Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

De Slimste Mens

Baddoo

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 152
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik kijk het met men vriendin (quiznerds) en heb tot vorige week woensdag gezien. Helaas heb ik al gezien wie vrijdag doorgaan, maar maakt niet uit. Jan Rot is een ontzettende held van wat ik tot nu toe heb gezien! Maarten valt wat mij betreft helemaal weg doordat alles is (lijkt) gescript :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maarten is wel het toppunt van dit programma, echt heerlijk hoe die man kan reageren. Toen hij deze zomer bij VI Oranje aan tafel zat was dat ook al zo'n geweldige aflevering. Philip vind ik mwa. Straks even de aflevering van gisteren/vandaag terugkijken, verder alle afleveringen gezien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maarten is wel het toppunt van dit programma, echt heerlijk hoe die man kan reageren. Toen hij deze zomer bij VI Oranje aan tafel zat was dat ook al zo'n geweldige aflevering. Philip vind ik mwa. Straks even de aflevering van gisteren/vandaag terugkijken, verder alle afleveringen gezien.

Maarten is in deze serie echt raar vind ik. Allemaal zo gescript, dan zegt Philip: Maarten, wilde jij niet nog een verhaal vertellen? En dan verteld Maarten iets :S

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Quizzen op tv zijn sowieso heldig, ga nu wel weer proberen om het iedere avond te volgen. Al kan onze Nederlandse versie niet tippen aan de Vlaamse, maar die is tegenwoordig niet meer te zien jammergenoeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Quizzen op tv zijn sowieso heldig, ga nu wel weer proberen om het iedere avond te volgen. Al kan onze Nederlandse versie niet tippen aan de Vlaamse, maar die is tegenwoordig niet meer te zien jammergenoeg.

INderdaad, maar ach. Ben allang blij dat het nu in Nederland weer een seizoen van komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gestopt met kijken door de reclameblokken van een kwartier, jammer want de seizoenen op één heb ik er wel van genoten.

Helemaal mee eens ja. Zo'n programma moet je gewoon in één keer door kunnen kijken.

Jammer dat het niet meer op één is trouwens, wat een geweldig programma was het toch. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites