lennard95 Geplaatst 20 augustus 2014 Share Geplaatst 20 augustus 2014 Moet ik nog een maand wachten jammer genoeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 20 augustus 2014 Share Geplaatst 20 augustus 2014 Zo ik heb em ook besteld , Aanraders qua games met uitzondering van bf4? Waar heb je hem besteld? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 20 augustus 2014 Share Geplaatst 20 augustus 2014 Bol.com Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeffersonn Geplaatst 21 augustus 2014 Share Geplaatst 21 augustus 2014 Same here, maar een gozer uit mijn klas heeft daar besteld en bij [MENTION=13971]Tom.[/MENTION]; zit ie om de hoek, dus neem aan dat het betrouwbaar is, aangezien er een fysieke winkel is. Van de week een PS4 via hen besteld, gisteren keurig ontvangen maar hij start niet op. Blue light of death, ook lekker. Retourneren maar weer. Ik ben benieuwd naar hun service hierin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 21 augustus 2014 Share Geplaatst 21 augustus 2014 Van de week een PS4 via hen besteld, gisteren keurig ontvangen maar hij start niet op. Blue light of death, ook lekker. Retourneren maar weer. Ik ben benieuwd naar hun service hierin. Heb je denk ik net ongeluk gehad, want bij die gozer uit mijn klas is er niks mis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 21 augustus 2014 Share Geplaatst 21 augustus 2014 Moet ik nog een maand wachten jammer genoeg. Watch Dogs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 21 augustus 2014 Share Geplaatst 21 augustus 2014 Huhu heb ik al voor de ps3 ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 22 augustus 2014 Share Geplaatst 22 augustus 2014 Ik zag hem staan voor 385 bij de bart smit, toen was me ruggengraat weg en heb ik hem maar gekocht... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 23 augustus 2014 Share Geplaatst 23 augustus 2014 Kan je dat proef ps plus ook nog doen zonder creditcard gegevens? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 23 augustus 2014 Share Geplaatst 23 augustus 2014 (bewerkt) Kan je dat proef ps plus ook nog doen zonder creditcard gegevens? Neen. Zo ik heb em ook besteld , Aanraders qua games met uitzondering van bf4? The last of us. (d) 23 augustus 2014 bewerkt door Mangata Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 23 augustus 2014 Share Geplaatst 23 augustus 2014 Neen. Fuck ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 23 augustus 2014 Share Geplaatst 23 augustus 2014 http://www.psncode.nl/ Is deze site betrouwbaar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwnThimo Geplaatst 23 augustus 2014 Share Geplaatst 23 augustus 2014 http://www.psncode.nl/ Is deze site betrouwbaar? Ja, is heel groot netwerk. Je hebt ook livecodes.nl waar ik altijd bestel. Ik zelf zit heel erg te twijfelen... Budha to Budha armband of PS4. Wat zouden jullie doen? http://www.trendjuwelier.nl/buddha-to-buddha-080-chain-big-armband.htm?utm_source=google&utm_medium=organic&utm_campaign=google-shopping&gclid=CjwKEAjw9-CfBRD8lt_w86zJiDUSJAADZA38H3YPXjcWdkoQ1-xVLCAeau0QcWmbRHhk9XAoP6Eo3RoCc8Pw_wcB of ps4? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 23 augustus 2014 Share Geplaatst 23 augustus 2014 Dochtersite van livecodes.nl. Gewoon even googelen. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 23 augustus 2014 Share Geplaatst 23 augustus 2014 Een veeel te overprijste armband waar al veel te veel mensen mee lopen of een bazen apparaat waarmee je de show steelt bij al je homies? [MENTION=30240]gwnThimo[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 23 augustus 2014 Share Geplaatst 23 augustus 2014 Bedankt heren dan bestel ik daar wel en Thimo neem gewoon een ps4 niet zo'n armband waar je niks aan hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwnThimo Geplaatst 23 augustus 2014 Share Geplaatst 23 augustus 2014 Een veeel te overprijste armband waar al veel te veel mensen mee lopen of een bazen apparaat waarmee je de show steelt bij al je homies? [MENTION=30240]gwnThimo[/MENTION]; Het ligt er ook aan, wat vindt je mooi. Ik heb hem al gepast en ik vind hem wel mooi maar ik word over 20 dagen 15 ofzo en dan ben ik eigenlijk misschien nog te jong. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 23 augustus 2014 Share Geplaatst 23 augustus 2014 549 voor een armband of 400 voor een PS4. Dat dit een vraag is zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 23 augustus 2014 Share Geplaatst 23 augustus 2014 Of je moet het op de bank zetten en leven van de rente Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 23 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst 23 augustus 2014 Armband voor €549 ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 23 augustus 2014 Share Geplaatst 23 augustus 2014 Sowieso voor de armband gaan natuurlijk, heb je dagelijks veel meer plezier van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 23 augustus 2014 Share Geplaatst 23 augustus 2014 :r PS4 + armband onder de 150,-. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 23 augustus 2014 Share Geplaatst 23 augustus 2014 Ik vind het erger dat er dus daadwerkelijk mensen zijn die dat betalen voor een armband. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 23 augustus 2014 Share Geplaatst 23 augustus 2014 Het ligt er ook aan, wat vindt je mooi. Ik heb hem al gepast en ik vind hem wel mooi maar ik word over 20 dagen 15 ofzo en dan ben ik eigenlijk misschien nog te jong. Een 15-jarige die met een armband van dik €500,- gaat rondlopen. Nee maar is goed. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 23 augustus 2014 Share Geplaatst 23 augustus 2014 Een 15-jarige die met een armband van dik €500,- gaat rondlopen. Nee maar is goed. :mrgy: Begrijp het wel hoor, de streetcreds schieten omhoog met zo een kettingslot om je pols. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten