Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Arrow

TheBryanDutch

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 312
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wat een cliffhanger weer he.:< Ben ontzettend benieuwd naar volgende week.

[spoiler=Einde]Wel een beetje vreemd dat hij denkt na één goede actie weer op sympathie van Laurel te kunnen rekenen. Als hij dat niet had gedaan, was hij ook niet in de problemen geraakt.:S

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=5583]Alessandro[/MENTION]; Is dat niet een beetje een spoiler? Pas sinds de laatste aflevering kom je dat te weten dat hij [tekst]krachten heeft/krijgt [/tekst]ofzo.

Wel jammer dat ik nu een maand moet wachten. Het lijkt me dat er wel toffe afleveringen (seizoenen?) aan zitten te komen met [tekst]een comboteam met Arrow, Barry Allen met krachten en superkid Roy[/tekst]. Ben benieuwd of het ook echt zo zal zijn of dat er nog een paar slechteriken tussen zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=5583]Alessandro[/MENTION]; Is dat niet een beetje een spoiler? Pas sinds de laatste aflevering kom je dat te weten dat hij [tekst]krachten heeft/krijgt [/tekst]ofzo.

Wel jammer dat ik nu een maand moet wachten. Het lijkt me dat er wel toffe afleveringen (seizoenen?) aan zitten te komen met [tekst]een comboteam met Arrow, Barry Allen met krachten en superkid Roy[/tekst]. Ben benieuwd of het ook echt zo zal zijn of dat er nog een paar slechteriken tussen zitten.

Wordt een andere serie. weinig effect op deze. Maar toch even in spoiler.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Man man man. Ben helemaal bij nu. Wat een heerlijke serie. Hieronder spoiler, dus niet klikken als je de laatste aflevering die tot nu toe uit is nog niet gezien hebt:

[spoiler=Arrow]Echt. Geweldige cliffhangers gewoon, heerlijke wendingen. Ben meestal niet zo'n fan van hallucinaties/flashbacks, maar in deze serie zijn ze echt heel goed gelukt. Vooral die met Slade en Shadow dan. Wel gaar dat Slade nog leeft dus, ben benieuwd hoe ze dat aan gaan pakken. Ook benieuwd naar het nieuwe team, komen Roy en/of Barry er vast bij of niet.. Oja, snapte dat einde met Barry niet zo goed. Wat gebeurde er nou precies? [MENTION=5583]Alessandro[/MENTION]; [MENTION=343]sirkeith[/MENTION]; Kan in ieder geval niet wachten op de volgende aflevering hoor :< Man man man. Kom gewoon woorden te kort, zo vet vind ik hem :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites