Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

In concert!

Richarð.

Aanbevolen berichten

Ja leuk en aardig altijd dat Nickelback-haten maar als Rockstar of How You Remind Me langskomt op de radio staan we allemaal mee te gillen als een meisje dat Thousand Miles hoort.

Ik zing ook wel eens Nederlandstalige muziek mee, maar dan vind ik het nog wel vreselijke muziek. Ik ben het wel eens dat het vaak goedkoop haten is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beetje zonde dat 2/3 van de setlist bestond uit materiaal van de laatste twee platen, dat voor mij wel wat af aan een verder goed concert. Mr. November werkt ook niet echt lekker in een zaal als de HMH, kan Matt voortaan beter op het podium blijven staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beetje zonde dat 2/3 van de setlist bestond uit materiaal van de laatste twee platen, dat voor mij wel wat af aan een verder goed concert. Mr. November werkt ook niet echt lekker in een zaal als de HMH, kan Matt voortaan beter op het podium blijven staan.

Oneens. Ik heb hem aangeraakt :mrgy: Wat een ultieme held! Echt een heerlijk concert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oneens. Ik heb hem aangeraakt :mrgy: Wat een ultieme held! Echt een heerlijk concert.

Mja, is nu niet veel verder dan de bar gekomen toch? Tijdens High Violet ging hij nog de hele zaal door, maar dat wordt nogal lastig met zalen als de HMH.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zondag dus naar het concert van The Reflektors geweest, tof om daar bij te zijn geweest!

Optreden was gewoon goed, niet legendarisch. Bijna het complete album gespeeld, plus Power Out als afsluiter (dat was wel vrij episch).

Blijft echt een van m'n favoriete bands :love: Het kostuum effect was ook tof, denk dat wel 90% verkleed was. Geeft toch een bijzonder sfeertje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Queens of the Stone Age, wat een show, wat een show. Hoogtepunten waren Burn the Witch die superopzwepend was, 11 minuten riffen met Beter Living Through Chemistry en de afsluiter A Song for the Dead. Band of Skulls was ook leuk. 2e nummer dat ze speelden opgezocht, ragde lekker: You Aren't Pretty But You Got it Goin' On ofzo.

Setlistje:

You Think I Ain't Worth a Dollar, but I Feel Like a Millionaire

No One Knows

My God Is the Sun

Burn the Witch

Smooth Sailing

Monsters in the Parasol

…Like Clockwork

I Never Came

Fairweather Friends

Kalopsia

Little Sister