Pinolero Geplaatst 6 januari 2013 Share Geplaatst 6 januari 2013 (bewerkt) Age of Empires II Zijn er nog meer mensen die dit regelmatig nog eens spelen? En interesse hebben om keer online te doen met meerdere mensen? Het zou namelijk wel vet zijn mochten we een keer met 8 man kunnen spelen in 2 teams van 4. [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION] en ik zijn in ieder geval voor! 8 december 2021 bewerkt door Erwin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 6 januari 2013 Auteur Share Geplaatst 6 januari 2013 Age of Empires II Zijn er nog meer mensen die dit regelmatig nog eens spelen? En interesse hebben om keer online te doen met meerdere mensen? Het zou namelijk wel vet zijn mochten we een keer met 8 man kunnen spelen in 2 teams van 4. [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION] en ik zijn in ieder geval voor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Charizard Geplaatst 6 januari 2013 Share Geplaatst 6 januari 2013 Ik ben ook wel voor. Moet ik het wel weer even installeren haha. Kijken of die het nog doet, want illegaal kan je niet online, toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 6 januari 2013 Auteur Share Geplaatst 6 januari 2013 Jawel 'gekochte' versie kan ook gewoon online. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 januari 2013 Share Geplaatst 6 januari 2013 Had ik hier niet wat getypt al? In ieder geval lijkt het op Red Alert en shit dus wil ook wel meedoen moet alleen iemand me even PM'n hoe ik er aan kom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 6 januari 2013 Auteur Share Geplaatst 6 januari 2013 Check je inbox Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 6 januari 2013 Share Geplaatst 6 januari 2013 AoeII niet, AoeIII heb ik (online) echt onwijs veel gespeeld. Was er ook enorm goed in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 6 januari 2013 Share Geplaatst 6 januari 2013 Nice, wil misschien ook wel eens online potje doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 8 januari 2013 Auteur Share Geplaatst 8 januari 2013 [MENTION=27030]Rijstwafeltje[/MENTION] [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION] [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION] [MENTION=1677]Gabi.e[/MENTION] Als jullie nog een keer willen spelen, welke dag komt dan het beste uit voor jullie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 8 januari 2013 Share Geplaatst 8 januari 2013 Maakt me niet zoveel uit wanneer iemand wil. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 januari 2013 Share Geplaatst 8 januari 2013 Ik ben wel echt een nachtmens.. Mention me dan maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 8 januari 2013 Share Geplaatst 8 januari 2013 Ik wil ook wel meedoen. Via gameranger? Alleen is t vandaag en morgen niet mogelijk. En moet k m eerst gaan downloaden. Morgen overdag kan wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 8 januari 2013 Share Geplaatst 8 januari 2013 Komende dagen sowieso ff niet. Dus op mij hoef je niet te wachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 15 januari 2013 Auteur Share Geplaatst 15 januari 2013 [MENTION=27030]Rijstwafeltje[/MENTION] [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION] [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION] [MENTION=1677]Gabi.e[/MENTION] Als jullie nog een keer willen spelen, welke dag komt dan het beste uit voor jullie? Iemand die vanavond kan/wil? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 9 maart 2013 Share Geplaatst 9 maart 2013 (bewerkt) HD-remake Age of Empires II aangekondigd Microsoft brengt de strategieklassieker Age of Empires II opnieuw uit met verbeterde graphics. De remake komt 9 april uit op Steam. Aangezien de originele ontwikkelaar Ensemble Studios niet meer bestaat, wordt de game opgekalefaterd door Hidden Path Entrtainment (Counter-Strike Global Offensive). Het spel kwam in 1999 voor het eerst uit op de pc. Age of Empires II HD bevat zowel de campagne uit het origineel, Age of Kings, als die van de uitbreiding ‘The Conquerors.’ In totaal zijn er achttien missies te spelen. Het spel is ook online te spelen tegen andere gamers. Naast een nieuwe engine zijn specifieke Steam-toevoegingen te vinden zoals achievements en leaderboards. Tevens kunnen spelers zelf content maken en delen via de Steam Workshop. Het spel kost 18.99 euro. Overweeg je nu al een aanschaf, dan is de game tijdelijk goedkoper te krijgen. Dan krijg je ook vier dagen eerder toegang tot de game. :banana::banana::banana:_O__O__O_:proost::proost::proost: Edit Dammit, dacht dan gaan ze 'm ook beschikbaar maken voor de nieuwe software van Mac maar dat zit er niet in dus :( 9 maart 2013 bewerkt door RikH 013 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 9 maart 2013 Share Geplaatst 9 maart 2013 Hard Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 29 juni 2013 Share Geplaatst 29 juni 2013 Kickje, heb vanavond ook de AoE II HD edition gekocht :D Nog mensen die spelen ? [MENTION=6154]Kweekie[/MENTION]; [MENTION=6528]RikH 013[/MENTION]; [MENTION=4607]Berieee.[/MENTION]; [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION]; [MENTION=1677]Gabi.e[/MENTION]; [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; [MENTION=27030]Rijstwafeltje[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 30 juni 2013 Share Geplaatst 30 juni 2013 Als je me voor AoE III had gementioned had ik meegedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 30 juni 2013 Share Geplaatst 30 juni 2013 Ik speel nog wel eens een potje tegen de CPU. Keertje multiplayer lijkt me wel tof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 30 juni 2013 Share Geplaatst 30 juni 2013 Bazengame. (h) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 30 juni 2013 Share Geplaatst 30 juni 2013 Ga eerst ff wat oefenen, daarna ben ik wel in voor een multiplayer een keer :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 1 juli 2013 Share Geplaatst 1 juli 2013 Damn, best weer wennen na zoveel jaar :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 1 juli 2013 Share Geplaatst 1 juli 2013 Over een week begint Ramadan, dus meer dan genoeg tijd om te spelen haha. Zo wel ff downloaden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 1 juli 2013 Share Geplaatst 1 juli 2013 Vroeger altijd meteen een wall om je shit heen bouwen en allemaal van die torens :-D Dat was altijd mooi. Nu maar eens wat serieuzer spelen :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 3 juli 2013 Auteur Share Geplaatst 3 juli 2013 Vroeger altijd meteen een wall om je shit heen bouwen en allemaal van die torens :-D Dat was altijd mooi. Nu maar eens wat serieuzer spelen :mrgy: Ik deed laatst keer met [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; Dan heb je echt niet de tijd om die fucking muur op te bouwen haha. Maar ik wil binnenkort ook wel weer keer joinen. Altijd in voor multiplayer games net als toen met Amnesia:r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten