Baddoo Geplaatst 6 augustus 2012 Share Geplaatst 6 augustus 2012 Jullie kennen het wel neem ik aan? Presentatie door Philip Freriks, doet het leuk imo. En natuurlijk jurylid en brombeer Maarten van Rossum, heerlijk. Ook mensen met De Slimste app? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 6 augustus 2012 Auteur Share Geplaatst 6 augustus 2012 Jullie kennen het wel neem ik aan? Presentatie door Philip Freriks, doet het leuk imo. En natuurlijk jurylid en brombeer Maarten van Rossum, heerlijk. Ook mensen met De Slimste app? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 6 augustus 2012 Share Geplaatst 6 augustus 2012 Ik kijk het met men vriendin (quiznerds) en heb tot vorige week woensdag gezien. Helaas heb ik al gezien wie vrijdag doorgaan, maar maakt niet uit. Jan Rot is een ontzettende held van wat ik tot nu toe heb gezien! Maarten valt wat mij betreft helemaal weg doordat alles is (lijkt) gescript :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 6 augustus 2012 Share Geplaatst 6 augustus 2012 Maarten is wel het toppunt van dit programma, echt heerlijk hoe die man kan reageren. Toen hij deze zomer bij VI Oranje aan tafel zat was dat ook al zo'n geweldige aflevering. Philip vind ik mwa. Straks even de aflevering van gisteren/vandaag terugkijken, verder alle afleveringen gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 6 augustus 2012 Share Geplaatst 6 augustus 2012 (bewerkt) Beter begint dit in België ook snel. Phillipe Geubels als vast jurylid toch (d) Of komt dat niet meer? Hoorde iig dat het opnieuw zou beginnen op VT4. 6 augustus 2012 bewerkt door Ozan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 6 augustus 2012 Share Geplaatst 6 augustus 2012 Dat is toch die kale cabaretier? Die man is echt held, was wel eens te gast bij 'Mag ik u kussen'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 6 augustus 2012 Share Geplaatst 6 augustus 2012 Maarten is wel het toppunt van dit programma, echt heerlijk hoe die man kan reageren. Toen hij deze zomer bij VI Oranje aan tafel zat was dat ook al zo'n geweldige aflevering. Philip vind ik mwa. Straks even de aflevering van gisteren/vandaag terugkijken, verder alle afleveringen gezien. Maarten is in deze serie echt raar vind ik. Allemaal zo gescript, dan zegt Philip: Maarten, wilde jij niet nog een verhaal vertellen? En dan verteld Maarten iets :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 6 augustus 2012 Share Geplaatst 6 augustus 2012 Kan allemaal wel gescript zijn, maar de manier waarop hij alles vertelt vind ik echt heerlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 6 augustus 2012 Share Geplaatst 6 augustus 2012 Ik vind het zo'n ontiegelijk vervelende vent. Stoor me gewoon echt enorm aan hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 7 augustus 2012 Share Geplaatst 7 augustus 2012 Beter begint dit in België ook snel. Phillipe Geubels als vast jurylid toch (d) Of komt dat niet meer? Hoorde iig dat het opnieuw zou beginnen op VT4. Gaat op vt4 komen, maar niet enkel met bv's Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 7 augustus 2012 Share Geplaatst 7 augustus 2012 Op Vier, niet VT4. :p Kijk er trouwens wel naar uit, altijd lachen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 7 augustus 2012 Share Geplaatst 7 augustus 2012 Geweldige quiz idd :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 23 juli 2013 Share Geplaatst 23 juli 2013 Maarten is back (d) Nieuwe serie, gisteren begonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 23 juli 2013 Share Geplaatst 23 juli 2013 Heerlijk dat het weer begonnen is. Bijdehante opmerking van de presentator naar die Janine haha. Janine: 'Mag ik piemel zeggen?' Philip: 'Dat mag maar het was niet goed geweest, als je dat had ingebracht' :mrgy: En Maarten, held (h) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 23 juli 2013 Share Geplaatst 23 juli 2013 Welke zender komt het? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 23 juli 2013 Share Geplaatst 23 juli 2013 20.25, Nederland 2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 23 juli 2013 Share Geplaatst 23 juli 2013 Quizzen op tv zijn sowieso heldig, ga nu wel weer proberen om het iedere avond te volgen. Al kan onze Nederlandse versie niet tippen aan de Vlaamse, maar die is tegenwoordig niet meer te zien jammergenoeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Geplaatst 23 juli 2013 Share Geplaatst 23 juli 2013 Met Philippe Geubels_O_ geniale kerel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 23 juli 2013 Share Geplaatst 23 juli 2013 Quizzen op tv zijn sowieso heldig, ga nu wel weer proberen om het iedere avond te volgen. Al kan onze Nederlandse versie niet tippen aan de Vlaamse, maar die is tegenwoordig niet meer te zien jammergenoeg. INderdaad, maar ach. Ben allang blij dat het nu in Nederland weer een seizoen van komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 23 juli 2013 Share Geplaatst 23 juli 2013 Gestopt met kijken door de reclameblokken van een kwartier, jammer want de seizoenen op één heb ik er wel van genoten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 23 juli 2013 Share Geplaatst 23 juli 2013 Gestopt met kijken door de reclameblokken van een kwartier, jammer want de seizoenen op één heb ik er wel van genoten. Liever een reclame van 15 minuten dan 15 seconden het stemgeluid van Maarten van Rossum Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 23 juli 2013 Share Geplaatst 23 juli 2013 Gestopt met kijken door de reclameblokken van een kwartier, jammer want de seizoenen op één heb ik er wel van genoten. Echt jammer dat het weg is bij één. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 23 juli 2013 Share Geplaatst 23 juli 2013 Gestopt met kijken door de reclameblokken van een kwartier, jammer want de seizoenen op één heb ik er wel van genoten. Daarom neem/nam ik het elke keer op en kijk ik het daarna, kan ik lekker doorspoelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 23 juli 2013 Share Geplaatst 23 juli 2013 Gestopt met kijken door de reclameblokken van een kwartier, jammer want de seizoenen op één heb ik er wel van genoten. Helemaal mee eens ja. Zo'n programma moet je gewoon in één keer door kunnen kijken. Jammer dat het niet meer op één is trouwens, wat een geweldig programma was het toch. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 26 juli 2013 Share Geplaatst 26 juli 2013 Liever een reclame van 15 minuten dan 15 seconden het stemgeluid van Maarten van Rossum #VoteBan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten