Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

The Witcher 3: Wild Hunt

King XVI

Recommended Posts

• Replies 201
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tweede level in de abilities van Igni is bruut. Gewoon een halve vlammenwerper :<. Ik las overigens ergens dat je Quen ook veel moet upgraden (zelf niet gedaan nog), maar die schijnt op hogere levels redelijk OP te zijn ;c.

Heb nu ook zo'n body armor en zwaard gecraft die ik pas kan gebruiken als ik lvl 13 ben. Die power lvl's zijn echt ziek. Ben nu bijna level 7, maar wel relaxt dat ik de iets moeilijkere beesten nu ook kan verslaan soms. Kwam echter vandaag ook een Gargoyle tegen, lvl 6. Ik was toen nog lvl 5. Ik kon dat beest net slaan of bestoken met spreuken, maar niks hielp :r.

Heb nu ook +/- 25 uur in de game zitten en heb Novigrad, Oxenfurt en Skellige Isles nog niet eens gezien. Het midden en de onderkant van Velen heb ik inmiddels gezien. Maar er is zo achterlijk veel te doen. In het zuid-oosten van de map, in de buurt van dat Nilgaardian battle camp, moet ik nog heel wat vraagtekens bijv. Maar heb ook nog een belachelijk aantal main en sidequests + witcher contracts en treasure hunts open staan.

Vind ook de variëteit aan monsters en andere tegenstanders echt heerlijk. Ook vanwege dat lvl systeem. Soms kom je ergens waar je dan weer keihard weg moet rennen omdat dat beest veel te sterk is :r.

Ben nu zelf lvl 10 en heb de volgende abilities geüpgrade;

Fast Attack 2/5

Strong Attack 5/5

Igni 5/5 + Firestream (Tier 2) 1/3

Quen 2/3

Axii 3/3

Sun and Stars 1/1 (General skill)

Speel dit spel nu al een paar dagen... Kwam uiteindelijk in Velen terecht, wat ik een ontzettend groot gebied vond.

Blijkt dus dat er nog een aantal meer gebieden buiten Velen te bespelen zijn o.O

Verder ben ik nu dus level 6. Beetje sidequests aan het doen. Het hele verhaal rondom de Bloody Baron vond ik erg leuk! Was zo een hele middag bezig :p

Al met al vind ik het heerlijk dat je nergens echt tegen aan loopt: geen geld, te sterke monsters of crappy gear. Je speelt gewoon en elke keer beland je wel ergens op een goede plek :p

Gistermiddag even de stad in geweest om wat gespeelde games naar de Gamemania te brengen. Er was blijkbaar een actie, die twee spellen + 30 euro voor Witcher of Project Cars, die gozer gelijk de hand gedrukt en hem meegenomen:).

De eerste drie uurtjes zijn mij zéér goed bevallen zeg. Ik vraag me alleen af wat ik met al het materiaal moet doen wat ik van de loots krijg, de inventory zit namelijk redelijk snel vol. Ik heb een paar van die dingen verkocht en een paar demanteld, wat kan ik volgens jullie het beste doen? Ik kan nog geen alchemy geloof ik, zit nog in White Orchid (oid).

Kan niet wachten tot na het werk vanavond, de rest van White Orchid exploren en misschien even verder gaan met de main missions.

Jongens, wat een game is dit hé:<. Zit na een flink aantal uur nog altijd in Velen, alle ''?'s'' afwerken die ik met mijn huidige level aan kan. De meeste side quests zijn ook zeer goed hoor. Meestal krijg je in dit soort RPG's vooral fetch missions en blijf je tot in den treurnis rond rijden. Hier zijn de verhalen van nagenoeg alle quests erg goed uitgewerkt en daadwerkelijk boeiend om te volgen in plaats van alles doorklikken. Het spel zelf wordt ook alsmaar leuker als je de items een beetje begint te herkennen en kunt onderscheiden, alchemy een beetje onder de knie krijgt en weet waar je je ability points in moet stoppen. Wat voor build hanteren jullie overigens? Ik zag van de week een erg mooie guide over een alchemy based build (Voor de liefhebber). Misschien, als ik genoeg coins heb verzameld, dat ik zo een respec potion koop en die eens uit ga proberen. Ben eigenlijk nog niet met Gwent begonnen, al interesseert me dat wel. Ik ga eens een leuke guide opzoeken straks en een beginnetje maken aan mijn deck:). Ik vond vorig jaar Dragon Age al enorm gaaf, maar dat was nu ik dit speel toch echt drie niveaus lager dan The Witcher hoor. Ik speel niet overdreven veel games, dus dit is misschien wel één van de vetste games die ik gespeeld heb.

Edited by Beppu

Jongens, wat een game is dit hé:<. Zit na een flink aantal uur nog altijd in Velen, alle ''?'s'' afwerken die ik met mijn huidige level aan kan. De meeste side quests zijn ook zeer goed hoor. Meestal krijg je in dit soort RPG's vooral fetch missions en blijf je tot in den treurnis rond rijden. Hier zijn de verhalen van nagenoeg alle quests erg goed uitgewerkt en daadwerkelijk boeiend om te volgen in plaats van alles doorklikken. Het spel zelf wordt ook alsmaar leuker als je de items een beetje begint te herkennen en kunt onderscheiden, alchemy een beetje onder de knie krijgt en weet waar je je ability points in moet stoppen. Wat voor build hanteren jullie overigens? Ik zag van de week een erg mooie guide over een alchemy based build (Voor de liefhebber). Misschien, als ik genoeg coins heb verzameld, dat ik zo een respec potion koop en die eens uit ga proberen. Ben eigenlijk nog niet met Gwent begonnen, al interesseert me dat wel. Ik ga eens een leuke guide opzoeken straks en een beginnetje maken aan mijn deck:). Ik vond vorig jaar Dragon Age al enorm gaaf, maar dat was nu ik dit speel toch echt drie niveaus lager dan The Witcher hoor. Ik speel niet overdreven veel games, dus dit is misschien wel één van de vetste games die ik gespeeld heb.

Dit vind ik inderdaad ook zeer sterk gedaan. Ik ben normaliter vrij ongeduldig en skip best vaak cutscenes, maar in Witcher 3 heb ik dat werkelijk waar nog geen één keer gedaan. Leuke conversaties ook vaak.

Vanavond maar snel weer eens spelen, is al weer een paar dagen geleden dat ik het heb aangeraakt.

Ik verdwaal soms gewoon in deze game man. Er is zo ontzettend veel te doen. Waar ik me in de meeste games meestal moet dwingen om alle extra dingen te doen, moet ik hier af en toe gewoon wat main quests doen om verder te kunnen. Ben 90% van de tijd aan het exploren, treasure hunts etc. aan het doen. Heerlijk man :D

Voor de geïnteresseerden de build waarmee ik het spel heb uitgespeeld. Mijn armor is de mastercrafted ursine armor, ik ben level 35.

[spoiler=Build]Muscle memory 5/5

Strength training 5/5

Precise blows 5/5

Igni

Melt armor 5/5

Firestream 3/3

Igni intensity 5/5

Quen

Exploding shield 3/3

Active shield 3/3

Quen discharge 5/5

Axii

Delusion 3/3

Puppet 3/3

Axii intensity 5/5

Was ook een van de punten waar de devs veel op hamerden, nl. ervoor zorgen dat alle quests interessant zijn en het vermijden van fetch quests. Met Inquisition heb ik me bijvoorbeeld wel geamuseerd maar daar zaten enkel maar fetch quests in. Dan is de kwaliteit van quests en writing in dit spel toch een stuk hoger. Zitten heel wat emotionele momenten in dit spel en dat wordt goed afgewisseld met de nodige dosis humor. Rock trolls zijn echt fantastisch :-D

Game trouwens uitgespeeld op death march met mastercrafted feline armour, was level 35 op het einde. Mijn build was een combinatie van fast attack skills, igni, yrden en nog wat alchemy slots. Volgens sommigen zit er een NG+ mode aan te komen in een van de volgende gratis DLC's dus daarop wachten nu :<

Was ook een van de punten waar de devs veel op hamerden, nl. ervoor zorgen dat alle quests interessant zijn en het vermijden van fetch quests. Met Inquisition heb ik me bijvoorbeeld wel geamuseerd maar daar zaten enkel maar fetch quests in. Dan is de kwaliteit van quests en writing in dit spel toch een stuk hoger. Zitten heel wat emotionele momenten in dit spel en dat wordt goed afgewisseld met de nodige dosis humor. Rock trolls zijn echt fantastisch :-D

Game trouwens uitgespeeld op death march met mastercrafted feline armour, was level 35 op het einde. Mijn build was een combinatie van fast attack skills, igni, yrden en nog wat alchemy slots. Volgens sommigen zit er een NG+ mode aan te komen in een van de volgende gratis DLC's dus daarop wachten nu :<

NG+ modus?