BcB-Memphis Geplaatst 14 december 2015 Share Geplaatst 14 december 2015 Weinig aan toegekomen de laatste paar dagen, maar deze week pakken we het weer op :< [MENTION=30999]BcB-Memphis[/MENTION]; hoever ben jij ongeveer nu? Ik ook niet gespeeld. Heel veel gewerkt, verwacht deze week weer wat verder te komen, althans dat hoop ik haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 5 januari 2016 Share Geplaatst 5 januari 2016 Deze ook weer uit de kast gepakt, Net White Orchard uit en ben nog geen level 5 :cab: Volgens mij heb ik er alles wel zo´n beetje gedaan daar. Viper Swords gemaakt, eens kijken waar de main quest me gaat brengen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 14 april 2016 Auteur Share Geplaatst 14 april 2016 De tweede en laatste expansion pack 'Blood & Wine' zou op 27 mei uitkomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 15 mei 2016 Auteur Share Geplaatst 15 mei 2016 Blood & Wine is de laatste expansions voor The Witcher 3: Wild Hunt en komt uit op 31 mei. In Blood and Wine wordt het hertogdom Toussaint geïntroduceerd, een regio met veel mediterrane invloeden. Kleurrijke wijngaarden, indrukwekkende kastelen en zonovergoten velden bevolken het feeërieke landschap, een sterk contrast met het grimmige Velen. Geralt begint hier aan zijn allerlaatste contract: een reeks moorden teistert de adel van het zorgeloze Toussaint en zij besluiten om de hulp van Geralt in te roepen. Features Blood & Wine speelt zich af in Toussaint, een volledig nieuwe regio met dezelfde grootte als Skellige of Velen. Met meer dan 90 nieuwe quests, vele nieuwe personages en een grote map wordt de speelduur geschat op 30 uur of zelfs langer. Nieuwe Witcher armour sets, combat skills, wapens, monsters en volledig nieuwe assets vergeleken met de main campaign Geralt krijgt een home-base (villa met wijngaard) die hij kan upgraden. Blood & Wine maakt deel uit van de expansion pass (€25) of kan individueel gekocht worden voor €18. [YOUTUBE]7sVoDJ_DITs[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 16 mei 2016 Share Geplaatst 16 mei 2016 Ik moet deze en de vorige echt nog oppakken. Die vorige was ook zo'n 30 uur gameplay toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 16 mei 2016 Auteur Share Geplaatst 16 mei 2016 Nee de vorige was eerder 15 uur gameplay, kostte dan ook maar €10. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 16 mei 2016 Share Geplaatst 16 mei 2016 Was bijna klaar met de game maar op de één of andere manier ben ik destijds opnieuw begonnen :cab: Binnenkort dus maar weer echt opnieuw beginnen als ik wat tijd heb want heb me er toch kostelijk aan vermaakt :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 17 mei 2016 Share Geplaatst 17 mei 2016 Ik ben nog altijd level 12 ofzo :cab: moet hem ook echt weer nodig eens gaan oppakken... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 17 mei 2016 Share Geplaatst 17 mei 2016 Ik ben vandaag opnieuw begonnen. Denk dat ik met mijn oude save 80% van de main story heb voltooid, maar het is al zo lang geleden dat ik lekker opnieuw ben begonnen. Kijken of ik hem deze keer wel uit weet te spelen, zo een verdomd groot spel hé dit:D. Denk dat het wel één van de beste en mooiste games is die ooit is gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 18 mei 2016 Share Geplaatst 18 mei 2016 Voor de mensen die nog twijfelen over deze game, hij is nu tijdelijk te koop voor € 24,99 https://store.playstation.com/#!/nl-nl/waanzin-in-mei/cid=STORE-MSF75508-MAYMAD16 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 19 mei 2016 Share Geplaatst 19 mei 2016 Weet niet echt voor wat voor build ik moet gaan in me nieuwe game. In mijn vorige verdeelde ik de punten gewoon wat me vet leek, maar wil nu eigenlijk wel een efficiëntere build hebben. Kwam op filmpje en dat zag er wel vet uit. Zijn er mensen die iets anders aan kunnen raden uit eigen ervaring of wat ze zelf van het internet hebben geplukt oid? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 19 mei 2016 Share Geplaatst 19 mei 2016 Zal ik ooit wel eens spelen. Zal ik wel eens halen wanneer er zo goedkoper een complete edition is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Breeza Geplaatst 19 mei 2016 Share Geplaatst 19 mei 2016 Ik heb deathmarch uitgespeeld met deze build: Muscle memory 5/5 Crippling strikes 5/5 Precise blows 5/5 Delusion 3/3 Melt armor 5/5 Exploding shield 3/3 Fleet footed 5/5 Whirl 5/5 Razor Focus 5/5 Cat school techniques 1/1 Acquired tolerance 3/3 Puppet 3/3 Gear: Viper Venomous steel sword Viper venomous silver sword Mastercrafted feline armor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 19 mei 2016 Share Geplaatst 19 mei 2016 (bewerkt) Ik heb deathmarch uitgespeeld met deze build: Muscle memory 5/5 Crippling strikes 5/5 Precise blows 5/5 Delusion 3/3 Melt armor 5/5 Exploding shield 3/3 Fleet footed 5/5 Whirl 5/5 Razor Focus 5/5 Cat school techniques 1/1 Acquired tolerance 3/3 Puppet 3/3 Gear: Viper Venomous steel sword Viper venomous silver sword Mastercrafted feline armor Oké dat ziet er netjes uit man:). Waarom de Axii alleen? Kan je die punten niet beter in Igni of Quen steken voor combat, of zijn die Axii skills zó handig voor bepaalde gesprekken met npc's? 19 mei 2016 bewerkt door Beppu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Breeza Geplaatst 19 mei 2016 Share Geplaatst 19 mei 2016 Dat is inderdaad waarom ik daar punten in heb gestopt. Je kunt natuurlijk voor de signs gaan die jezelf het meest gebruikt, Quen is wel essentieel op hogere moeilijkheidsgraden. Acquired tolerance is vooral handig omdat je een decoction kunt gebruiken en daarna gewoon normale potions kunt blijven gebruiken. Cat school techniques geeft je 25% meer critical hit damage en 5% meer fast attack damage per deel light armor. Mastercrafted feline armor geeft je dus 100% meer critical hit damage en 20% meer fast attack damage. De Feline armor zelf geeft je ook nog eens 50% attack power, dus je doet gigantisch veel damage met je zwaarden. Nadeel aan deze build is dat je zeker op deathmarch maar 3 tot 4 keer geraakt kan worden voordat je dood bent, veel rollen en counteren dus. Maar je moet gewoon experimenteren met skills die je leuk vind, je kunt vrij eenvoudig je skills resetten als het niet bevalt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 19 mei 2016 Auteur Share Geplaatst 19 mei 2016 Mijn death march playthrough heb ik gedaan met Griffin armour en skills in light strikes, aard, yrden en wat alchemy skills. Quen is cheaten ;c Oja, nieuwe trailer. [YOUTUBE]ZEJT5XRftOU[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 20 mei 2016 Share Geplaatst 20 mei 2016 Dat is inderdaad waarom ik daar punten in heb gestopt. Je kunt natuurlijk voor de signs gaan die jezelf het meest gebruikt, Quen is wel essentieel op hogere moeilijkheidsgraden. Acquired tolerance is vooral handig omdat je een decoction kunt gebruiken en daarna gewoon normale potions kunt blijven gebruiken. Cat school techniques geeft je 25% meer critical hit damage en 5% meer fast attack damage per deel light armor. Mastercrafted feline armor geeft je dus 100% meer critical hit damage en 20% meer fast attack damage. De Feline armor zelf geeft je ook nog eens 50% attack power, dus je doet gigantisch veel damage met je zwaarden. Nadeel aan deze build is dat je zeker op deathmarch maar 3 tot 4 keer geraakt kan worden voordat je dood bent, veel rollen en counteren dus. Maar je moet gewoon experimenteren met skills die je leuk vind, je kunt vrij eenvoudig je skills resetten als het niet bevalt. Zit nu ff met de build te kloten. Er valt mij echter één ding op aan jouw build. Om de tweede rij van de combat skills te unlocken moet je 8 points in combat hebben gegooid. Jij hebt alleen 5/5 Muscle memory in de eerste rij, dus je komt niet aan die 8 punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Breeza Geplaatst 21 mei 2016 Share Geplaatst 21 mei 2016 Dat klopt inderdaad, heb wat punten in Strength Training. Alleen heb ik die skill niet geactiveerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 30 mei 2016 Share Geplaatst 30 mei 2016 Inmiddels op level 18. Op de brakke zondag gister van 12 tot 12 gespeeld:D. Moet nu voor het eerst naar Skellige, ben benieuwd hoe dat gebied is. Het enige minpunt aan het spel vind ik wel dat je voor lagere quests geen xp meer krijgt. Wordt je als het ware toch een beetje gedwongen om de main quests te gaan doen, terwijl ik liever alles in een bepaald gebied doe voordat ik naar de volgende ga. Er is trouwens vandaag een grote patch uitgekomen met onder andere wat verbeteringen in het menu, de DLC Blood and Wine is ook te downloaden, die ga ik echter pas aanschaffen als ik de main game uit heb (gaat nog wel even duren) en de eerste DLC heb gedaan. Mensen die zich nog aan de nieuwe DLC gaan wagen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Breeza Geplaatst 31 mei 2016 Share Geplaatst 31 mei 2016 Ik ben hem nu aan het downloaden, kan niet wachten om te beginnen. En geen XP voor lagere quests klopt niet helemaal, je krijgt geen xp meer als je 5 levels hoger bent dan het recommended level. Als er onder de quest staat dat de moeilijkheidsgraad trivial is dan krijg je geen xp meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 31 mei 2016 Share Geplaatst 31 mei 2016 Gister samen met Dishonored, en Rainbow six gekocht, heb alleen de dlc er niet gelijk bijgenomen. Heb maar eventjes gespeeld maar damn wat een bazenspel :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 31 mei 2016 Auteur Share Geplaatst 31 mei 2016 Inmiddels op level 18. Op de brakke zondag gister van 12 tot 12 gespeeld:D. Moet nu voor het eerst naar Skellige, ben benieuwd hoe dat gebied is. Het enige minpunt aan het spel vind ik wel dat je voor lagere quests geen xp meer krijgt. Wordt je als het ware toch een beetje gedwongen om de main quests te gaan doen, terwijl ik liever alles in een bepaald gebied doe voordat ik naar de volgende ga. Er is trouwens vandaag een grote patch uitgekomen met onder andere wat verbeteringen in het menu, de DLC Blood and Wine is ook te downloaden, die ga ik echter pas aanschaffen als ik de main game uit heb (gaat nog wel even duren) en de eerste DLC heb gedaan. Mensen die zich nog aan de nieuwe DLC gaan wagen? Wil eerst m'n NG+ afronden, ben ik nog wel even mee zoet :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 1 juni 2016 Share Geplaatst 1 juni 2016 Ik ben hem nu aan het downloaden, kan niet wachten om te beginnen. En geen XP voor lagere quests klopt niet helemaal, je krijgt geen xp meer als je 5 levels hoger bent dan het recommended level. Als er onder de quest staat dat de moeilijkheidsgraad trivial is dan krijg je geen xp meer. Ja daar ben ik van op de hoogte. Ik vind het jammer dat ik nog een aantal side missions heb die ik nu over moet gaan slaan omdat ik anders geen xp meer krijg boor de main missions. Dit is ook mijn enige minpunt aan de hele game hoor:p. Die patch is wel nice trouwens, menu ziet er erg gelikt uit. [MENTION=2328]King XVI[/MENTION]; ng+? Was dat niet de modus die je kan doen na het spel uitgespeeld te hebben? Dat alles vanaf het begin al naar je level gescaled is oid? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 1 juni 2016 Auteur Share Geplaatst 1 juni 2016 Klopt ja. Je behoudt al je items (behalve Gwent cards) en skills en je begint van het level waarop je eindigde. Dus de eerste quests zijn gericht op level 35. Ik ben nu level 66. Moet ook nog dringend wat geld binnenhalen want heb gelezen dat mensen niet toekwamen met 60k om alles te upgraden in de nieuwe expansion :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 1 juni 2016 Share Geplaatst 1 juni 2016 Klopt ja. Je behoudt al je items (behalve Gwent cards) en skills en je begint van het level waarop je eindigde. Dus de eerste quests zijn gericht op level 35. Ik ben nu level 66. Moet ook nog dringend wat geld binnenhalen want heb gelezen dat mensen niet toekwamen met 60k om alles te upgraden in de nieuwe expansion :D Oh dat is wel een zeer vet concept zeg:). Betekend dat, omdat alles dus gescaled is, je altijd volle xp voor je quests krijgt? Of zijn die quests wel gewoon level gebonden waardoor je op zes levels hoger geen xp meer krijgt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten