RanDMC Geplaatst 30 juli 2014 Share Geplaatst 30 juli 2014 [spoiler=Berrie&Bart vs Steve&ik] Vond het een heerlijke pot zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 31 juli 2014 Share Geplaatst 31 juli 2014 Randy speelde idd een berenpot :D lekker man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 31 juli 2014 Auteur Share Geplaatst 31 juli 2014 Ik was ook weer een kei. In ieder geval weer bijgeleerd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 31 juli 2014 Share Geplaatst 31 juli 2014 Jezus Rendier. :cab: Manse score man. Duidelijk dat jij ook direct uit de 'noob' lijst geflikkerd kan worden. Jij hebt zeker lopen fappen op die filmpjes van X? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 31 juli 2014 Share Geplaatst 31 juli 2014 Jezus Rendier. :cab: Manse score man. Duidelijk dat jij ook direct uit de 'noob' lijst geflikkerd kan worden. Jij hebt zeker lopen fappen op die filmpjes van X? Neu, die duurden te lang, bovendien leer je meer van zelf spelen huhu. Na afloop van game snel ff jullie kamp bekijken, tips van users etc. En beetje geluk ook wel. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 31 juli 2014 Share Geplaatst 31 juli 2014 (bewerkt) :huhu: Mister Onager hoor. Ik ging wel lekker hoor, ging gewoon vol op Berjan om die trade uit te schakelen. Hadden ook mazzel dat ik bij Berjan lag. Ging direct mn kasteeltjes beetje verstopt planten en vol met de kanonnen en trebu's erop. Mooie was ook nog dat Randy na 50 min gewoon geen leger had he :r als je toen vol derop ging, was die weg. 31 juli 2014 bewerkt door stevehh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 31 juli 2014 Share Geplaatst 31 juli 2014 Ja huhu, tijd niet in de gaten gehouden :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 31 juli 2014 Share Geplaatst 31 juli 2014 (bewerkt) Iemand die een potje wil? [MENTION=2852]RanDMC[/MENTION]; [MENTION=5870]stevehh[/MENTION]; 31 juli 2014 bewerkt door Sacioli Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 31 juli 2014 Share Geplaatst 31 juli 2014 Ben op werk, daarna kapster, fitness en PS4 uittesten :huhu: mss rond half 11 ofzo een keer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 31 juli 2014 Share Geplaatst 31 juli 2014 Even 2 randommers afgemaakt met [MENTION=7019]Barteh[/MENTION]; :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 31 juli 2014 Share Geplaatst 31 juli 2014 Het ging je toch goed af? ;c [MENTION=7019]Barteh[/MENTION]; Haha, nee. Ik had inderdaad veel eerder moeten aanvallen :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 31 juli 2014 Share Geplaatst 31 juli 2014 (bewerkt) Neem me bord wel even mee. Op een 1 of andere manier launcht hij niet tegen andere randommers :cab: 1 augustus 2014 bewerkt door Sacioli Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 1 augustus 2014 Share Geplaatst 1 augustus 2014 Afgemaakt door wat randommers huhu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mvdw1995 Geplaatst 1 augustus 2014 Share Geplaatst 1 augustus 2014 Bol.com mailde me vannacht om 1 uur dat ze gister het spel verzonden hebben, maar vandaag niks gehad. Hopelijk morgen dan wel, al zal ik zondag dan eindelijk pas kunnen spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 1 augustus 2014 Share Geplaatst 1 augustus 2014 Bol.com mailde me vannacht om 1 uur dat ze gister het spel verzonden hebben, maar vandaag niks gehad. Hopelijk morgen dan wel, al zal ik zondag dan eindelijk pas kunnen spelen. Op Steam is ie nu 5 euro? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mvdw1995 Geplaatst 1 augustus 2014 Share Geplaatst 1 augustus 2014 Dat is een andere versie ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 1 augustus 2014 Share Geplaatst 1 augustus 2014 Ongetwijfeld al voorbij gekomen.. Welke versie moet ik van de torrentboer trekken? De HD The Forgotten? :*) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 1 augustus 2014 Share Geplaatst 1 augustus 2014 Stap 1: Piratebay > Age Of Empires II+Age of Empires 2 - The Conquerors Expansion+st Installeren, geen cracks of patches doen, is niet nodig. Stap 2: http://www.forgottenempires.net/install Deze mod installeren Stap 3: http://www.gameranger.com/ Downloaden/installeren/account maken Stap 4: Spelen. Moet je even die stappen volgen. Gisteravond heeft [MENTION=15959]Sacioli[/MENTION]; ook met ons(Bart en moi) meegespeeld en is ook razend enthousiast. Zal je toevoegen ouwe reus. [MENTION=6779]The Saint[/MENTION]; Iemand zin in een potje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Omotoyossi Geplaatst 1 augustus 2014 Share Geplaatst 1 augustus 2014 Ik kan opzich wel [MENTION=15959]Sacioli[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 1 augustus 2014 Share Geplaatst 1 augustus 2014 Heb hem ook eens binnengehaald. Heb het nog nooit gespeeld, alleen deeltje 1. Wil wel best potjes spelen, dan is het maar zo dat ik afgemaakt word huhu. Ik heet Kerftminister op dat ding. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Omotoyossi Geplaatst 1 augustus 2014 Share Geplaatst 1 augustus 2014 Ik ben ook nog niet zo best online dus als je iemand van een niveau lager zoekt ben ik van de partij ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 1 augustus 2014 Share Geplaatst 1 augustus 2014 Ik ben ook nog niet zo best online dus als je iemand van een niveau lager zoekt ben ik van de partij ;c Wat is je naam? Kunnen we wel potje proberen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Omotoyossi Geplaatst 1 augustus 2014 Share Geplaatst 1 augustus 2014 Wat is je naam? Kunnen we wel potje proberen. Geloof dat het Omo is, anders Omotoyossi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 1 augustus 2014 Share Geplaatst 1 augustus 2014 Geloof dat het Omo is, anders Omotoyossi. Kan ze beiden niet vinden. :mrgy: Stuur anders mij ff een message ik heet Kerftminister. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 1 augustus 2014 Share Geplaatst 1 augustus 2014 Ik heb dit vroeger ook veel gespeeld, ik ga er ook maar weer eens voor :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten