Lakigigar Gepost June 2, 2016 Share Gepost June 2, 2016 Geen idee of dit iets voor mij is. Graphics zien er weergaloos uit. Weinig ervaring met RPG (al vond ik Runescape superleuk en verslavend indertijd). Hmm, ik wil het wel proberen maar ik weet niet eens over wat dit gaat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beppu Gepost June 2, 2016 Share Gepost June 2, 2016 ;e. Dan zoek je toch verdomme op waar het over gaat in plaats van wéér een onderwerp naar jezelf toe te trekken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakigigar Gepost June 2, 2016 Share Gepost June 2, 2016 Maar neen, het probleem is ik heb dat al gedaan en ik snap er toch altijd niets van. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
King XVI Gepost June 2, 2016 Author Share Gepost June 2, 2016 Geen idee of dit iets voor mij is. Graphics zien er weergaloos uit. Weinig ervaring met RPG (al vond ik Runescape superleuk en verslavend indertijd). Hmm, ik wil het wel proberen maar ik weet niet eens over wat dit gaat. Story recap The Witcher 1 [YOUTUBE]YiqMr0OvQog[/YOUTUBE] Story recap The Witcher 2 [YOUTUBE]JSftIRQzYCM[/YOUTUBE] Voor de volledige ervaring raad ik je aan de eerste twee games zelf te spelen en de boeken te lezen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beppu Gepost June 3, 2016 Share Gepost June 3, 2016 De boekenreeks is echter nog niet in zijn volledigheid vertaald geloof ik. Wel erg vet allemaal hoor. Misschien pak ik van de zomer het eerste boek is van internet of uit de bieb (lijkt me sterk dat ze hem daar hebben liggen maar goed). Prima vermaak denk ik. Ze zijn ook niet zo walgelijk dik als die Game of Thrones boeken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
King XVI Gepost June 4, 2016 Author Share Gepost June 4, 2016 Blood & Wine voelt als een volledig nieuwe game aan...zo'n groot gebied. Kan best geloven dat mensen 30-40u over deze DLC doen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost June 5, 2016 Share Gepost June 5, 2016 Ik moet even door Just Cause 3 heen jassen dus. Ik wil die beide DLC's nog spelen na alles wat ik hier lees : Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost June 5, 2016 Share Gepost June 5, 2016 De boekenreeks is echter nog niet in zijn volledigheid vertaald geloof ik. Wel erg vet allemaal hoor. Misschien pak ik van de zomer het eerste boek is van internet of uit de bieb (lijkt me sterk dat ze hem daar hebben liggen maar goed). Prima vermaak denk ik. Ze zijn ook niet zo walgelijk dik als die Game of Thrones boeken. De boekenreeks is deels vertaald, echt wel aanraders! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
King XVI Gepost June 7, 2016 Author Share Gepost June 7, 2016 Paar screentjes gemaakt :D Dit spel heeft echt een photo mode nodig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beppu Gepost June 8, 2016 Share Gepost June 8, 2016 Echt zo prachtig inderdaad. Ben zelf nu in Kaer Morgen beland, dus ben de afgelopen week in Skellige geweest. Zo een schitterend gebied dat hé:D. Hoeft van mij nog lang geen einde aan te komen. Heerlijk gevoel ook dat er nog twee DLC's voor me klaarliggen :). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beppu Gepost June 11, 2016 Share Gepost June 11, 2016 Heb van de week twee boeken gehaald, The Last Wish en Swords of Destiny. Net even het eerste verhaal gelezen uit The Last Wish. Wat vet zeg:<. Spreekt me ook erg aan dat het allemaal losse verhalen zijn. Wellicht als ik deze uit heb de novellenreeks aanschaffen:). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sirkeith Gepost June 12, 2016 Share Gepost June 12, 2016 Heb van de week twee boeken gehaald, The Last Wish en Swords of Destiny. Net even het eerste verhaal gelezen uit The Last Wish. Wat vet zeg:<. Spreekt me ook erg aan dat het allemaal losse verhalen zijn. Wellicht als ik deze uit heb de novellenreeks aanschaffen:). Wat bedoel je met de novellenreeks? En zijn het allemaal echt losse korte verhalen of...? Ik ga vanmiddag ook weer ff The Witcher doen op de PS4, zin in :D Ben pas level 13 ofzo haha. Zal wel weer wennen zijn want het is echt al lang geleden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beppu Gepost June 12, 2016 Share Gepost June 12, 2016 Wat bedoel je met de novellenreeks? En zijn het allemaal echt losse korte verhalen of...? Ik ga vanmiddag ook weer ff The Witcher doen op de PS4, zin in :D Ben pas level 13 ofzo haha. Zal wel weer wennen zijn want het is echt al lang geleden. Je hebt twee boeken die bestaan uit losse verhalen, dit zijn ook de boeken die het eerst zijn uitgebracht. Hierna heb je een reeks boeken (bestaat uit 5 boeken geloof ik) die één verhaal vormen als ik me niet vergis. Hier staat er meer over. Zeker een aanrader in ieder geval (ook al heb ik dus nog maar één zo een verhaal gelezen:D). Je identificeert de Geralt uit de boeken echt goed met de Geralt uit de game, heel vet vind ik dat. Het begint al met een bloederige slachtpartij in zo een Inn, waar de game eigenlijk ook mee begon. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beppu Gepost June 14, 2016 Share Gepost June 14, 2016 https://www.playgwent.com/en Er komt een (gratis) Gwent game aan:D. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
King XVI Gepost June 14, 2016 Author Share Gepost June 14, 2016 Blood & Wine finished, het avontuur met Geralt is nu definitief voorbij :( Toch wel een raar gevoel, was er bij vanaf 2007 met The Witcher 1, sindsdien kon ik elke keer uitkijken naar een nieuwe Witcher game of de boeken lezen maar nu is het dus helemaal gedaan. Bravo trouwens, geweldige expansion pack met een fantastisch einde. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Regis Gepost June 14, 2016 Share Gepost June 14, 2016 Is het noodzakelijk de eerst 2 games gespoed te hebben? Anders haal ik m van de week ook ff. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost June 16, 2016 Share Gepost June 16, 2016 Is het noodzakelijk de eerst 2 games gespoed te hebben? Anders haal ik m van de week ook ff. Neuh, niet nodig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Regis Gepost June 17, 2016 Share Gepost June 17, 2016 Nou de eerste uren zitten erin :D Wat een heerlijk spel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beppu Gepost June 17, 2016 Share Gepost June 17, 2016 Nou de eerste uren zitten erin :D Wat een heerlijk spel En het wordt alleen maar beter en beter jongen:D. Geniet er van. Heb zelf net pas de game uitgespeeld. Daarna ben ik alle contracts en treasure hunts gaan doen die ik nog open had. Heeft me in totaal ook weer een uur of 10-15 gekost. Probeer nu ook zo veel mogelijk vraagtekens te doen die min of meer op de weg liggen zodat de map ook aardig ''opgeruimd wordt''. Vanmorgen de Hearts of Stone DLC gekocht en er vanavond mee begonnen. Erg vet dat Enchanten van je gear maar wat is dat duur om dat zaakie te starten zeg:cab:. 30k in totaal... Heb er nu denk ik meer dan 200 uur in zitten en dat zal nog wel aardig oplopen:D Echt de eerste game waarmee ik me op een vrije dag gewoon een uur of tien mee kan vermaken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
King XVI Gepost June 17, 2016 Author Share Gepost June 17, 2016 Wacht maar tot je aan Blood & Wine begint dan, aan 1 setje Grandmaster Armour ben je 40k kwijt ofzo :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Big Mike Gepost August 21, 2016 Share Gepost August 21, 2016 Zelf ook al zo'n 40+ uur in de game gestopt, leveltje 20. Net de mainquest rondom Novigrad uitgevoerd en ga nu de lijst met overgebleven sidequests uitvoeren. Heerlijke game die eigenlijk totaal niet in mijn straatje past. Verstuurd vanaf mijn SM-T113 met Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tijn Gepost September 25, 2016 Share Gepost September 25, 2016 Heb net de GoTY editie besteld om de uitbreidingen te kunnen spelen. Nu nog twijfelen of ik helemaal opnieuw wil beginnen of verder ga met mijn oude save. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FC-Breda Gepost April 26, 2017 Share Gepost April 26, 2017 (edited) Game nooit gekocht omdat ik hier toch te weinig tijd voor zou hebben om er echt in te komen, maar nu hij voor 20 euro bij Bol wordt verkocht toch besteld. Edited April 26, 2017 by FC-Breda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
King XVI Gepost April 26, 2017 Author Share Gepost April 26, 2017 Hoop dat je de GOTY edition hebt gekocht, zit nl. twee fantastische (en lange) expansion packs bij :D Nog steeds met grote voorsprong mijn favoriete game van deze generation. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beppu Gepost May 17, 2017 Share Gepost May 17, 2017 Boekenreeks The Witcher krijgt serie op Netflix http://nu.nl/games/4700625/boekenreeks-the-witcher-krijgt-serie-netflix.html (via @NUnl) Verwacht er niet al te veel van maar het heeft natuurlijk echt ongekend veel potentie, zou wel eens super groot kunnen worden. Vraag me af hoe ze de "krachten" van een Witcher gaan filmen. In de games is dit echt perfect gedoseerd en draait het daar niet alleen om. Kijk er in ieder geval naar uit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts