Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

PlayStation topic

Stefan

Aanbevolen berichten

Had t er met Dans al over, toch gewoon fucking matig dat ze die servers niet opgedeeld hebben of wat? :cab: Al heb ik verder 0.0 verstand van ICT en dergelijke, dus ik weet niet wat de nadelen zijn van servers per continent/regio, maar dat zou in gevallen als deze een hoop frustraties schelen als die apart werden onderhouden/bijgewerkt/geupdate, noem maar op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zijn er hier eigenlijk nog mensen die Trials Fusion spelen?

De online multiplayer is er nu eindelijk, na bijna een jaar :cab:. Enige gare is vooralsnog dat je vrijwel iedere sessie dezelfde standaard maps speelt. Waarvan de meeste veel te eenvoudig zijn ;c.

Kijk wel eens op YouTube naar paar die dat spelen, maar heb het zelf niet. Vorig jaar wel demo gedownload op PC, maar niet meer gespeeld naderhand. Wel geinig spel, hoeveel kost dat op PS4?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren Battlefield 4 gekocht, nog mensen zin om vanavond beetje te spelen? Even inkomen, sinds BF3 meer dan een jaar geen shooters meer gespeeld.

RanDMC90! Speel nog met enige regelmaat BF4, al koop ik straks waarschijnlijk wel Hardline. (Y) als de reviews goed zijn iig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb de beta even gespeeld, vond het wel een vet spel. Zat wel vol met bugs maar goed daar is een beta voor

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Op tweakers waren ze te spreken over de chaos en hoge tempo in hotwire, ze verwachten er heel veel van dus ben benieuwd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sony :cab:. Kom je er net achter dat de PS4 alleen nog maar compatible is met Thrustmaster Wheels. En Sony gaat daar verder ook niets aan veranderen omdat ze geen andere leveranciers toelaten op de PS4. Bij deze kunnen we Project C.A.R.S. dus afstrepen van de lijst en kan ik in principe mijn Logitech Driving Force GT wel verkopen ;e. Lekker dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Playstation maatjes van MU, ik ga mezelf waarschijnlijk ontiegelijk voor lul zetten met deze vraag, maar ach, dat doe ik hier al jaren, dus dit kan er nog wel bij.

Kan je de controller van de PS3/PS4 ook gewoon opladen door het kabeltje in een USB stekker/stopcontact te steken, of kan dat alleen door het bijgeleverde kabeltje in de PS3 te hangen? Er zit namelijk nogal wat afstand tussen stoel en console, en heb weinig zin om een langere kabel te kopen puur voor die 2 uurtjes per maand dat ik speel en de controller bijna leeg is. Er zit wel een stopcontact naast de stoel, dus vandaar de vraag of ik ook gewoon de PS3 controllerkabel daarin kan steken op de batterij van de controller op te laden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Playstation maatjes van MU, ik ga mezelf waarschijnlijk ontiegelijk voor lul zetten met deze vraag, maar ach, dat doe ik hier al jaren, dus dit kan er nog wel bij.

Kan je de controller van de PS3/PS4 ook gewoon opladen door het kabeltje in een USB stekker/stopcontact te steken, of kan dat alleen door het bijgeleverde kabeltje in de PS3 te hangen? Er zit namelijk nogal wat afstand tussen stoel en console, en heb weinig zin om een langere kabel te kopen puur voor die 2 uurtjes per maand dat ik speel en de controller bijna leeg is. Er zit wel een stopcontact naast de stoel, dus vandaar de vraag of ik ook gewoon de PS3 controllerkabel daarin kan steken op de batterij van de controller op te laden?

Ik zou hem gewoon op een moment dat je thuis bent maar niet gamet even opladen aan je ps3/4. Binnen een uurtje is hij meestal wel weer helemaal opgeladen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor kan makkelijk, doe ik ook altijd.

En overigens heb ik een kabel van iets van 3 meter gekocht bij de Action voor 3 euro ofzo :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen nood, heb die vraag laatst ook eens gesteld. :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites