Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

House of Cards

DubbelFris

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 183
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Qua type hoofdpersoon was de vergelijking er altijd al - past vooralsnog prima in een rijtje met megalomane personages als Walter White, Don Draper en Vic Mackey - maar ik doel nu vooral op (spoiler vanaf S04E04)

Aha, op die manier. Zie nu inderdaad ook de gelijkenissen. (y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Qua type hoofdpersoon was de vergelijking er altijd al - past vooralsnog prima in een rijtje met megalomane personages als Walter White, Don Draper en Vic Mackey - maar ik doel nu vooral op (spoiler vanaf S04E04) [tekst]het schot in de maag, bijna dood (heb nog maar 5 eps gezien, maar ga er vanuit dat hij het overleeft) en de bijbehorende hallucinatieve dromen[/tekst].

Was meer dan prima uitgewerkt. Echt smullen die [tekst]dromen[/tekst].

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Door S1 heengeknald. Tot nu toe zeker onder de indruk, al vind ik dat FJU voor een zogenaamde Chessmaster wel veel 'fouten' maakt. Ben benieuwd of dat in de volgende seizoenen uitgespeeld wordt.

Ik ben wel enorm fan van de dictie van Spacey zeg. Die lichte Southern 'twang' is echt fantastisch :<

Hier ook in een drukke week toch door het eerste seizoen geknald. Geweldige serie en wel eens met bovenstaand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk om dit te zien na de monoloog van Francis in de eerste ep. Denk dat het wel duidelijk is waar de inspiratie vandaan is gekomen. :D

Vabeos-F8Kk

Ik zie ook Parallelen met Designated Survivor:

[spoiler=surivor/hoc]angst om te stemmen op Election day ivm terrorisme dreiging. Vet gedaan bij beide series.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vond het een tof seizoen maar indd het einde, foookkk. Het seizoen heeft mij iig niet teleurgesteld. Gelukkig was er weer meermaals het praten tegen de kijker, vind dat altijd erg sterk.

Precies. Wel minder dan vorige seizoenen. Als het einde bij mij zou overkomen, dan zou ik inderdaad doen wat hij zegt haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vond het best een raar seizoen. Goed met momenten, maar ook dubieus soms. Aparte kijk op de verkiezing vooral, met zo goed als geen aandacht voor de campagne zelf en het bewust weglaten van key moments.

De laatste afleveringen had ik wel een heel erg

[spoiler=spoiler]nKjPGA2.jpg

gevoel trouwens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites