaan we gewoon oprichten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten