Montass Geplaatst 12 februari 2015 Share Geplaatst 12 februari 2015 Eigenlijk is alleen Afrika en Europa dan de Sjaak, terwijl Noord en Zuid-Amerika, Azië en Oceanië dan begin middag of nacht heeft en het dus meevalt met de downtime. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 12 februari 2015 Share Geplaatst 12 februari 2015 Had t er met Dans al over, toch gewoon fucking matig dat ze die servers niet opgedeeld hebben of wat? :cab: Al heb ik verder 0.0 verstand van ICT en dergelijke, dus ik weet niet wat de nadelen zijn van servers per continent/regio, maar dat zou in gevallen als deze een hoop frustraties schelen als die apart werden onderhouden/bijgewerkt/geupdate, noem maar op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 13 februari 2015 Share Geplaatst 13 februari 2015 Gisteren Battlefield 4 gekocht, nog mensen zin om vanavond beetje te spelen? Even inkomen, sinds BF3 meer dan een jaar geen shooters meer gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 13 februari 2015 Share Geplaatst 13 februari 2015 Zijn er hier eigenlijk nog mensen die Trials Fusion spelen? De online multiplayer is er nu eindelijk, na bijna een jaar :cab:. Enige gare is vooralsnog dat je vrijwel iedere sessie dezelfde standaard maps speelt. Waarvan de meeste veel te eenvoudig zijn ;c. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 13 februari 2015 Share Geplaatst 13 februari 2015 Zijn er hier eigenlijk nog mensen die Trials Fusion spelen? De online multiplayer is er nu eindelijk, na bijna een jaar :cab:. Enige gare is vooralsnog dat je vrijwel iedere sessie dezelfde standaard maps speelt. Waarvan de meeste veel te eenvoudig zijn ;c. Kijk wel eens op YouTube naar paar die dat spelen, maar heb het zelf niet. Vorig jaar wel demo gedownload op PC, maar niet meer gespeeld naderhand. Wel geinig spel, hoeveel kost dat op PS4? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 13 februari 2015 Share Geplaatst 13 februari 2015 20 euro, vorig jaar althans. De niet deluxe editie. De deluxe editie is 40 euro geloof ik. Al die DLC's boeien me toch niets ;c. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 13 februari 2015 Share Geplaatst 13 februari 2015 Gisteren Battlefield 4 gekocht, nog mensen zin om vanavond beetje te spelen? Even inkomen, sinds BF3 meer dan een jaar geen shooters meer gespeeld. RanDMC90! Speel nog met enige regelmaat BF4, al koop ik straks waarschijnlijk wel Hardline. (Y) als de reviews goed zijn iig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 13 februari 2015 Share Geplaatst 13 februari 2015 RanDMC90! Speel nog met enige regelmaat BF4, al koop ik straks waarschijnlijk wel Hardline. (Y) als de reviews goed zijn iig Heb de beta even gespeeld, vond het wel een vet spel. Zat wel vol met bugs maar goed daar is een beta voor Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 13 februari 2015 Share Geplaatst 13 februari 2015 Heb de beta even gespeeld, vond het wel een vet spel. Zat wel vol met bugs maar goed daar is een beta voor Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Op tweakers waren ze te spreken over de chaos en hoge tempo in hotwire, ze verwachten er heel veel van dus ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 13 februari 2015 Share Geplaatst 13 februari 2015 Hardline sowieso halen ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 13 februari 2015 Share Geplaatst 13 februari 2015 Zag wat shit over dragonball xenoverse voorbij komen. Laat mijn kleine hartje toch wel sneller kloppen hoor:p gaat voort op budokai en je kunt char aanmaken en dan meedoen in bekende gevechten etc. Lijkt me super vet Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klap00r Geplaatst 15 februari 2015 Share Geplaatst 15 februari 2015 Op tweakers waren ze te spreken over de chaos en hoge tempo in hotwire, ze verwachten er heel veel van dus ben benieuwd. Heb me met de beta alleen al 3 dagen prima vermaakt. Wordt echt een vet spel volgens mij. Ga hem sowieso wel halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 16 februari 2015 Share Geplaatst 16 februari 2015 Sony :cab:. Kom je er net achter dat de PS4 alleen nog maar compatible is met Thrustmaster Wheels. En Sony gaat daar verder ook niets aan veranderen omdat ze geen andere leveranciers toelaten op de PS4. Bij deze kunnen we Project C.A.R.S. dus afstrepen van de lijst en kan ik in principe mijn Logitech Driving Force GT wel verkopen ;e. Lekker dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 18 februari 2015 Share Geplaatst 18 februari 2015 Playstation maatjes van MU, ik ga mezelf waarschijnlijk ontiegelijk voor lul zetten met deze vraag, maar ach, dat doe ik hier al jaren, dus dit kan er nog wel bij. Kan je de controller van de PS3/PS4 ook gewoon opladen door het kabeltje in een USB stekker/stopcontact te steken, of kan dat alleen door het bijgeleverde kabeltje in de PS3 te hangen? Er zit namelijk nogal wat afstand tussen stoel en console, en heb weinig zin om een langere kabel te kopen puur voor die 2 uurtjes per maand dat ik speel en de controller bijna leeg is. Er zit wel een stopcontact naast de stoel, dus vandaar de vraag of ik ook gewoon de PS3 controllerkabel daarin kan steken op de batterij van de controller op te laden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 18 februari 2015 Share Geplaatst 18 februari 2015 Playstation maatjes van MU, ik ga mezelf waarschijnlijk ontiegelijk voor lul zetten met deze vraag, maar ach, dat doe ik hier al jaren, dus dit kan er nog wel bij. Kan je de controller van de PS3/PS4 ook gewoon opladen door het kabeltje in een USB stekker/stopcontact te steken, of kan dat alleen door het bijgeleverde kabeltje in de PS3 te hangen? Er zit namelijk nogal wat afstand tussen stoel en console, en heb weinig zin om een langere kabel te kopen puur voor die 2 uurtjes per maand dat ik speel en de controller bijna leeg is. Er zit wel een stopcontact naast de stoel, dus vandaar de vraag of ik ook gewoon de PS3 controllerkabel daarin kan steken op de batterij van de controller op te laden? Ik zou hem gewoon op een moment dat je thuis bent maar niet gamet even opladen aan je ps3/4. Binnen een uurtje is hij meestal wel weer helemaal opgeladen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 18 februari 2015 Share Geplaatst 18 februari 2015 Moet wel de console aanstaan toch? Dan moet ik namelijk even Brenda uitleggen dat ze de PS3 niet uit moet drukken als ik er niet ben ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 18 februari 2015 Share Geplaatst 18 februari 2015 Playstation maatjes van MU, ik ga mezelf waarschijnlijk ontiegelijk voor lul zetten met deze vraag, maar ach, dat doe ik hier al jaren, dus dit kan er nog wel bij. Kan je de controller van de PS3/PS4 ook gewoon opladen door het kabeltje in een USB stekker/stopcontact te steken, of kan dat alleen door het bijgeleverde kabeltje in de PS3 te hangen? Er zit namelijk nogal wat afstand tussen stoel en console, en heb weinig zin om een langere kabel te kopen puur voor die 2 uurtjes per maand dat ik speel en de controller bijna leeg is. Er zit wel een stopcontact naast de stoel, dus vandaar de vraag of ik ook gewoon de PS3 controllerkabel daarin kan steken op de batterij van de controller op te laden? Ja hoor kan makkelijk, doe ik ook altijd. En overigens heb ik een kabel van iets van 3 meter gekocht bij de Action voor 3 euro ofzo :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 18 februari 2015 Share Geplaatst 18 februari 2015 Vandaar dat ik het ook vroeg, je kan dezelfde kabels namelijk ook kopen voor andere apparaten, dus dacht zelf wel dat zoiets mogelijk moet zijn. Misschien eens kijken bij de Action, danku :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 18 februari 2015 Share Geplaatst 18 februari 2015 Inderdaad. Voor de PS4 controllers heb je een micro usb aansluiting, wat natuurlijk super slim is. Als je een Samsung ofzo hebt, heb je altijd iets om het mee op te laden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 18 februari 2015 Share Geplaatst 18 februari 2015 Ja is erg fijn. Ik laad ook regelmatig tijdens het gamen mijn telefoon op. Andersom kan het dus ook. Erg relaxed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 18 februari 2015 Share Geplaatst 18 februari 2015 Playstation maatjes van MU, ik ga mezelf waarschijnlijk ontiegelijk voor lul zetten met deze vraag, maar ach, dat doe ik hier al jaren, dus dit kan er nog wel bij. Kan je de controller van de PS3/PS4 ook gewoon opladen door het kabeltje in een USB stekker/stopcontact te steken, of kan dat alleen door het bijgeleverde kabeltje in de PS3 te hangen? Er zit namelijk nogal wat afstand tussen stoel en console, en heb weinig zin om een langere kabel te kopen puur voor die 2 uurtjes per maand dat ik speel en de controller bijna leeg is. Er zit wel een stopcontact naast de stoel, dus vandaar de vraag of ik ook gewoon de PS3 controllerkabel daarin kan steken op de batterij van de controller op te laden? Geen nood, heb die vraag laatst ook eens gesteld. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 19 februari 2015 Share Geplaatst 19 februari 2015 Man man man, ik word nu toch wel echt helemaal leip van Sony hoor ;e. Kan dus gewoon de PS4 chat niet meer gebruiken met een maatje, omdat Sony de NAT-type herkenning weer verkloot heeft. We kunnen wel joinen maar elkaar niet horen. Het internet staat vol moet allerlei forums over het desbetreffende probleem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 19 februari 2015 Share Geplaatst 19 februari 2015 Had ik laatst ook met de boys van profclubs. Kan zijn dat je je poorten open moet gooien of dat je dat wellicht al gedaan hebt maar er teveel in heb gegooid waardoor sommige elkaar tegenwerken. Dat laatste was bij mij iig het geval Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 19 februari 2015 Share Geplaatst 19 februari 2015 Van wat ik op internet lees heeft het niets met poorten te maken, maar gewoon een bug in de systeemsoftware. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 11 maart 2015 Share Geplaatst 11 maart 2015 Linkerstick van me controller nu een afwijking ;e. Als ik links ga gaat ie schuin omhoog en als ik rechts ga gaat ie schuin omlaag.. heb m vanaf de release. Geen garantie meer zeker? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten