Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PlayStation topic

Stefan

Aanbevolen berichten

Same here, maar een gozer uit mijn klas heeft daar besteld en bij [MENTION=13971]Tom.[/MENTION]; zit ie om de hoek, dus neem aan dat het betrouwbaar is, aangezien er een fysieke winkel is.

Van de week een PS4 via hen besteld, gisteren keurig ontvangen maar hij start niet op. Blue light of death, ook lekker. Retourneren maar weer.

Ik ben benieuwd naar hun service hierin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

http://www.psncode.nl/

Is deze site betrouwbaar?

Ja, is heel groot netwerk. Je hebt ook livecodes.nl waar ik altijd bestel.

Ik zelf zit heel erg te twijfelen...

Budha to Budha armband of PS4.

Wat zouden jullie doen?

http://www.trendjuwelier.nl/buddha-to-buddha-080-chain-big-armband.htm?utm_source=google&utm_medium=organic&utm_campaign=google-shopping&gclid=CjwKEAjw9-CfBRD8lt_w86zJiDUSJAADZA38H3YPXjcWdkoQ1-xVLCAeau0QcWmbRHhk9XAoP6Eo3RoCc8Pw_wcB

of ps4?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een veeel te overprijste armband waar al veel te veel mensen mee lopen of een bazen apparaat waarmee je de show steelt bij al je homies? [MENTION=30240]gwnThimo[/MENTION];

Het ligt er ook aan, wat vindt je mooi. Ik heb hem al gepast en ik vind hem wel mooi maar ik word over 20 dagen 15 ofzo en dan ben ik eigenlijk misschien nog te jong.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het ligt er ook aan, wat vindt je mooi. Ik heb hem al gepast en ik vind hem wel mooi maar ik word over 20 dagen 15 ofzo en dan ben ik eigenlijk misschien nog te jong.

Een 15-jarige die met een armband van dik €500,- gaat rondlopen. Nee maar is goed. :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites