Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

In concert!

Richarð.

Aanbevolen berichten

@GAE EAGLES Nee gaat me financieel helaas niet lukken. Vakantie moet betaald worden, laatste rijlessen, seizoenskaart en volgende week zaterdag al Dreamfields;c

Dan wordt het lastig ja. Had nog 2x2 kaarten aangeboden gekregen. Ach, volgende keer beter ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De eerste 120 mensen voor Bruce liggen in de rij in Nijmegen. Hij is zojuist geland op Schiphol en heeft wat handtekeningen uitgedeeld las ik. [MENTION=916]Yannick[/MENTION]; Jij al in de rij?

Compleet onnodig, was echt rustig vandaag in de middag :r Het klinkt overigens best goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was een een prima concert van The Boss, heb er weer van genoten. En dat het op het eind hard ging regenen, maakte allemaal niets uit. Daar werd de sfeer niet minder van.

Bruce zei nog ''It's not raining hard enough to go home'' dus bleef die maar doorgaan. Uiteindelijk weer 3,5 uur Springsteen gehad.

Nu kijken of ik 5 juli nog kan, hopelijk wel, maar wordt lastig met werk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond het echt heel mooi gisteren, hele leuke dag gehad. En als ik het weer vandaag zie hebben we het nog best getroffen met die ene zware bui op het einde.

Sterker, dat maakte het feestje eigenlijk alleen maar leuker.

Vond het zeer geslaagd. Was met een paar vrienden die de muziek wat minder kenden en zij vonden het daardoor ook wat minder. We stonden ook een klein beetje op een stukje naar beneden en konden dus niet over het hele publiek kijken, waardoor je toch net iets minder van de sfeer meekrijgt. En de wind was niet ideaal. We stonden rechts van het podium en de wind blies het geluid nog wel eens weg van ons, dus dat was wel jammer. Maar verder hebben we ons uitstekend vermaakt, Bruce was gewoon weer in topvorm.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij had er zichtbaar plezier en zin in, dat was duidelijk te merken en te zien. Het liefst was hij volgns mij nog even doorgegaan.

Wij stonden ook rechts van het podium 30 meter voor de eettentjes enzo, daar konden we alles prima mee krijgen. En twist en shout in de regen was prima, daardoor kwam de sfeer er zeker mee in.

Als je met mensen bent die de nummer minder kennen, dan was het misschien wat minder (zeker in het begin), maar ik heb er echt van genoten en hoop dat ik vrij kan krijgen 5 juli als die in Gladbach optreed. Dan ben ik er weer bij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vond het ook echt een zeer sterk concert, beter dan de 2 in Stockholm. Stond op een meter of 8 precies in het midden. Setlist was top en dan vooral Growin' Up, Downbound Train, So Youn and in Love, Sherry Darling en vooral full Darkness on the Edge of Town album! Heb erg genoten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 oktober dus naar Ryan Leslie, twijfel nog tussen Meet & Greet (VIP) of normale kaartjes. Ryan Leslie lijkt me namelijk wel echt een slimme gozer.

He developed the ability to recite music, as well as arrange chords to create songs.[2] At the age of 14, Leslie scored a 1600 on his SATs—a perfect score—while attending Bear Creek High School, in Stockton, CA.[3] In 1993, he applied to four University of California campuses as well as Stanford, Yale and Harvard. In his application essays he explained his interest in matriculating from his junior year in high school without having earned a diploma. He was accepted to all except for Stanford. He ultimately decided to attend Harvard College.[2] At the age of 19, Leslie graduated from Harvard with a degree in Government, concentrating in Political Science and Macroeconomics.[4] During his commencement ceremonies, Ryan delivered the prestigious Harvard Oration.[5]

Speelt ook ziek veel instrumenten, en ziet er altijd wel leuk uit hoe hij z'n eigen nummers produced op filmpjes die je online kunt zien. + hij heeft z'n eigen kledinglijn, dusja genoeg vragen die ik wil stellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mwoah ik ken zijn muziek ook niet helemaal van voor tot achter, maar juist bij iemand als meneer Springsteen vind ik dat niet zo'n probleem. Hij weet het publiek toch wel mee te krijgen.

Ik heb hetzelfde. Ken zijn muziek ook niet bepaald van voren tot achter, maar heb me zeker vermaakt. Met twee vrienden geweest, waarvan er ook een wel een echte fan is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De eerste 120 mensen voor Bruce liggen in de rij in Nijmegen. Hij is zojuist geland op Schiphol en heeft wat handtekeningen uitgedeeld las ik. [MENTION=916]Yannick[/MENTION]; Jij al in de rij?

Wij zijn rond de middag toegekomen, pitbandje gehaald en vanop afstand die andere concerten gevolgd. Na de Black Crowes achteraan in de pit gaan staan. Vond die trouwens helemaal niet goed, die Jamie Commons dan weer wel, wat een heerlijke stem heeft die man. Zijn stem doet me aan iemand denken maar ik weet niet aan wie. Over Bruce zijn concert: tsja, weer heel goed, zoals gewoonlijk. Weer een paar leuke verrassingen en weer Darkness, al klaag ik daar niet over!

Ivm Monchengladbach: het begint te kriebelen om ook te gaan maar de kosten beginnen ondertussen wat op te lopen. Volgende week Parijs en dan zie ik wel, maar mezelf kennende spring ik die vrijdag in de auto naar Duitsland ;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedoel je het album dat hij live compleet speelde? Dat was op zich erg mooi, maar mijn aandacht verslapte wel wat doordat ik de nummers niet allemaal kende. Ga ik wel verandering in brengen, want heb me net de boxset besteld van zijn eerst 7 CD's.

Link naar opmerking
Deel via andere websites