Sacioli Geplaatst 1 augustus 2014 Share Geplaatst 1 augustus 2014 Ik kan opzich wel [MENTION=15959]Sacioli[/MENTION]; Nog streeds? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 1 augustus 2014 Share Geplaatst 1 augustus 2014 [MENTION=4831]Omotoyossi[/MENTION]; en ik zijn keihard gewreckt door de CPU. :mrgy: Vooral ik, ik had 18 villagers toen ik dood ging, zo'n CPU 108. Nog streeds? Ja man, we wachten wel ff op jou. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Omotoyossi Geplaatst 1 augustus 2014 Share Geplaatst 1 augustus 2014 Nog streeds? Ben bezig met Kerftminister haha, maar dat ging mooi mis tegen de AI ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 1 augustus 2014 Share Geplaatst 1 augustus 2014 ******, zit er een password op mijn gehaalde AoE2.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 1 augustus 2014 Share Geplaatst 1 augustus 2014 Gelukt. Heb de tutorial al voltooid (h) Mijn gameranger name is The Saint. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 1 augustus 2014 Share Geplaatst 1 augustus 2014 Voeg mij ook maar toe op gameranger: sirkeith Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 1 augustus 2014 Share Geplaatst 1 augustus 2014 Ben ook zo online. 22:00 een grote pot doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Omotoyossi Geplaatst 1 augustus 2014 Share Geplaatst 1 augustus 2014 Gelukt. Heb de tutorial al voltooid (h) Mijn gameranger name is The Saint. Kan je niet vinden, er zijn tientallen users met The Saint. Voeg mij ook maar toe op gameranger: sirkeith Gedaan. Werden weer hard afgemaakt door de AI :cab: niet normaal joh wat die allemaal uit de grond stampen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 1 augustus 2014 Share Geplaatst 1 augustus 2014 Voeg mij ook maar toe op gameranger: sirkeith Heb je toegevoegd, als je wil kunnen we een potje doen? Huhu ja dit keer hadden we zelf ook een CPU erbij, mocht niet baten, had er eigenlijk screens van moeten maken, de onzin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 1 augustus 2014 Share Geplaatst 1 augustus 2014 Gelukt. Heb de tutorial al voltooid (h) Mijn gameranger name is The Saint. Wat is je account ID? Zie namelijk wel 80 users ervan. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 1 augustus 2014 Share Geplaatst 1 augustus 2014 Kan je niet vinden, er zijn tientallen users met The Saint. Gedaan. Werden weer hard afgemaakt door de AI :cab: niet normaal joh wat die allemaal uit de grond stampen Wat is je account ID? Zie namelijk wel 80 users ervan. :D 5488676 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 2 augustus 2014 Share Geplaatst 2 augustus 2014 Wie wil dr een potje doen? :D Moet oefenen namelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 2 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst 2 augustus 2014 Wie wil dr een potje doen? :D Moet oefenen namelijk. Kun je over een uurtje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 2 augustus 2014 Share Geplaatst 2 augustus 2014 Kun je over een uurtje? Ja hoor, zit met dit weer nog wel ff binnen, kan wel zijn dat ik dan al met potje bezig ben. Ik heb je al geadd, ik ben Kerftminister. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 2 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst 2 augustus 2014 Je bent al bezig dus. Iemand anders beschikbaar? [MENTION=15959]Sacioli[/MENTION]; [MENTION=2852]RanDMC[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 2 augustus 2014 Share Geplaatst 2 augustus 2014 Ben beschikbaar :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 2 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst 2 augustus 2014 Ben beschikbaar :mrgy: 1vs1 doen? Wat is je nick Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 2 augustus 2014 Share Geplaatst 2 augustus 2014 Prima. Kan wel wat vlieguren gebruiken ;e 5488676 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 2 augustus 2014 Share Geplaatst 2 augustus 2014 Ik kom zo ook over 15 tot 25 min ofzo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 2 augustus 2014 Share Geplaatst 2 augustus 2014 Wie kan er nu? :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 2 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst 2 augustus 2014 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 2 augustus 2014 Share Geplaatst 2 augustus 2014 :cry: Nog een keer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 2 augustus 2014 Share Geplaatst 2 augustus 2014 Vanavond weer een 4 vs 4 game doen ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 2 augustus 2014 Share Geplaatst 2 augustus 2014 Zijn nieuwkomers die het nog nooit gespeeld hebben ook welkom?:huhu: Moet een avondje vullen, geen FIFA dan maar AoE. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 2 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst 2 augustus 2014 Man man man, wat een heerlijke pot_O_ Dans vs. Marc & ik vs. Kerft en Saints. Dans plaatste paar kleine aanvalletjes maar die sloeg iedereen redelijk gemakkelijk af. Daarna paar heerlijke veldslagen tussen Kerft & Sjef vs mij en Mark. Tot marc weg moest helaas, toen was het ook redelijk snel gedaan met mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten