Ilias. Geplaatst 10 oktober 2013 Share Geplaatst 10 oktober 2013 Laurel ziet er weer stunning uit, wel leuke aflevering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 10 oktober 2013 Share Geplaatst 10 oktober 2013 Is er al bekend wanneer het weer op Veronica te zien is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 11 oktober 2013 Share Geplaatst 11 oktober 2013 Weet niet. Erg leuke aflevering om het seizoen weer mee te beginnen.:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PrinsPils Geplaatst 14 oktober 2013 Share Geplaatst 14 oktober 2013 Prima aflevering idd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 17 oktober 2013 Share Geplaatst 17 oktober 2013 Wat een cliffhanger weer he.:< Ben ontzettend benieuwd naar volgende week. [spoiler=Einde]Wel een beetje vreemd dat hij denkt na één goede actie weer op sympathie van Laurel te kunnen rekenen. Als hij dat niet had gedaan, was hij ook niet in de problemen geraakt.:S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 18 oktober 2013 Share Geplaatst 18 oktober 2013 Idd. Wat een bazenserie is dit zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 31 oktober 2013 Share Geplaatst 31 oktober 2013 Meer, meer, meer!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 31 oktober 2013 Share Geplaatst 31 oktober 2013 Deze serie _O_ met de aflevering meer en meer genieten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 31 oktober 2013 Share Geplaatst 31 oktober 2013 Ik ben gek op het superhelden genre. Dit is echt geweldig om de Green Arrow te promoten. Veel beter dan die korte films. Ik hoorde dat The Flash er ook een kreeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 21 november 2013 Share Geplaatst 21 november 2013 OH MY GOD. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 21 november 2013 Share Geplaatst 21 november 2013 Oeh, vetjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 21 november 2013 Share Geplaatst 21 november 2013 Sweet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PrinsPils Geplaatst 21 november 2013 Share Geplaatst 21 november 2013 Niet verwacht, wel vet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 2 december 2013 Share Geplaatst 2 december 2013 Ok, het einde van de laatste aflevering S02E07 vind ik een beetje jammer... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 2 december 2013 Share Geplaatst 2 december 2013 Ik ook. Ben bang dat het nu weer meer van hetzelfde wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 6 december 2013 Share Geplaatst 6 december 2013 (bewerkt) Vet hoor. Barry Allen wel goed gecast. Sowieso beetje een lulletje ondanks z'n krachten. 13 december 2013 bewerkt door Alessandro Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 13 december 2013 Share Geplaatst 13 december 2013 [MENTION=5583]Alessandro[/MENTION]; Is dat niet een beetje een spoiler? Pas sinds de laatste aflevering kom je dat te weten dat hij [tekst]krachten heeft/krijgt [/tekst]ofzo. Wel jammer dat ik nu een maand moet wachten. Het lijkt me dat er wel toffe afleveringen (seizoenen?) aan zitten te komen met [tekst]een comboteam met Arrow, Barry Allen met krachten en superkid Roy[/tekst]. Ben benieuwd of het ook echt zo zal zijn of dat er nog een paar slechteriken tussen zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 13 december 2013 Share Geplaatst 13 december 2013 [MENTION=5583]Alessandro[/MENTION]; Is dat niet een beetje een spoiler? Pas sinds de laatste aflevering kom je dat te weten dat hij [tekst]krachten heeft/krijgt [/tekst]ofzo. Wel jammer dat ik nu een maand moet wachten. Het lijkt me dat er wel toffe afleveringen (seizoenen?) aan zitten te komen met [tekst]een comboteam met Arrow, Barry Allen met krachten en superkid Roy[/tekst]. Ben benieuwd of het ook echt zo zal zijn of dat er nog een paar slechteriken tussen zitten. Wordt een andere serie. weinig effect op deze. Maar toch even in spoiler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 15 december 2013 Share Geplaatst 15 december 2013 Begin deze week ook begonnen aan deze serie, laatste aflevering die ik gezien heb was die [tekst]waar Tommy er dus achter kwam dat Oliver de vigilante was[/tekst]. Heldenserie tot nu toe, ga dadelijk weer een paar episodes bekijken hoor : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 18 december 2013 Share Geplaatst 18 december 2013 5 januari komt het weer op tv :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 18 december 2013 Share Geplaatst 18 december 2013 Gister laatste episode van seizoen 1 gekeken. Heerlijk seizoentje hoor, dit weekend sowieso beginnen aan seizoen 2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 26 december 2013 Share Geplaatst 26 december 2013 Jezus Christus. Wát een zieke serie is dit zeg. Echt. Ga nu SO2E06 kijken. Man man man. Wat een twists, wat een spanning. Ongekend dit : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 26 december 2013 Share Geplaatst 26 december 2013 Man man man. Ben helemaal bij nu. Wat een heerlijke serie. Hieronder spoiler, dus niet klikken als je de laatste aflevering die tot nu toe uit is nog niet gezien hebt: [spoiler=Arrow]Echt. Geweldige cliffhangers gewoon, heerlijke wendingen. Ben meestal niet zo'n fan van hallucinaties/flashbacks, maar in deze serie zijn ze echt heel goed gelukt. Vooral die met Slade en Shadow dan. Wel gaar dat Slade nog leeft dus, ben benieuwd hoe ze dat aan gaan pakken. Ook benieuwd naar het nieuwe team, komen Roy en/of Barry er vast bij of niet.. Oja, snapte dat einde met Barry niet zo goed. Wat gebeurde er nou precies? [MENTION=5583]Alessandro[/MENTION]; [MENTION=343]sirkeith[/MENTION]; Kan in ieder geval niet wachten op de volgende aflevering hoor :< Man man man. Kom gewoon woorden te kort, zo vet vind ik hem :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 26 december 2013 Share Geplaatst 26 december 2013 Geen vriendin meer nodig friggy? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 26 december 2013 Share Geplaatst 26 december 2013 [MENTION=19413]JanVertonghen'[/MENTION]; [spoiler=LET OP ALLEEN LEZEN ALS JE SPOILER WILT] Er komt een spin-off serie van dezelfde makers. Alleen dan een andere superheld in de hoofdrol, namelijk The Flash. Dat is Barry. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten