Erwin. Geplaatst 2 november 2013 Share Geplaatst 2 november 2013 Ja leuk en aardig altijd dat Nickelback-haten maar als Rockstar of How You Remind Me langskomt op de radio staan we allemaal mee te gillen als een meisje dat Thousand Miles hoort. Ik zing ook wel eens Nederlandstalige muziek mee, maar dan vind ik het nog wel vreselijke muziek. Ik ben het wel eens dat het vaak goedkoop haten is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 8 november 2013 Share Geplaatst 8 november 2013 Zo. Gister een paar keer kippenvel en natte oogjes bij The National hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 8 november 2013 Share Geplaatst 8 november 2013 Beetje zonde dat 2/3 van de setlist bestond uit materiaal van de laatste twee platen, dat voor mij wel wat af aan een verder goed concert. Mr. November werkt ook niet echt lekker in een zaal als de HMH, kan Matt voortaan beter op het podium blijven staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rechtsback Geplaatst 8 november 2013 Share Geplaatst 8 november 2013 Beetje zonde dat 2/3 van de setlist bestond uit materiaal van de laatste twee platen, dat voor mij wel wat af aan een verder goed concert. Mr. November werkt ook niet echt lekker in een zaal als de HMH, kan Matt voortaan beter op het podium blijven staan. Oneens. Ik heb hem aangeraakt :mrgy: Wat een ultieme held! Echt een heerlijk concert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 8 november 2013 Share Geplaatst 8 november 2013 Mr. November zag ik van achterin de zaal maar dat vond ik toch prima. Maar pff, die man, als ie loopt te schreeuwen. Rillingen dan he. Vooral bij Available. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rechtsback Geplaatst 8 november 2013 Share Geplaatst 8 november 2013 Ja, Available was echt vet. Abel ook trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 8 november 2013 Share Geplaatst 8 november 2013 Oneens. Ik heb hem aangeraakt :mrgy: Wat een ultieme held! Echt een heerlijk concert. Mja, is nu niet veel verder dan de bar gekomen toch? Tijdens High Violet ging hij nog de hele zaal door, maar dat wordt nogal lastig met zalen als de HMH. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rechtsback Geplaatst 8 november 2013 Share Geplaatst 8 november 2013 Mja, is nu niet veel verder dan de bar gekomen toch? Tijdens High Violet ging hij nog de hele zaal door, maar dat wordt nogal lastig met zalen als de HMH. Nee, precies, naar de bar, even een rondje en weer terug. Maar was prima voor mij! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 8 november 2013 Auteur Share Geplaatst 8 november 2013 3VTaeN7glDM Ricky kan het beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 8 november 2013 Share Geplaatst 8 november 2013 [Youtube]xvgNKZ5Df8Q[/Youtube] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 8 november 2013 Share Geplaatst 8 november 2013 [video=youtube;l98nADS5u-I] Natte oogjes. Available (nog) niet op YT. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 8 november 2013 Share Geplaatst 8 november 2013 Mooi man, heb ze twee keer live gezien: 1x op Lowlands en 1x in Paradiso (daarna NL-URU op groot scherm, mooi was dat) en beide keren echt genieten. Matt Berninger is een icoon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 8 november 2013 Share Geplaatst 8 november 2013 Net naar Boudewijn de Groot geweest, afscheidstournee. Moeder had een kaartje over. Prima mee vermaakt lol Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 10 november 2013 Share Geplaatst 10 november 2013 Ook weer terug van Foals met [MENTION=16229]Juca[/MENTION]; Heerlijke show zeg, in het begin ging het nog rustig, maar vanaf My Number was het een grote moshpit. Als hoogtepunt een zieke wall of death tijdens Inhaler. Topconcertje :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 13 november 2013 Share Geplaatst 13 november 2013 Hard-Copy kaartjes voor Drake - Would You like a Tour met The Weeknd zijn binnen! Zitplaatsen, perfecte plekken! _O_ Zoveel zin in, 5 maart. Gaan er nog mensen hier van MU, of zijn jullie geen Drake fanboys? ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 14 november 2013 Share Geplaatst 14 november 2013 Ga je met Depay? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 14 november 2013 Share Geplaatst 14 november 2013 Ga je met Depay? gaat ie ook? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 15 november 2013 Share Geplaatst 15 november 2013 gaat ie ook? Weet ik niet, maar die tweet toch altijd Drake quotes? :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 17 november 2013 Auteur Share Geplaatst 17 november 2013 Dinsdag Vampire Weekend in HMH. Zin in. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 20 november 2013 Share Geplaatst 20 november 2013 18 december Kurt Vile in Patronaat, ook zin in (Y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 20 november 2013 Share Geplaatst 20 november 2013 New Cool Collective in Vlaardingen vrijdag, ben benieuwd. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 26 november 2013 Share Geplaatst 26 november 2013 Zondag dus naar het concert van The Reflektors geweest, tof om daar bij te zijn geweest! Optreden was gewoon goed, niet legendarisch. Bijna het complete album gespeeld, plus Power Out als afsluiter (dat was wel vrij episch). Blijft echt een van m'n favoriete bands :love: Het kostuum effect was ook tof, denk dat wel 90% verkleed was. Geeft toch een bijzonder sfeertje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 26 november 2013 Share Geplaatst 26 november 2013 24 mei Neutral Milk Hotel in Utrecht op Le Guess Who May Day. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 27 november 2013 Share Geplaatst 27 november 2013 Queens of the Stone Age, wat een show, wat een show. Hoogtepunten waren Burn the Witch die superopzwepend was, 11 minuten riffen met Beter Living Through Chemistry en de afsluiter A Song for the Dead. Band of Skulls was ook leuk. 2e nummer dat ze speelden opgezocht, ragde lekker: You Aren't Pretty But You Got it Goin' On ofzo. Setlistje: You Think I Ain't Worth a Dollar, but I Feel Like a Millionaire No One Knows My God Is the Sun Burn the Witch Smooth Sailing Monsters in the Parasol …Like Clockwork I Never Came Fairweather Friends Kalopsia Little Sister I Sat by the Ocean Make It Wit Chu The Lost Art of Keeping a Secret If I Had a Tail Better Living Through Chemistry Sick, Sick, Sick Go With the Flow Encore: The Vampyre of Time and Memory Feel Good Hit of the Summer First It Giveth A Song for the Dead Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 27 november 2013 Share Geplaatst 27 november 2013 24 mei Neutral Milk Hotel in Utrecht op Le Guess Who May Day. Wat is dat voor festival :cab: Nog nooit van gehoord maar de lineup is heerlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten