Regis Geplaatst 9 maart 2016 Share Geplaatst 9 maart 2016 Lekker einde hoor. :< Beste seizoen tot nog toe imo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobBouwman Geplaatst 9 maart 2016 Share Geplaatst 9 maart 2016 Net aflevering 4 en 5 van seizoen 4 gekeken, en ik ben helemaal overtuigd: HoC is weer terug in topvorm! Fijn om te zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 9 maart 2016 Share Geplaatst 9 maart 2016 Qua type hoofdpersoon was de vergelijking er altijd al - past vooralsnog prima in een rijtje met megalomane personages als Walter White, Don Draper en Vic Mackey - maar ik doel nu vooral op (spoiler vanaf S04E04) Aha, op die manier. Zie nu inderdaad ook de gelijkenissen. (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobBouwman Geplaatst 16 maart 2016 Share Geplaatst 16 maart 2016 Net het seizoen afgekeken, en fijn om te zien dat ze gewoon een absolute topvorm hervonden hebben. Robin Wright en Kevin Spacey zijn magisch, en het werkt gewoon tien keer beter dan het in s3 gedaan heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 17 maart 2016 Share Geplaatst 17 maart 2016 Qua type hoofdpersoon was de vergelijking er altijd al - past vooralsnog prima in een rijtje met megalomane personages als Walter White, Don Draper en Vic Mackey - maar ik doel nu vooral op (spoiler vanaf S04E04) [tekst]het schot in de maag, bijna dood (heb nog maar 5 eps gezien, maar ga er vanuit dat hij het overleeft) en de bijbehorende hallucinatieve dromen[/tekst]. Was meer dan prima uitgewerkt. Echt smullen die [tekst]dromen[/tekst]. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 18 maart 2016 Share Geplaatst 18 maart 2016 Heerlijk seizoen : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 19 maart 2016 Share Geplaatst 19 maart 2016 Oh oh, dat einde. (h) Zo lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 maart 2016 Share Geplaatst 19 maart 2016 Snap de haat op Seizoen 3 niet echt... Ik vond dat ook gewoon 7.5/8 ofzo... Vindt seizoen 4; 8-9 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 19 maart 2016 Share Geplaatst 19 maart 2016 Snap de haat op Seizoen 3 niet echt... Ik vond dat ook gewoon 7.5/8 ofzo... Vindt seizoen 4; 8-9 Ik vond seizoen 3 zeker geen slechte televisie, maar het viel gewoon wat tegen doordat seizoen 1 en 2 zo vet waren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 29 maart 2016 Share Geplaatst 29 maart 2016 Wat een heerlijk seizoen was dit zeg : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 3 april 2016 Share Geplaatst 3 april 2016 Begonnen met deze serie en het begint gelijk goed : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 29 augustus 2016 Share Geplaatst 29 augustus 2016 Door S1 heengeknald. Tot nu toe zeker onder de indruk, al vind ik dat FJU voor een zogenaamde Chessmaster wel veel 'fouten' maakt. Ben benieuwd of dat in de volgende seizoenen uitgespeeld wordt. Ik ben wel enorm fan van de dictie van Spacey zeg. Die lichte Southern 'twang' is echt fantastisch :< Hier ook in een drukke week toch door het eerste seizoen geknald. Geweldige serie en wel eens met bovenstaand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 30 mei 2017 Share Geplaatst 30 mei 2017 5 minuten in de eerste nieuwe aflevering. Spacey is een eindbaas. Joee doei. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 31 mei 2017 Share Geplaatst 31 mei 2017 5 minuten in de eerste nieuwe aflevering. Spacey is een eindbaas. Joee doei. Wat een heerlijk begin :D Ga nu beginnen met het vervolg van de aflevering. Nu wel hoge verwachtingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 mei 2017 Share Geplaatst 31 mei 2017 Zo nu E7 alweer. Blijf automatisch doorgaan elke keer :D Hoop voor morgen klaar te zijn :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 31 mei 2017 Share Geplaatst 31 mei 2017 Leuk om dit te zien na de monoloog van Francis in de eerste ep. Denk dat het wel duidelijk is waar de inspiratie vandaan is gekomen. :D Vabeos-F8Kk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 mei 2017 Share Geplaatst 31 mei 2017 Leuk om dit te zien na de monoloog van Francis in de eerste ep. Denk dat het wel duidelijk is waar de inspiratie vandaan is gekomen. :D Vabeos-F8Kk Ik zie ook Parallelen met Designated Survivor: [spoiler=surivor/hoc]angst om te stemmen op Election day ivm terrorisme dreiging. Vet gedaan bij beide series. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 mei 2017 Share Geplaatst 31 mei 2017 E12 aan kijken nu[spoiler=holy shiit]Doug is de whitehouse Leak wtf :o En hij neemt de val voor dood van Zoe Barnes wtfff Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 6 juni 2017 Share Geplaatst 6 juni 2017 Zo. klaar met het nieuwe seizoen. Ben me toch een potje gefrustreerd over het einde gvd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 6 juni 2017 Share Geplaatst 6 juni 2017 (bewerkt) Vond het een tof seizoen maar indd het einde, foookkk. Het seizoen heeft mij iig niet teleurgesteld. Gelukkig was er weer meermaals het praten tegen de kijker, vind dat altijd erg sterk. 6 juni 2017 bewerkt door Vitesse88 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 6 juni 2017 Share Geplaatst 6 juni 2017 Vond het een tof seizoen maar indd het einde, foookkk. Het seizoen heeft mij iig niet teleurgesteld. Gelukkig was er weer meermaals het praten tegen de kijker, vind dat altijd erg sterk. Precies. Wel minder dan vorige seizoenen. Als het einde bij mij zou overkomen, dan zou ik inderdaad doen wat hij zegt haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 21 juni 2017 Share Geplaatst 21 juni 2017 Ik kan wel leven met dit einde. Ben benieuwd of er nog een zesde seizoen komt. Mocht dat zo zijn, dan mag dat - ondanks dat ik erg genoten heb van seizoen 5 - wel de laatste zijn, wat mij betreft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 21 juli 2017 Share Geplaatst 21 juli 2017 Vond het best een raar seizoen. Goed met momenten, maar ook dubieus soms. Aparte kijk op de verkiezing vooral, met zo goed als geen aandacht voor de campagne zelf en het bewust weglaten van key moments. De laatste afleveringen had ik wel een heel erg [spoiler=spoiler] gevoel trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten