Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

PlayStation topic

Stefan

Aanbevolen berichten

Wat is de beste aanbieding op het moment? Ik heb hem al voor €359,49 gevonden op internet:

http://www.trendycomputers.nl/sony-playstation-4-500gb.html?source=kieskeurig

Heb gewoon bij Mediamarkt gehaald, 380 euro ofzo dacht ik. Ivm garantie vond ik dat wat makkelijker, die 20 euro meer kan me echt niet boeien.

Gister Killzone erbij gehaald, aangezien ik niet zo'n fan ben van Last of Us (al ga ik die wel gewoon uitspelen), ben benieuwd hoe deze game van Neerlandse makelaardij is :) En twijfel alsnog heel erg om FIFA14 te halen, maar zo zonde he, zo kort voor FIFA15 :cab: ziek duur ook nog, 40 euro in PSN Store en minstens 53 euro als je nieuw online bestelt. Werkelijk waar een schande.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb amper buddies op PSN (360 jaren gehad), voeg me ff toe: stefanpunt.

Voeg je wel ff toe.

Vraagje trouwens: jij hebt zo'n uitgebreide bundle voor Destiny besteld, wat heb je daaraan tov de normale game? En met hoeveel kan je eigenlijk online? :huhu: Lijkt me verder wel vette game als ik zo die gameplay zie, voelt Halo-achtig aan.

Is Diablo III wel wat trouwens? Maat van me heeft 'm op PC en heb ook meer reacties gelezen in Diablo III topic hier, men is louter teleurgesteld over die game lijkt wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voeg je wel ff toe.

Vraagje trouwens: jij hebt zo'n uitgebreide bundle voor Destiny besteld, wat heb je daaraan tov de normale game? En met hoeveel kan je eigenlijk online? :huhu: Lijkt me verder wel vette game als ik zo die gameplay zie, voelt Halo-achtig aan.

Is Diablo III wel wat trouwens? Maat van me heeft 'm op PC en heb ook meer reacties gelezen in Diablo III topic hier, men is louter teleurgesteld over die game lijkt wel.

Krijg je alle DLC er al bij met wat korting + wat kleine extra's. Geen grote voordelen of zo. Diablo is wel anders op de PS4. Alle uitbreidingen zitten er al bij in en geen pay to win market place ding, ook al is die er volgens mij op PC ook al uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Krijg je alle DLC er al bij met wat korting + wat kleine extra's. Geen grote voordelen of zo. Diablo is wel anders op de PS4. Alle uitbreidingen zitten er al bij in en geen pay to win market place ding, ook al is die er volgens mij op PC ook al uit.

Ah ok, kijk wel of ik die haal dan. Ga jij Diablo halen dan trouwens? :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb gewoon bij Mediamarkt gehaald, 380 euro ofzo dacht ik. Ivm garantie vond ik dat wat makkelijker, die 20 euro meer kan me echt niet boeien.

Gister Killzone erbij gehaald, aangezien ik niet zo'n fan ben van Last of Us (al ga ik die wel gewoon uitspelen), ben benieuwd hoe deze game van Neerlandse makelaardij is :) En twijfel alsnog heel erg om FIFA14 te halen, maar zo zonde he, zo kort voor FIFA15 :cab: ziek duur ook nog, 40 euro in PSN Store en minstens 53 euro als je nieuw online bestelt. Werkelijk waar een schande.

Goh serieus zo duur nog ja? Dat is ook gewoon echt te belachelijk voor woorden he. :cab: Ik wacht sowieso tot FIFA 15 met een PS4 aanschaffen, anders weet ik wel weer hoe het gaat. Haal ik allerlei schijtgames om de tijd door te komen die ik erna nooit meer speel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh serieus zo duur nog ja? Dat is ook gewoon echt te belachelijk voor woorden he. :cab: Ik wacht sowieso tot FIFA 15 met een PS4 aanschaffen, anders weet ik wel weer hoe het gaat. Haal ik allerlei schijtgames om de tijd door te komen die ik erna nooit meer speel.

Hue hue, die games kan je meestal wel voor een kleine verlies verkopen dus dat vind ik zo erg nog niet, maar met zo'n FIFA of Madden reeks zijn er toch weinig mensen nog die daar nog een paar tientjes voor neer gaan tellen als de nieuwe uit is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fifa 14 tweedehands halen? Staat vast genoeg op marktplaats ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit dus, zo zonde om nu een PS4 te kopen. Enige spel wat ik zou willen spelen daarop is ook echt FIFA op dit moment en dan gewoon 50eu neertellen voor een game die ik nu ook nog op de PS3 kan spelen 1.5 maand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alweer een lekkere bug bij BF4 in de singeplayer waardoor ik niet door kan.

Wil altijd eerst de singeplayer uitspelen en dan pas multiplayer. Maar is nu twee keer op precies dezelfde plek een bug gekomen. :/

Wilde ik ook doen, maar op een gegeven moment was ik de SP zat, ben ik met MP begonnen, en sindsdien wil ik niet eens meer de campaign doen :P MP is 10x leuker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites