kjhkevin Geplaatst 21 mei 2013 Share Geplaatst 21 mei 2013 Het was zeker tof. Vond het een te gekke show vooral met dat licht erbij:< [spoiler= éen van de foto's die ik heb] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 22 mei 2013 Share Geplaatst 22 mei 2013 Editors op donderdag 24 oktober naar Ziggo Dome Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 22 mei 2013 Share Geplaatst 22 mei 2013 Ik wil :( Maar met wie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DJ_Caje Geplaatst 22 mei 2013 Share Geplaatst 22 mei 2013 Tickets gekocht voor Paramore op 5 september in de Heineken Hall. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 24 mei 2013 Share Geplaatst 24 mei 2013 Kaartje voor Editors in Ziggo Dome binnen _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twistedjeeh Geplaatst 24 mei 2013 Share Geplaatst 24 mei 2013 8 Juni naar Toto! :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 24 mei 2013 Share Geplaatst 24 mei 2013 In concert! #2 Wederom kaartje van Editors binnen huhu, was eerst niet van plan maar vrienden vroegen me mee. Nog niet 100% zeker of ik kan, maar kan hem altijd nog verkopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 24 mei 2013 Share Geplaatst 24 mei 2013 Ik zie ze al op Lowlands, denk ook niet dat er vrienden van mij meewillen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DJ_Caje Geplaatst 24 mei 2013 Share Geplaatst 24 mei 2013 Ik ga ook naar Editors zien. Wordt op korte tijd een paar keer reizen naar Amsterdam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 24 mei 2013 Share Geplaatst 24 mei 2013 Hehe ja voor mij ook. Zo ga ik nooit naar een concert en zo zie ik Editors ineens 3x in een jaar. :cab: (Incl. Lowlands) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 24 mei 2013 Share Geplaatst 24 mei 2013 Hehe ja voor mij ook. Zo ga ik nooit naar een concert en zo zie ik Editors ineens 3x in een jaar. :cab: (Incl. Lowlands) Laat me mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 24 mei 2013 Share Geplaatst 24 mei 2013 Laat me mee. Heb je een kaartje dan. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 24 mei 2013 Share Geplaatst 24 mei 2013 Heb je een kaartje dan. ;c Nog niet nee. Maar als ik met je meemag, dan koop ik wel een. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 24 mei 2013 Share Geplaatst 24 mei 2013 Nog niet nee. Maar als ik met je meemag, dan koop ik wel een. ;c Ga al met vrienden. :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 4 juni 2013 Share Geplaatst 4 juni 2013 Wie zijn er vanavond allemaal bij Muse in de Arena? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 4 juni 2013 Share Geplaatst 4 juni 2013 Ik niet, of ik moet nog ineens kaartjes winnen maar die kans lijkt me klein Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 4 juni 2013 Share Geplaatst 4 juni 2013 Vanavond Daniel Lohues in de stadsschouwburg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 4 juni 2013 Share Geplaatst 4 juni 2013 Express geen kaartjes gekocht. Is volgens mij dezelfde show als in de Ziggo Dome, en ik ben bang dat die niet te overtreffen is in de ArenA. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 4 juni 2013 Share Geplaatst 4 juni 2013 Nee, ik heb al gelezen dat ze nu ook vuur gaan gebruiken oa. Maar goed uiteindelijk zou ik toch gaan voor de muziek, show maakt me dan iets minder uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 4 juni 2013 Share Geplaatst 4 juni 2013 ok sorry man ik wist niet dat je boos werd :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 4 juni 2013 Share Geplaatst 4 juni 2013 Fuck Coldplay, fuck The National, fuck Broes Springsteen of fuck Sigor Ros. Muse is de beste liveband die er is. 5 keer eerder geweest en ik blijf lekker gaan elke keer dat ze er zijn. Luister het thuis amper maar wat zijn die live goed en wat is Matthew Bellamy een gitaarkoning:-D:-D:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 4 juni 2013 Share Geplaatst 4 juni 2013 Wat een show zeg _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 5 juni 2013 Share Geplaatst 5 juni 2013 Muse is iig één van de beste live acts. Spelen strak, en grootse show (al hou ik eigenlijk niet van bombasme). Opeth is ook retegoed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 5 juni 2013 Share Geplaatst 5 juni 2013 Verwacht ook niet van iemand die 1000+ euro per jaar uitgeeft aan iemand dat die een objectieve kijk heeft dan. Geeft niet En Bruce is ook niet eens zo heel goed live, althans dat is mijn mening. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 5 juni 2013 Share Geplaatst 5 juni 2013 Verwacht ook niet van iemand die 1000+ euro per jaar uitgeeft aan iemand dat die een objectieve kijk heeft dan. Geeft nietIk beweer ook nergens dat Springsteen de beste liveband is die er is, voor mij wel 1 van de. Maar jij zegt dat Muse de beste liveband is die er bestaat, ik denk het niet knul. Verwacht ook niet van iemand die 5 keer heen geweest is dat die een objectieve kijk heeft dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten