Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Age of Empires series

Pinolero

Aanbevolen berichten

Ik kwam een tijdje geleden dit lijstje tegen. Voor vele hier wel een handig lijstje. Het gaat over de counterunits. Welk unit op het gebied van kostefficiëntie een goede keus is om er tegen over te zetten. Als de tegenstander met units uit de halberdiers line aan komt zetten, moet jij zelf niet willen gaan vechten met units uit de hussar line, maar de archer line is bijvoorbeeld een veel betere keus.

Ik moet zeggen dat ik alle counters ook nog steeds niet uit mijn hoofd weet, maar dit lijstje heeft me wel geholpen om het spel beter te leren begrijpen.

[MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; je moet Age of Empires II + the conquerors hebben, dat is de goede versie. Niet Age of empires II HD. Verder moet je het zelf maar uitzoeken hoe je aan het spel komt.

Verder spelen we met http://www.forgottenempires.net/install die mod. Dus moet je even downloaden.

En om online te spelen, gebruiken we het programma gameranger ( http://www.gameranger.com/ )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Juist... daar ging de verbinding. [MENTION=15959]Sacioli[/MENTION]; was op weg me hele town weg te vagen tot ik eindelijk weer beetje grip kreeg. Inmiddels weer ziek groot leger opgezet en wou hem net via 2 kanten gaan aanvallen, vliegt de verbinding eruit:@

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke het is fucking warm buiten en terras kan nog wel even wachten. Wie kan en wil er nu spelen? [MENTION=9138]MisterX[/MENTION]; [MENTION=7019]Barteh[/MENTION]; [MENTION=5870]stevehh[/MENTION]; [MENTION=15959]Sacioli[/MENTION]; [MENTION=4607]Berieee.[/MENTION];

Ik ben nu op gameranger. Je kan mij toevoegen via email: kgoosseff86@gmail.com

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Juist... daar ging de verbinding. [MENTION=15959]Sacioli[/MENTION]; was op weg me hele town weg te vagen tot ik eindelijk weer beetje grip kreeg. Inmiddels weer ziek groot leger opgezet en wou hem net via 2 kanten gaan aanvallen, vliegt de verbinding eruit:@

Mooi, dan weet ik dat :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=3616]PJHoutman[/MENTION]; [MENTION=4607]Berieee.[/MENTION]; [MENTION=7019]Barteh[/MENTION]; [MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION]; [MENTION=9138]MisterX[/MENTION]; [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION]; [MENTION=3380]Marc.[/MENTION]; [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=7942]kjhkevin[/MENTION]; [MENTION=12820]Roprop[/MENTION]; [MENTION=10566]Curly[/MENTION]; [MENTION=4387]Starálfur[/MENTION]; [MENTION=14139]steijns[/MENTION]; [MENTION=22575]Meth0dz[/MENTION]; [MENTION=5870]stevehh[/MENTION]; [MENTION=33]Pieter[/MENTION]; [MENTION=15959]Sacioli[/MENTION]; [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; [MENTION=2852]RanDMC[/MENTION];

Volgens mij is dit het nieuwe taglijstje dan van iedereen die wel eens een potje gespeeld heeft / een keer mee wilde doen. Zou leuk zijn als we bijvoorbeeld vanavond een echt grote pot met 8 man kunnen doen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=15959]Sacioli[/MENTION]; en ik zijn net afgeslacht door [MENTION=9138]MisterX[/MENTION];

Ik zat in ieder geval al tijdje in de Castle Age maar Sacioli niet en X zat al in de Imperial Age. Ik wil niet eens weten hoe goed [MENTION=7019]Barteh[/MENTION]; en [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; zijn als X al zo goed is.....

Pfff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; je moet eens ff wat tutorials googelen.. staan genoeg youtube filmpjes over castle rush en economy booms op .. is wel handig ;)

Dat is inderdaad een goede tip om het spel een beetje onder de knie te krijgen. Tip voor iedere beginner dus ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; je moet eens ff wat tutorials googelen.. staan genoeg youtube filmpjes over castle rush en economy booms op .. is wel handig ;)

Thnx. Goed idee, inderdaad. Ook al met X over gehad :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites