Michaelinho* Geplaatst 27 november 2014 Share Geplaatst 27 november 2014 Same. Wou ook dragon age halen maar mn controller raakt meer en meer verneukt (terwijl ik er oprecht heem zuinig op ben) dus ipv die game maar controller halen. :( De sticks zeker? Als je dan toch een nieuwe controller koopt, koop dan ook meteen van die thumb grips. Ik heb mijn controller er mee gered ;c. Orb Analog Thumb Grips op bol.com voor 5 euro geloof ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 27 november 2014 Share Geplaatst 27 november 2014 De sticks zeker? Als je dan toch een nieuwe controller koopt, koop dan ook meteen van die thumb grips. Ik heb mijn controller er mee gered ;c. Orb Analog Thumb Grips op bol.com voor 5 euro geloof ik. Vierkantje en driehoekje blijven beetje haken. Had 'm uit elkaar gehaald met tutorial erbij, waarbij twee enorm fragiele soort van haakjes in de R2 en L2 kapot zijn gegaan, waardoor die ook niet heul erg fijn meer werken. Die thumb grips had ik al, zijn wel fijn idd :D Nu even op zoek naar goedkoopste optie voor originele controller. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 1 december 2014 Share Geplaatst 1 december 2014 Iemand die mij kan overtuigen de keuze te maken tussen ps4 en Xbox one?:p haha lastig. Speelde altijd Xbox 360 bij een maat, Toen zelf ps3 aangeschaft en nu graag dus een nieuwe console. Maar zit zwaar te twijfelen. Zijn er nog andere argumenten dan persoonlijke Voorkeur? Weet dat ps4 iets betere Graphics heeft, maar Vind persoonlijk de controller van de Xbox one fijner in de hand liggen Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 1 december 2014 Auteur Share Geplaatst 1 december 2014 Iemand die mij kan overtuigen de keuze te maken tussen ps4 en Xbox one?:p haha lastig. Speelde altijd Xbox 360 bij een maat, Toen zelf ps3 aangeschaft en nu graag dus een nieuwe console. Maar zit zwaar te twijfelen. Zijn er nog andere argumenten dan persoonlijke Voorkeur? Weet dat ps4 iets betere Graphics heeft, maar Vind persoonlijk de controller van de Xbox one fijner in de hand liggen Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Ik ben zelf van 360 naar PS4 gegaan en ben dik tevreden. Ik speel eigenlijk wel alleen games, en daar is PS4 gewoon main platform. Games zijn vaak hogere resolutie met betere graphics, maar enorm veel scheelt het ook niet. Ik zou gewoon nemen wat vrienden hebben, maar als jij de eerste bent lekker PS4! Controller is top hoor, maak je daar maar geen zorgen over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 1 december 2014 Share Geplaatst 1 december 2014 Ik ben zelf van 360 naar PS4 gegaan en ben dik tevreden. Ik speel eigenlijk wel alleen games, en daar is PS4 gewoon main platform. Games zijn vaak hogere resolutie met betere graphics, maar enorm veel scheelt het ook niet. Ik zou gewoon nemen wat vrienden hebben, maar als jij de eerste bent lekker PS4! Controller is top hoor, maak je daar maar geen zorgen over. Was ook een bericht aan het typen maar dit komt helemaal op hetzelfde neer :cab: alleen een toevoeging: PSN is nog lang niet zover als XBL. Het aantal downtimes dat ik sinds aanschaf (medio augustus) heb meegemaakt is meer dan ik ooit op XBL heb gehad. Maar dat is enkel een persoonlijke ervaring, of PSN daadwerkelijk meer downtimes heeft dan XBL (waarschijnlijk wel;c) weet ik niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 1 december 2014 Share Geplaatst 1 december 2014 Ik ben zelf van 360 naar PS4 gegaan en ben dik tevreden. Ik speel eigenlijk wel alleen games, en daar is PS4 gewoon main platform. Games zijn vaak hogere resolutie met betere graphics, maar enorm veel scheelt het ook niet. Ik zou gewoon nemen wat vrienden hebben, maar als jij de eerste bent lekker PS4! Controller is top hoor, maak je daar maar geen zorgen over. Thx, ja vind controller van Xbox one iets fijner heb ze allebei al in handen gehad. Word een lastige keuzen een kameraad van mij heeft ps4 en mijn zwager een Xbox one. Naja wr denken er nog evene een nachtje over na Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 1 december 2014 Share Geplaatst 1 december 2014 En gratis games iedere maand via PS Plus! Xbox Gold heeft dat ook, maar lang niet zo goed/veel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 1 december 2014 Share Geplaatst 1 december 2014 En gratis games iedere maand via PS Plus! Xbox Gold heeft dat ook, maar lang niet zo goed/veel. Gratis games via PSplus? Die zijn toch allemaal om te janken man. Voorlopig tenminste wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 1 december 2014 Share Geplaatst 1 december 2014 Echt niet. Velocity 2X, Stryder, Road Not Taken... Heb me vermaakt met alledrie. Trouwens ook nog Injustice deze maand. Dat was gewoon een full-priced game toen die uitkwam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 1 december 2014 Share Geplaatst 1 december 2014 Dat zijn allemaal van die opgepoetste 2D games, voor zulke meuk sluit ik toch geen PS+ abo af? Injustice is dan ook wel echt de eerste enigszins fatsoenlijke titel sinds de PS4 uit is. Niet dat ik hem ga meepakken, maar dat geheel terzijde. Ik snap heus wel dat we nog geen triple A titels hoeven te verwachten via PS+, maar het aanbod vind ik tot op heden gewoon bedroevend. Allemaal games die ik op m'n Nintendo 3DS misschien zou willen spelen, niet op een krachtpatser als de PS4. Sony weet gewoon heel goed dat iedereen bij de aanschaf van de PS4 vastzit aan een PS+ abo, dus het zal ze verder een worst wezen heb ik het idee. Ben al vanaf de PS1 een playstation-user en was over de diensten op de PS3 en het netwerk altijd uitermate tevreden, maar ik ben van mening dat Sony er bij de PS4 nog veel meer uit kan halen. Zeker nu er (dik) voor betaald moet worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 1 december 2014 Share Geplaatst 1 december 2014 Iemand die mij kan overtuigen de keuze te maken tussen ps4 en Xbox one?:p haha lastig. Speelde altijd Xbox 360 bij een maat, Toen zelf ps3 aangeschaft en nu graag dus een nieuwe console. Maar zit zwaar te twijfelen. Zijn er nog andere argumenten dan persoonlijke Voorkeur? Weet dat ps4 iets betere Graphics heeft, maar Vind persoonlijk de controller van de Xbox one fijner in de hand liggen Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Je kan clubben met mij en Rendier op de PS. Keus snel gemaakt dan toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 1 december 2014 Share Geplaatst 1 december 2014 Inderdaad. Microsoft kan weer een verkochte unit bijschrijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 2 december 2014 Share Geplaatst 2 december 2014 [MENTION=5077]Chris.tiaan[/MENTION]; Jij bent Ibracadabraa toch? Stripclubverslaafde. :r Iedere keer als ik bij vrienden kijk zie ik 'Ibracadabraa: Grand Theft Auto V: Stripclub' :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 2 december 2014 Share Geplaatst 2 december 2014 [MENTION=5077]Chris.tiaan[/MENTION]; Jij bent Ibracadabraa toch? Stripclubverslaafde. :r Iedere keer als ik bij vrienden kijk zie ik 'Ibracadabraa: Grand Theft Auto V: Stripclub' :-D :r. Ben jij die nickvp trouwens? Kreeg daar gister invite van huhu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 2 december 2014 Share Geplaatst 2 december 2014 :r. Ben jij die nickvp trouwens? Kreeg daar gister invite van huhu. Ja dat ben ik. Je zat al een minuut of 5 in de fifa-menu's dus ik probeerde t maar. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 2 december 2014 Share Geplaatst 2 december 2014 Inderdaad. Microsoft kan weer een verkochte unit bijschrijven. Clown. ;c :r. Ben jij die nickvp trouwens? Kreeg daar gister invite van huhu. Kwam gisteren toch ook in die missie? Had best erbij gemogen. Hoeren missie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 2 december 2014 Share Geplaatst 2 december 2014 [MENTION=5077]Chris.tiaan[/MENTION]; Jij bent Ibracadabraa toch? Stripclubverslaafde. :r Iedere keer als ik bij vrienden kijk zie ik 'Ibracadabraa: Grand Theft Auto V: Stripclub' :-D Hahaha lekker gooi met dat geld naar die hoeren om ze daarna mee naar huis te nemen. Haha ben er echt pas twee keer geweest. :mrgy: Ohnee drie keer, 1 keer switchte ik naar Franklin en toen zat hij ook met geld te strooien terwijl hij Tanisha belde haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 2 december 2014 Share Geplaatst 2 december 2014 Ja dat was ik, Dans. Was de hele tijd aant kijken toen er ineens stond dat Rockstar eruit lag? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 2 december 2014 Share Geplaatst 2 december 2014 Ja dat was ik, Dans. Was de hele tijd aant kijken toen er ineens stond dat Rockstar eruit lag? Oh hadden wij geen last van, hadden die missie wel stuk of 6 keer gedaan trouwens, pipes and sticks ofzo van Martin. Frustraties liepen hoog op. :cab: maar als je keertje lekker mee wil knallen met GTA kan je altijd joinen natuurlijk huhu. Sowieso leuker met missies als je met meer bent. Sommige zijn fucked up lastig op hard ook :r Voorlopig nog geen internet hier trouwens [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; :( kamer wordt gesausd dus router ligt er voorlopig uit. Back to basics hoor dit, kzie t al voor me, vanavond lekker boek lezen bij kaarslicht en bordspelletjes doen. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 2 december 2014 Share Geplaatst 2 december 2014 (bewerkt) Dat zijn allemaal van die opgepoetste 2D games, voor zulke meuk sluit ik toch geen PS+ abo af? Injustice is dan ook wel echt de eerste enigszins fatsoenlijke titel sinds de PS4 uit is. Niet dat ik hem ga meepakken, maar dat geheel terzijde. Ik snap heus wel dat we nog geen triple A titels hoeven te verwachten via PS+, maar het aanbod vind ik tot op heden gewoon bedroevend. Allemaal games die ik op m'n Nintendo 3DS misschien zou willen spelen, niet op een krachtpatser als de PS4. Sony weet gewoon heel goed dat iedereen bij de aanschaf van de PS4 vastzit aan een PS+ abo, dus het zal ze verder een worst wezen heb ik het idee. Ben al vanaf de PS1 een playstation-user en was over de diensten op de PS3 en het netwerk altijd uitermate tevreden, maar ik ben van mening dat Sony er bij de PS4 nog veel meer uit kan halen. Zeker nu er (dik) voor betaald moet worden. Wow wat een gekwats. Natuurlijk komen er geen gratis PS Plus games nu. De bedoeling van PS Plus is dat je een feeling van een NIEUWE game kan krijgen zodat je hem uiteindelijk koopt in de store. Alle games die nu beschikbaar zijn voor de PS4 zijn al een tijd uit. Je weet dat Drive Club voor PS Plus komt? Is al in de winkels, maar nog niet volledig speelbaar ivm serverproblemen. Hier de lijst voor de PS3: http://www.gamefaqs.com/boards/927750-playstation-3/67044678 een lijstje van jewelste als je kijkt naar de prijs van PS Plus. 2 december 2014 bewerkt door Sanel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 december 2014 Share Geplaatst 2 december 2014 Wow wat een gekwats. Natuurlijk komen er geen gratis PS Plus games nu. De bedoeling van PS Plus is dat je een feeling van een NIEUWE game kan krijgen zodat je hem uiteindelijk koopt in de store. Alle games die nu beschikbaar zijn voor de PS4 zijn al een tijd uit. Je weet dat Drive Club voor PS Plus komt? Is al in de winkels, maar nog niet volledig speelbaar ivm serverproblemen. Hier de lijst voor de PS3: http://www.gamefaqs.com/boards/927750-playstation-3/67044678 een lijstje van jewelste als je kijkt naar de prijs van PS Plus. Volgens mij zeg ik toch vrij duidelijk dat ik het over de PS4 heb? Kom je met een PS3 lijst aan. Ik snap het doel wel van het hele psplus hoor. Dat betekent niet dat ik het daar ook mee eens moet zijn. Op de PS3, ja nu heb ik het wel over de PS3, was PSplus een premium, iets waarbij je extra's kreeg etc. Welk premium gevoel krijg je nu op de PS4 dan? Je bent min of meer verplicht om psplus aan te schaffen, anders kun je immers niet online spelen. Er zijn veel meer netwerk storingen, de menu's zijn nog steeds traag (laden friend list etc.) en zo zijn er nog meer dingen op te noemen. Volgens mij mag er besteld gesteld worden dat er nog veel meer uit te halen valt. Dat mag jij een hoop onzin vinden ;). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 2 december 2014 Share Geplaatst 2 december 2014 Wat wil je extra dan? :cab: je gebruikt een PS4 om spellen te spelen. Ik vind t geen onzin, maar ik vind dat je nogal zeurt. Tuurlijk verplicht Sony PS Plus om online te kunnen, gewoon slimme marketing. Netwerkstoringen valt reuze mee, en als t een storing is, dan is het een DDOS waar Sony niks aan kan doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 2 december 2014 Share Geplaatst 2 december 2014 Wat wil je extra dan? :cab: je gebruikt een PS4 om spellen te spelen. Ik vind t geen onzin, maar ik vind dat je nogal zeurt. Tuurlijk verplicht Sony PS Plus om online te kunnen, gewoon slimme marketing. Netwerkstoringen valt reuze mee, en als t een storing is, dan is het een DDOS waar Sony niks aan kan doen. Xbox Live weert zich er anders behoorlijk goed tegen dus 'niks aan te doen' zou ik niet zomaar roepen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 6 december 2014 Share Geplaatst 6 december 2014 Eerste gameplayfootage van Uncharted 4 _O_ _O_ Ow2cL-pp6p8 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 8 december 2014 Share Geplaatst 8 december 2014 Wederom een klaagzang hiero over PSN. Kan al tijden berichten niet normaal versturen, verzenden blijft telkens op 97% staan en meestal blijft dat ook zo :') die app werkt ook al enorm waardeloos. Wat de fuck zijn die mensen daar aan het doen joh :r Nu kan ik niet eens fifa tegenstanders trollen die ik na 30 minuten al leaven omdat ze 3-0 achterstaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten