Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

The Witcher 3: Wild Hunt

King XVI

Recommended Posts

• Replies 201
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geen idee of dit iets voor mij is. Graphics zien er weergaloos uit. Weinig ervaring met RPG (al vond ik Runescape superleuk en verslavend indertijd). Hmm, ik wil het wel proberen maar ik weet niet eens over wat dit gaat.

Story recap The Witcher 1

[YOUTUBE]YiqMr0OvQog[/YOUTUBE]

Story recap The Witcher 2

[YOUTUBE]JSftIRQzYCM[/YOUTUBE]

Voor de volledige ervaring raad ik je aan de eerste twee games zelf te spelen en de boeken te lezen.

De boekenreeks is echter nog niet in zijn volledigheid vertaald geloof ik. Wel erg vet allemaal hoor. Misschien pak ik van de zomer het eerste boek is van internet of uit de bieb (lijkt me sterk dat ze hem daar hebben liggen maar goed). Prima vermaak denk ik. Ze zijn ook niet zo walgelijk dik als die Game of Thrones boeken.

De boekenreeks is echter nog niet in zijn volledigheid vertaald geloof ik. Wel erg vet allemaal hoor. Misschien pak ik van de zomer het eerste boek is van internet of uit de bieb (lijkt me sterk dat ze hem daar hebben liggen maar goed). Prima vermaak denk ik. Ze zijn ook niet zo walgelijk dik als die Game of Thrones boeken.

De boekenreeks is deels vertaald, echt wel aanraders!

Echt zo prachtig inderdaad. Ben zelf nu in Kaer Morgen beland, dus ben de afgelopen week in Skellige geweest. Zo een schitterend gebied dat hé:D. Hoeft van mij nog lang geen einde aan te komen. Heerlijk gevoel ook dat er nog twee DLC's voor me klaarliggen :).

Heb van de week twee boeken gehaald, The Last Wish en Swords of Destiny. Net even het eerste verhaal gelezen uit The Last Wish. Wat vet zeg:<. Spreekt me ook erg aan dat het allemaal losse verhalen zijn. Wellicht als ik deze uit heb de novellenreeks aanschaffen:).

Heb van de week twee boeken gehaald, The Last Wish en Swords of Destiny. Net even het eerste verhaal gelezen uit The Last Wish. Wat vet zeg:<. Spreekt me ook erg aan dat het allemaal losse verhalen zijn. Wellicht als ik deze uit heb de novellenreeks aanschaffen:).

Wat bedoel je met de novellenreeks? En zijn het allemaal echt losse korte verhalen of...?

Ik ga vanmiddag ook weer ff The Witcher doen op de PS4, zin in :D Ben pas level 13 ofzo haha. Zal wel weer wennen zijn want het is echt al lang geleden.

Wat bedoel je met de novellenreeks? En zijn het allemaal echt losse korte verhalen of...?

Ik ga vanmiddag ook weer ff The Witcher doen op de PS4, zin in :D Ben pas level 13 ofzo haha. Zal wel weer wennen zijn want het is echt al lang geleden.

Je hebt twee boeken die bestaan uit losse verhalen, dit zijn ook de boeken die het eerst zijn uitgebracht. Hierna heb je een reeks boeken (bestaat uit 5 boeken geloof ik) die één verhaal vormen als ik me niet vergis. Hier staat er meer over.

Zeker een aanrader in ieder geval (ook al heb ik dus nog maar één zo een verhaal gelezen:D). Je identificeert de Geralt uit de boeken echt goed met de Geralt uit de game, heel vet vind ik dat. Het begint al met een bloederige slachtpartij in zo een Inn, waar de game eigenlijk ook mee begon.

Blood & Wine finished, het avontuur met Geralt is nu definitief voorbij :( Toch wel een raar gevoel, was er bij vanaf 2007 met The Witcher 1, sindsdien kon ik elke keer uitkijken naar een nieuwe Witcher game of de boeken lezen maar nu is het dus helemaal gedaan. Bravo trouwens, geweldige expansion pack met een fantastisch einde.

Nou de eerste uren zitten erin :D Wat een heerlijk spel

En het wordt alleen maar beter en beter jongen:D. Geniet er van.

Heb zelf net pas de game uitgespeeld. Daarna ben ik alle contracts en treasure hunts gaan doen die ik nog open had. Heeft me in totaal ook weer een uur of 10-15 gekost. Probeer nu ook zo veel mogelijk vraagtekens te doen die min of meer op de weg liggen zodat de map ook aardig ''opgeruimd wordt''. Vanmorgen de Hearts of Stone DLC gekocht en er vanavond mee begonnen. Erg vet dat Enchanten van je gear maar wat is dat duur om dat zaakie te starten zeg:cab:. 30k in totaal... Heb er nu denk ik meer dan 200 uur in zitten en dat zal nog wel aardig oplopen:D Echt de eerste game waarmee ik me op een vrije dag gewoon een uur of tien mee kan vermaken.

Boekenreeks The Witcher krijgt serie op Netflix http://nu.nl/games/4700625/boekenreeks-the-witcher-krijgt-serie-netflix.html (via @NUnl)

Verwacht er niet al te veel van maar het heeft natuurlijk echt ongekend veel potentie, zou wel eens super groot kunnen worden. Vraag me af hoe ze de "krachten" van een Witcher gaan filmen. In de games is dit echt perfect gedoseerd en draait het daar niet alleen om. Kijk er in ieder geval naar uit.