Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

PlayStation topic

Stefan

Aanbevolen berichten

[MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]; Deze lijkt me net iets beter.

http://www.amazon.de/gp/aw/d/B00IXLGX7W

Als je die games wilt ja. Maar veel mensen kopen dat bundels omdat er best goede value in zit, maar als je de games toch niet zou kopen heb je er niks aan. Als je in Destiny geïnteresseerd bent is gewoon een goede koop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je die games wilt ja. Maar veel mensen kopen dat bundels omdat er best goede value in zit, maar als je de games toch niet zou kopen heb je er niks aan. Als je in Destiny geïnteresseerd bent is gewoon een goede koop.

Je hebt gelijk. Persoonlijk vind ik het een hele goeie bundel, buiten Knack dan..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfft, ik baal wel van die Destiny bundel, ook bij de Bart Smit krijgen ze hem nu. En ik kan mijn PS4 niet meer ruilen omdat ik hem al uit de doos heb gehaald :( Die seal-sticker zit er wel nog op, dus als ik hem een beetje netjes erop terug kan plakken merken ze het wellicht niet dat die open is geweest.... Twijfel twijfel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarschijnlijk binnenkort een PS4 halen, met Destiny erbij voor een totaalprijs van €399. Die ik dan verkoop op Marktplaats, niet echt mijn game als ik zo de trailer bekijk..

Regel dan gewoon een andere game. Ik kreeg ook gewoon Assassins Creed ipv The Last of Us. (Gamemania)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Slijten bij jullie de rubberen buitenkanten van de twee ronde knoppen ook zo snel?

De beide sticks heb je het dan denk ik over? Heb mijn controller nu zo'n 2 à 3 maanden denk ik en de controller ziet er nog als nieuw uit. En dat terwijl ik hem vrijwel dagelijks een aantal uren gebruik.

EDIT: Maar ik ben dan ook zo'n iemand die zijn controller schoonmaakt ;c.

Link naar opmerking
Deel via andere websites