Le Saux Geplaatst 16 oktober 2015 Share Geplaatst 16 oktober 2015 Carriere is al jaren m'n favoriete modus, maar vind er voorlopig echt geen zak aan tegen de CPU. Als iemand tevreden is met z'n aangepaste sliders hoor ik het graag, want zo heb ik er nul plezier in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 16 oktober 2015 Share Geplaatst 16 oktober 2015 Prof-carrière is nog altijd best wel kak: -Er worden altijd 5 spitsen gekocht als je als spits ergens begint. -Je start ofwel basis, of op de tribune. Als wissel beginnen is onmogelijk. -Sta je in de basis, moet je bij wijze van al 3x scoren wil je niet gewisseld worden. Paar kleine dingen die al jaren erin zitten. Weet nog wel dat je in FIFA10 ook altijd in het reserve-elftal begon, zodat je wel wedstrijden speelde. Das war einmal :cry: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 16 oktober 2015 Auteur Share Geplaatst 16 oktober 2015 Carriere is al jaren m'n favoriete modus, maar vind er voorlopig echt geen zak aan tegen de CPU. Als iemand tevreden is met z'n aangepaste sliders hoor ik het graag, want zo heb ik er nul plezier in. Uit mijn hoofd heb ik foutieve passing en foutieve balcontroles verhoogd naar rond de 60%, dekking 40%. Speelt voor mij. gevoel een stuk beter dan de normale instellingen. Gisteren deze goal van Nouri :) NzcJmYoh-OI Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 26 oktober 2015 Auteur Share Geplaatst 26 oktober 2015 Eerste seizoen 5e geworden met NEC dus geplaatst voor Europa Cup. Speelt wel lekker weg. Wel erg simpel om goede spelers te krijgen, beperk me daarom wel tot alleen spelers die worden gescout (zowel senioren als jeugd). Opstelling: De Roon Kane - Van Eijden - Golla - Ter Avest Foor - Paal Nouri Bergwijn - Leya Iseka - Limbombe De Roon ziek talent, nu al 74 algemeen met zijn 16 jaar. Kane foutje in de database waardoor hij vast onder contract staat ipv op huurbasis. Ter Avest omdat ik geen andere linksback heb, beetje bij gebrek aan beter. Paal, Nouri en Bergwijn heerlijke talenten, Leya Iseka gehuurd van Anderlecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Witte Condor Geplaatst 27 oktober 2015 Share Geplaatst 27 oktober 2015 Vrij grote bug in de carrieremodus mbt het contracteren van spelers die nog maar 6 maanden contract hebben. Als je genoeg salaris biedt, dan komt iedere speler na afloop contract. Schuif gewoon altijd mn salaris-transferbalk 100% naar de salariskant en ik heb nu na 3 jaar bij Feyenoord: Cilessen 88 Alaba 90 Rugani 84 Boateng 90 Danilo 88 Pjanic 88 Pogba 90 James Rodriguez 93 Neymar 92 Suarez 91 Bale 90 Op de bank nog o.a. Reus 89, Tielemans 87, Benteke 87, Sturridge 87, Carvajal 85, Marquinhos 84 etc. Ga op deze manier geen carriere meer spelen want er is echt geen drol aan zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 27 oktober 2015 Share Geplaatst 27 oktober 2015 Doe het dan ook niet op die manier ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Witte Condor Geplaatst 27 oktober 2015 Share Geplaatst 27 oktober 2015 Nee kwam er achter dat het kon dus wilde even kijken hoe ver t ging, had ook nog Messi en Ronaldo kunnen halen. Zeg ook dat ik carriere dus niet meer op deze manier ga spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 27 oktober 2015 Share Geplaatst 27 oktober 2015 1,5 seizoen gespeeld met Ajax daarna alles gesimuleerd. Laagste rated speler na 15 jaar was Dijks met 84 en op zijn piek was die 87 ofzo. Ging nergens over. Real e.d gingen er standaard met 0-5 af. Ging echt nergens over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 27 oktober 2015 Share Geplaatst 27 oktober 2015 Ik heb een carriere met Swansea, ben nu voorbij de winterstop. Heb Mahrez, Ayoze en Calhanoglu gehaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Greekcian Geplaatst 4 november 2015 Share Geplaatst 4 november 2015 Begin 3e seizoen met Excelsior, komt Sherif Ekramy opeens de club aanwaaien. Die man heeft gewoon uit het niets een contract van 2 jaar, kan dit gewoon of is dit een fout geweest? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 9 november 2015 Share Geplaatst 9 november 2015 Heerlijke hoe goed Bazoer kan worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
proud2be Geplaatst 5 maart 2016 Share Geplaatst 5 maart 2016 Met Leverkussen 1 gestart en Mane,Tete gehaald verder staat er een aardig elftal. na een half jaar of een jaar ga ik nog voor een echt goede spits. Type Dybala of het liefst hem zelf. Wel stoor ik me ook snel aan de computer en scheids vooral die voordeel regel die nog niet werkt. Speel zelf op wereldklasse btw iemand die ook rond dat niveau speelt en bepaalde intstelling heeft veranderd waardoor het fijner aanvoelt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 mei 2016 Share Geplaatst 20 mei 2016 Ik heb 0 sliders aangepast maar kan steeds meer mee tegen CPU op wereldklasse, iig uit..Maar erger me er dood aan dat clubs als Villareal of Swansea voor mijn Martial of Correa 57 miljoen kunnen bieden maar dan 9/10x niet doorgaat omdat ze niet over salaris. Ben Everton btw..Paar keer oke maar elke keer, pleur op ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MDepay Geplaatst 2 juni 2016 Share Geplaatst 2 juni 2016 Ben met Club Brugge begonnen, geen idee welke talenten ik moet halen om realistische transfers te doen .. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
proud2be Geplaatst 27 juli 2016 Share Geplaatst 27 juli 2016 Hangt een beetje af van welke positie je zoekt? Zelf een leuke game gehad met QPR en vooral een counter team gebouwd met Dybale als topschutter wat een fijn spelertje! En Mane van southampton wat een turbo haha. Met strak counter voetbal 4de geworden en moest daarna kwalificatie CL halen dat vind ik wel kloten dat ze zo snel hoge eisen stellen. Later nog is met Arsenal geprobeerd maar merk dat het met grote clubs veel lastiger is omdat de cpu heel anders speel dan als ze bijv tegen QPR spelen. Ik speel zelf op wereldklasse en kan best goed meekomen alleen soms heb je zo fase van 10 min dat je finaal scheel getikt word en daar kan ik niet tegen totaal geen gevoel van controle hebben.je kan er gewoon niks tegen doen. En bijv ga je met Barca spelen word je in eigen huis tegen Vallodolid scheel getikt... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 oktober 2016 Share Geplaatst 2 oktober 2016 Carriere I - Fortuna Düsseldorf Huidig seizoen: 2017-2018 Moeilijkheidsgraad: Professioneel Seizoen 2016-2017 Transferbudget: 8M Transfers IN; Rafik Zekhnini (Odds BK) - 1,8M Koji Miyoshi (Kawasaki Frontale) - 1,8M Bright Enobakhare (Wolves) - 500k Emre Mor (Dortmund) - Huur (2 jaar) Felix Passlack (Dortmund ) - Huur (2 jaar) Robin Yalcin (Caykur Rizesport ) - 1M Razvan Marin (Club Brugge) - Huur (2 jaar) Timo Königsmann (Hannover) - 900k Blas Riveros (FC Basel) - 1,5M Sascha Horvath (Sturm Graz) - 1M Transfers UIT; Kerim Rüzgar (Silkeborg IF) - 240k Didier Ya Konan (1860 München) - 725k Adam Bodzek (1860 München) - Gratis Julian Koch (Freiburg) - 950k Michael Rensing (Empoli) - 2,9M *Alle transfers vonden plaats in januari, eerste transfer window uitgezet. 2. Bundesliga 3e plek - 63 pnt. (16W - 15G - 3V / Doelsaldo +23 (42-19) Promotie play-off Freiburg - Fortuna Düsseldorf 0-1 '84 - Rouwen Hennings 0-1 Fortuna Düsseldorf - Freiburg 1-0 '76 - Emre Mor 1-0 Seizoen 2017-2018 Transferbudget; 12M Transfers IN; Gabriel (AC Milan) - 4,5M Chidozie Awaziem (FC Porto) - 2,5M Kevin Diks (Fiorentina) - 5M Caglar Söyüncü (Freiburg) - Huur Valentino Lazaro (Red Bull Salzburg) - 4M Hany Mukhtar (Benfica) - Huur (2 jaar) Luka Jovic (Benfica) - 5,5M Joel Asaro (Sunderland) - Huur Transfers UIT; Jan Schauerte (Kaiserslautern) - 775k Jerome Kiesewetter (Aue) - 875k Tom Duman (Al Batin) - 230k Lars Unnerstal (OGC Nice) - 5M Maecky Ngombo (Angers SCO) - 1,7M E. Iyoha (Karlsruher SC) - 1M J. Kinjo (AC Horsens) - 230k Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 2 oktober 2016 Share Geplaatst 2 oktober 2016 (bewerkt) Carriere - Aston Villa Moeilijkheidsgraad: Professioneel Seizoen 2017-2018 Transfers IN; Niklas Stark (Hertha BS) - 7.5M Julian Korb (Mönchengladbach) - 10M Simon Mignolet (Liverpool) - 10M Davie Selke (RB Leipzig) - 8M Felix Klaus (Hannover 96) - 4M Jonas Hofmann (Mönchengladbach) - 12.5M Kristoffer Ajer (Celtic) - 4M Marcos Rojo (Man Utd) - 10.5M Transfers UIT; Ashley Westwood (Athletic Bilbao) -10M John Souttar (Ipswich Town) - Huur (1 jaar) Jamal Lascelles (Middlesbrough) - 3M Albert Adomah (Newcastle) - 2.8M Jordan Ayew (Stoke City) - 16M Pierluigi Gollini (Hull City) - 6.5M Jordan Larsson (Exeter City) - Huur (1 jaar) Harry McKirdy (Falkenbergs) - Huur (1 jaar) James Chester (Sunderland) - 2.1M Jack Grealish (Arsenal) - 5.5M Mile Jedinák (Ipswich Town) - 2.7M Ritchie de Laet (Ipswich Town) - 1.5M 2 oktober 2016 bewerkt door Richarð. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 oktober 2016 Share Geplaatst 2 oktober 2016 Carrière Arsenal Moeilijkheidsgraad: Wereldklasse Transfers in: Carvajal(Real Madrid) €34.000.000 Transfers uit Bellerin(Westham United) €26.000.000 PL pas 7 duels gespeeld tot dusver: 1e met 5 winst 0 gelijk 2 verlies GF 12 GA 9 CL Poule Arsenal, Juventus, Monaco en Gladbach. 1e na 2 duels 0-3 winst bij Gladbach en 2-1 thuis tegen As Monaco Topscorer: Ozil 5 goals Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 2 oktober 2016 Share Geplaatst 2 oktober 2016 Slechte transfers man, Bellerin is/wordt veel beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 4 oktober 2016 Share Geplaatst 4 oktober 2016 Bellerin verkopen voor 26m en dan Carvajal als vervanger halen voor meer geld.:clap: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 oktober 2016 Share Geplaatst 4 oktober 2016 Bellerin kan je 3 seizoenen trainen en dan heeft ie nog geen 80. Carvajal begint al met 84. In tijd dat broertje Bellerin had met PSV op 77 had ik Tah al op 86 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 oktober 2016 Share Geplaatst 4 oktober 2016 Daarnaast net gecheckt potentie Carvajal Fifa 17 is 86 en Bellerin 87 dus zo veel verschil is er niet.Bellerin moet je alleen 10 punten meer trainen :r @Marc. @Denny Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 4 oktober 2016 Share Geplaatst 4 oktober 2016 Overall stats boeien mij niet zoveel. Bellerin heeft meer de kwaliteiten die je nodig hebt voor FIFA. Maar je argumentatie kan ik wel begrijpen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 oktober 2016 Share Geplaatst 5 oktober 2016 Overall stats boeien mij niet zoveel. Bellerin heeft meer de kwaliteiten die je nodig hebt voor FIFA. Maar je argumentatie kan ik wel begrijpen. Oke bedankt (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 5 oktober 2016 Share Geplaatst 5 oktober 2016 Weet iemand hoe je zo een jeugdopleiding opzet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten