Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

PlayStation topic

Stefan

Aanbevolen berichten

44 minuten geleden zei Arezo:

Iemand tips voor een ps5 headset? De headset die ik meegenomen had vanaf mijn ps4 is wel een beetje aan zijn einde helaas.

Ik weet even geen sorry maar ik raad je aan op tweakers, prijsvergelijk en eventueel bol.com en coolblue recensies te bekijken van Gaming Headsets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei La Pulga:

Is het nog gelukt @Thom?

Ik gebruik zelf de Hyper X Cloud Flight nogwat headset @Arezo  Is oplaadbaar en werkt nu al zo'n 3 jaar zonder probleempjes. Weet alleen je budget niet zo goed.

Bedankt voor het vragen. Helaas alle stappen doorgelopen (database herstructureren, complete herinstallatie) maar niks helpt. Of dit moet op te lossen zijn met nieuwe software update maar ik vrees van niet. Aankomende week maar contact opnemen met Sony. Is wel een probleem wat vaker voor komt, maar erg vreemd.

Op 29-12-2023 om 20:35 zei The Saint:

Console reset doen idd. Of heb je dat al gedaan?

Ja maar helaas geen goed resultaat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Thom:

Bedankt voor het vragen. Helaas alle stappen doorgelopen (database herstructureren, complete herinstallatie) maar niks helpt. Of dit moet op te lossen zijn met nieuwe software update maar ik vrees van niet. Aankomende week maar contact opnemen met Sony. Is wel een probleem wat vaker voor komt, maar erg vreemd.

Ja maar helaas geen goed resultaat. 

Weet niet of je dit heb gedaan, maar dit filmpje ziet er goed uit.

En anders inderdaad Sony even contacteren, succes! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 31-12-2023 om 12:40 zei La Pulga:

Weet niet of je dit heb gedaan, maar dit filmpje ziet er goed uit.

En anders inderdaad Sony even contacteren, succes! 

Nou kleine update van mijn kant. Contact gehad met Sony maar ook deze stappen werken niet. 

Enige optie is nu om hem opsturen naar Sony tegen een bedrag van €270,-. Wat een geweldige service voor een hardware probleem dat van de ene op de andere dag optreedt... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Damn dat is lelijk.

Inmiddels geven ze die dingen ook al weg bij een Ziggo abonnement. Althans, dat zei m'n moeder. Die gaat overstappen terug naar Ziggo en vroeg of ik een PS5 Digital Edition wilde. Alternatief was 6 maanden 50% korting twv 35 euro per maand. Huh. Doe dan die PS maar. Ik betaal jou wel 35 euro per maand het eerste half jaar. Bedankt ma.

Dus even kijken of het gaat lukken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei neva:

Damn dat is lelijk.

Inmiddels geven ze die dingen ook al weg bij een Ziggo abonnement. Althans, dat zei m'n moeder. Die gaat overstappen terug naar Ziggo en vroeg of ik een PS5 Digital Edition wilde. Alternatief was 6 maanden 50% korting twv 35 euro per maand. Huh. Doe dan die PS maar. Ik betaal jou wel 35 euro per maand het eerste half jaar. Bedankt ma.

Dus even kijken of het gaat lukken.

Zullen we dan net, zoals IRL, vriendjes worden op de PlayStation?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

45 minuten geleden zei neva:

Lijkt me een hele eer.

Ben je al van plan om een game te kopen of kijk je eerst nog eventjes rond wat er gratis mogelijk is?

Overigens is dit wel een aanrader mocht je een beetje van racen houden, prijsje ook niet duur en anders stuur je me maar een tikkie:

https://store.playstation.com/nl-nl/product/EP0006-CUSA15090_00-NEEDFORSPEED2020

bewerkt door La Pulga
Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei neva:

Gezamenlijke rekening. Wat van mij is, is van haar en wat van haar is blijf ik met m'n tengels af ;c

Kans is groot dus dat zij op jouw verjaardag gewoon op de Playstation zit :D 

Maar nice man, welk spel ga je als eerst testen? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei neva:

Geen idee. Denk dat ik Hogwarts en Call of Duty krijg. En heb nog wat games in de store van m'n verstoffende PS4 staan.

Spider-Man 2 is in ieder geval een hele grote aanrader, net zoals Ghost of Tsushima. Kan je die mooi weer voor de kerst vragen! :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites