FC-Breda Geplaatst 18 mei 2014 Share Geplaatst 18 mei 2014 Dat laatste is toch ook helemaal niet?;c Alleen toe hij het zei, voelde het voor een seconde alsof het echt was dacht ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 18 mei 2014 Share Geplaatst 18 mei 2014 Dat laatste is toch ook helemaal niet?;c Alleen toe hij het zei, voelde het voor een seconde alsof het echt was dacht ik. Oh :S moet 'ie geen ''I love you'' zeggen. Dat word dan weer vaag allemaal. Conclusie is eigenlijk dat Oliver een player is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 18 mei 2014 Share Geplaatst 18 mei 2014 Wel een faal player omdat hij ook echt om al die meiden geeft. :mrg: En hij heeft ze allemaal geneukt behalve Felicity. Die ziet er soms echt fucking lekker uit, maar dan die rotkop weer in beeld sjemig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 18 mei 2014 Share Geplaatst 18 mei 2014 Ik vind die Felicity echt fucking irritant, ook sick slecht gespeeld en wil als een soort Abby van NCIS overkomen maar faalt echt extreem hard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 18 mei 2014 Share Geplaatst 18 mei 2014 Deze serie moet je ook niet echt kijken voor het fantastische acteerwerk of verhaal lijkt mij, het is meer gewoon lekker makkelijk vermaak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 18 mei 2014 Share Geplaatst 18 mei 2014 Deze serie moet je ook niet echt kijken voor het fantastische acteerwerk of verhaal lijkt mij, het is meer gewoon lekker makkelijk vermaak. Exact. [spoiler=Laatste ep]Iig al blij dat die Sarah uit de serie is. Op de een of andere manier kan ik haar niet uitstaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 19 mei 2014 Share Geplaatst 19 mei 2014 Laat [MENTION=25021]Rogier.[/MENTION]; het maar niet horen. [spoiler=Vervolg]Vraag me wel echt af wat ze met Thea van plan zijn. Vind het wel jammer dat ze Roy nu wat meer naar voren gaan schuiven, had veel liever Diggle gehad, al is het al langer bekend dat dat niet zal gaan gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 19 mei 2014 Share Geplaatst 19 mei 2014 Waarom die mention, dat is killing :}{:}{ ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 21 mei 2014 Share Geplaatst 21 mei 2014 Zo, ff op een paar dagen heel de serie bekeken, heerlijke serie wel, kijkt goed weg ;c en @ hierboven; Sara is idd wel erg lekker zeg goh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 1 augustus 2014 Share Geplaatst 1 augustus 2014 Vanaf 1:00: DfgthhsuUb8 Koekoek.:< Laat maar komen hoor. 8 oktober. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 augustus 2014 Share Geplaatst 2 augustus 2014 Ooooh hell yeah! Can't wait : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 18 augustus 2014 Share Geplaatst 18 augustus 2014 Ben een week geleden begonnen hiermee, ben nu bij S02E09. Erg spannend allemaal, maar wat een ongelooflijk vervelend kutwijf is die Felicity toch. Zo fucking irritant gewoon. Hoop dat dat mens een pijl door dr kop krijgt ofzo. :cab: En nu hebben ze er nog zo'n sukkel bijgehaald, en een enge loveline ofzo met Felicity toegevoegd. Brr. Zo, moest er ff uit. Kan weer verder nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 18 augustus 2014 Share Geplaatst 18 augustus 2014 Ben een week geleden begonnen hiermee, ben nu bij S02E09. Erg spannend allemaal, maar wat een ongelooflijk vervelend kutwijf is die Felicity toch. Zo fucking irritant gewoon. Hoop dat dat mens een pijl door dr kop krijgt ofzo. :cab: En nu hebben ze er nog zo'n sukkel bijgehaald, en een enge loveline ofzo met Felicity toegevoegd. Brr. Zo, moest er ff uit. Kan weer verder nu. Ik vind Felicity juist wel een tof personage in het hele geheel :). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 19 augustus 2014 Share Geplaatst 19 augustus 2014 (bewerkt) Are you kidding me? Ik loop me toch echt elke nacht te ergeren aan dat mens. Zo geforceerd grappig proberen te zijn, voegt verder helemaal niets toe. Enkel research en iets doms mompelen. Enige smet op een verder prima serie. Ook in S02E13 weer: [spoiler=felicity]Waarin ze zo nodig Oliver moet vertellen dat Thea voortkomt uit de affaire tussen Malcolm en zijn moeder. :cab: Bitch, boeit jou het wiens kind het is. Ook dat stukje met haar eigen familie, dat ze weet hoe het is om iemand te verliezen bla bla. Als ze haar bek had gehouden dan had Oliver z'n moeder niet verloren eh. Kreng. Hoop dat Oliver een keer genoeg krijgt van diee onzin uit haar bek elke keer en een pijl door haar schiet. Huhu, dat zou nog eens wat zijn. Een hoop frustraties hoor. Elke keer dat dat mens op m'n scherm verschijnt heb ik de neiging om m'n laptop uit het raam te flikkeren, maar ik doe het toch maar niet. Die Diggle is ook irritant af en toe met z'n Afghanistan trouwens, denkt ook alles te weten. Sowieso een superheld met zoveel hulpjes, die weinig tot niets toevoegen aan het verhaal verder, vind het maar niets. edit: [spoiler=E14]En nu krijgt ze meer screentime ook. :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D Guess what, iedereen is een held dus zij moet haarzelf ook bewijzen. Een computernerd die een kogel vangt voor iemand, yeah right. Gaat van kwaad tot erger dit. Straks gaat ze de hoofdrol vertolken ook. :r Nee, serieus. Zoveel ergernis is ongezond. Ik ga later wel verder. :D 19 augustus 2014 bewerkt door Magnifico Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 19 augustus 2014 Share Geplaatst 19 augustus 2014 Joh nee gelukkig denkt Oliver zelf ook niet alles te weten en voor anderen te beslissen. En die Thea is ook zo eigenwijs en denkt alles te weten. Zo kan je over iedereen wel wat zeggen. Snap wel dat je je aan iemand kan ergeren, maar die reden slaat nergens op. Kan niet wachten tot seizoen 3 begint trouwens :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 19 augustus 2014 Share Geplaatst 19 augustus 2014 Joh nee gelukkig denkt Oliver zelf ook niet alles te weten en voor anderen te beslissen. En die Thea is ook zo eigenwijs en denkt alles te weten. Zo kan je over iedereen wel wat zeggen. Snap wel dat je je aan iemand kan ergeren, maar die reden slaat nergens op. Kan niet wachten tot seizoen 3 begint trouwens :< Oliver is de hoofdrolspeler, de serie draait om hem. Logisch dat ie meer weet dan de anderen. Die Diggle spreekt hem enkel tegen omdat hij denkt dat ie veel heeft meegemaakt in Afghanistan, maar uiteindelijk gaat Oliver toch z'n eigen gang. Voegt helemaal niets toe aan de serie. Het is een beer van een vent, en het enige wat ie doet is een beetje de amateur psycholoog van Oliver uithangen. Had het leuker gevonden als ie ook mee mocht met de Arrow in de nacht. Maar goed, zo zijn nog wel een aantal punten die anders en beter hadden gekund in mijn ogen. Blijft overigens een prima serie om naar te kijken hoor, maar sommige personages nemen de snelheid weg. Op zich niet erg zolang het interessant blijft, maar ik heb echt geen behoefte om naar een preek van Diggle te luisteren of naar een Felicity die weer eens geforceerd grappig probeert te mompelen. Anderen misschien wel, iedereen z'n ding. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 20 augustus 2014 Share Geplaatst 20 augustus 2014 [spoiler=seizoensfinale]Wat een KUT finale zeg. :cab: Dacht even dat ik voorgoed verlost zou zijn van dat verschrikkelijke wijf. :/ Dat moment tussen Oliver en haar was ook schrikken hoor. Ik zat echt zo: Wat zou dat verschrikkelijk zijn hey. ;e Maar ergens verwacht ik wel dat die twee per se bij elkaar moeten komen. Snap er niets van, hij houdt van Laurel, neukt Sara en uiteindelijk gaat ie met die irritante nerd. Hoop dat Sara nog terugkomt in seizoen 3 trouwens. Oh en dat moment waarop Diggle hoort dat z'n ex-vrouw zwanger is. :-D :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D De stad staat op het punt van instorten maar toch ff uitgebreid de tijd nemen om te melden dat ie een kind krijgt. Goh, heb hard gelachen hoor. Op naar seizoen 3. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 29 augustus 2014 Share Geplaatst 29 augustus 2014 Supernatural alum Amy Gumenick (young Mary Winchester) joins the cast of #Arrow as Carrie Cutter, Andrew Kreisberg's villainous creation, aka Cupid. Cute. :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 29 augustus 2014 Share Geplaatst 29 augustus 2014 39 daagjes nog :( Ben echt enorm benieuwd wat ze ervan gaan maken. Ziek veel zin in wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 september 2014 Share Geplaatst 2 september 2014 [MENTION=3445]Magnifico[/MENTION]; Zag vandaag ergens een artikeltje waarin stond dat er gezoend gaat worden tussen Oliver en Felicity :r. Sorry man ;c. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 3 september 2014 Share Geplaatst 3 september 2014 Dude, no way. :( Brr. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 3 oktober 2014 Share Geplaatst 3 oktober 2014 Volgende week gaan we weer beleven. Vooral [MENTION=3445]Magnifico[/MENTION]; gaat een mooi seizoen tegemoet, of niet? NWQDZ4kbpgU Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 3 oktober 2014 Share Geplaatst 3 oktober 2014 Volgende week gaan we weer beleven. Vooral [MENTION=3445]Magnifico[/MENTION]; gaat een mooi seizoen tegemoet, of niet? NWQDZ4kbpgU Nope, geen nieuw seizoen voor mij nu ze deze onzin erin hebben gestopt. Zat er natuurlijk al een tijd aan te komen met die pubers die social media volspammen met Olicity (;e), verbaast me dus helemaal niet. Heb geen zin om me elke aflevering te ergeren aan dat mens, zeker nu ze een nog prominentere rol krijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 3 oktober 2014 Share Geplaatst 3 oktober 2014 Volgende week gaan we weer beleven. Vooral [MENTION=3445]Magnifico[/MENTION]; gaat een mooi seizoen tegemoet, of niet? NWQDZ4kbpgU Niiiice! Niet zo zeer dat relatie ding, maar wel dat 't weer gaat beginnen :<. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 9 oktober 2014 Share Geplaatst 9 oktober 2014 [spoiler=mweh]Sara :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten