Chris.tiaan Geplaatst 1 september 2014 Share Geplaatst 1 september 2014 Jahoor doe ik zo vaak. Gewoon met een telefoon oplader. Mooizo, want ik heb net de hele avond mijn PS4 aangelaten om mijn controller op te laden. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 1 september 2014 Auteur Share Geplaatst 1 september 2014 Mooizo, want ik heb net de hele avond mijn PS4 aangelaten om mijn controller op te laden. :cab: Zou 'm wel dan op slaapstand doen, dan laadt die ze ook op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 2 september 2014 Auteur Share Geplaatst 2 september 2014 http://www.wehkamp.nl/Zoeken/ArtikelDetail.aspx?ArtikelNummer=385599&Ntt=destiny%20playstation%204&PI=0&PrI=1&Nrpp=192&Blocks=0&View=Grid Mooie aanbieding dit hoor, zou 't meteen doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hipnetix Geplaatst 2 september 2014 Share Geplaatst 2 september 2014 [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]; Deze lijkt me net iets beter. http://www.amazon.de/gp/aw/d/B00IXLGX7W Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 2 september 2014 Auteur Share Geplaatst 2 september 2014 [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]; Deze lijkt me net iets beter. http://www.amazon.de/gp/aw/d/B00IXLGX7W Als je die games wilt ja. Maar veel mensen kopen dat bundels omdat er best goede value in zit, maar als je de games toch niet zou kopen heb je er niks aan. Als je in Destiny geïnteresseerd bent is gewoon een goede koop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hipnetix Geplaatst 2 september 2014 Share Geplaatst 2 september 2014 Als je die games wilt ja. Maar veel mensen kopen dat bundels omdat er best goede value in zit, maar als je de games toch niet zou kopen heb je er niks aan. Als je in Destiny geïnteresseerd bent is gewoon een goede koop. Je hebt gelijk. Persoonlijk vind ik het een hele goeie bundel, buiten Knack dan.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 september 2014 Share Geplaatst 2 september 2014 Killzone vind ik ook echt een schijt spel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 2 september 2014 Share Geplaatst 2 september 2014 http://www.wehkamp.nl/Zoeken/ArtikelDetail.aspx?ArtikelNummer=385599&Ntt=destiny%20playstation%204&PI=0&PrI=1&Nrpp=192&Blocks=0&View=Grid Mooie aanbieding dit hoor, zou 't meteen doen. Pff, hadden ze wel een weekje eerder mee mogen komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 2 september 2014 Share Geplaatst 2 september 2014 Inderdaad of twee weken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steven013 Geplaatst 3 september 2014 Share Geplaatst 3 september 2014 Heb hem ook maar besteld. Zijn er nog aanraders voor games, die het waard zijn om te kopen, om de tijd door te komen tot aan Fifa? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 3 september 2014 Share Geplaatst 3 september 2014 Heb hem ook maar besteld. Zijn er nog aanraders voor games, die het waard zijn om te kopen, om de tijd door te komen tot aan Fifa? Watchdogs (als je geen miereneuker bent qua graphics :D), Infamous Second Son, Infamous First Light (Standalone DLC) Tomb Raider, Trials Fusion (€20 in de PSStore). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steven013 Geplaatst 3 september 2014 Share Geplaatst 3 september 2014 Thanks. Zal er eens naar kijken. Fusion ook al op de xbox gekocht, maar vond het het geld niet waard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 3 september 2014 Share Geplaatst 3 september 2014 Thanks. Zal er eens naar kijken. Fusion ook al op de xbox gekocht, maar vond het het geld niet waard. Wel deels mee eens ja. Zeker zo lang er geen online multiplayer in zit ;e. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 3 september 2014 Share Geplaatst 3 september 2014 Pfft, ik baal wel van die Destiny bundel, ook bij de Bart Smit krijgen ze hem nu. En ik kan mijn PS4 niet meer ruilen omdat ik hem al uit de doos heb gehaald :( Die seal-sticker zit er wel nog op, dus als ik hem een beetje netjes erop terug kan plakken merken ze het wellicht niet dat die open is geweest.... Twijfel twijfel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steven013 Geplaatst 4 september 2014 Share Geplaatst 4 september 2014 Meer mensen problemen met inloggen? Telkens als ik inlog krijg ik een melding dat het niet lukt om te verbinden met de server. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 4 september 2014 Share Geplaatst 4 september 2014 Er is voor de verandering weer een storing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 9 september 2014 Share Geplaatst 9 september 2014 Die controllers van de PS4 gaan trouwens wel echt bizar kort mee qua accu..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
groffegerda Geplaatst 9 september 2014 Share Geplaatst 9 september 2014 En bizar snel stuk .. Bij een maat van mij blijven bij allebei de controllers de R2 toets hangen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 9 september 2014 Share Geplaatst 9 september 2014 Waarschijnlijk binnenkort een PS4 halen, met Destiny erbij voor een totaalprijs van €399. Die ik dan verkoop op Marktplaats, niet echt mijn game als ik zo de trailer bekijk.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 9 september 2014 Share Geplaatst 9 september 2014 Waarschijnlijk binnenkort een PS4 halen, met Destiny erbij voor een totaalprijs van €399. Die ik dan verkoop op Marktplaats, niet echt mijn game als ik zo de trailer bekijk.. Regel dan gewoon een andere game. Ik kreeg ook gewoon Assassins Creed ipv The Last of Us. (Gamemania) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie123 Geplaatst 9 september 2014 Share Geplaatst 9 september 2014 Regel dan gewoon een andere game. Ik kreeg ook gewoon Assassins Creed ipv The Last of Us. (Gamemania) Via internet geregeld of bij een vestiging langsgeweest? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 9 september 2014 Share Geplaatst 9 september 2014 Slijten bij jullie de rubberen buitenkanten van de twee ronde knoppen ook zo snel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 9 september 2014 Share Geplaatst 9 september 2014 Slijten bij jullie de rubberen buitenkanten van de twee ronde knoppen ook zo snel? De beide sticks heb je het dan denk ik over? Heb mijn controller nu zo'n 2 à 3 maanden denk ik en de controller ziet er nog als nieuw uit. En dat terwijl ik hem vrijwel dagelijks een aantal uren gebruik. EDIT: Maar ik ben dan ook zo'n iemand die zijn controller schoonmaakt ;c. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 9 september 2014 Share Geplaatst 9 september 2014 Ik bedoel de sticks ja. Bij mij laten ze op allebei de controllers al los. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 9 september 2014 Auteur Share Geplaatst 9 september 2014 Ik bedoel de sticks ja. Bij mij laten ze op allebei de controllers al los. Jup ook een bekend probleem. Dit is een oplossing http://www.bol.com/nl/p/orb-analog-thumb-grips-ps4/9200000021764880/ of deze http://www.kontrolfreek.com/fps.html die ik al jaren gebruik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten