Markuss Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 11 mei 2014 Share Geplaatst 11 mei 2014 Simpel kan ook heerlijk zijn. Weer een top shirt van Hertha! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 mei 2014 Share Geplaatst 11 mei 2014 Ik denk dat Adidas de shirts van Feyenoord en Ajax tegelijk brengt. Zal wel begin juni ofzo zijn. Feyenoord heeft toch Puma? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 11 mei 2014 Share Geplaatst 11 mei 2014 Feyenoord heeft toch Puma? Vanaf volgend seizoen Adidas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 12 mei 2014 Share Geplaatst 12 mei 2014 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viva La Vida Geplaatst 13 mei 2014 Share Geplaatst 13 mei 2014 Macron maakt echt fantastische shirts hoor. Umbro is ook weer los van Nike en maakt weer erg stijlvolle tenues. Hieronder Peru-thuis en uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 13 mei 2014 Share Geplaatst 13 mei 2014 Uit ziet er zo erg ziek uit hoor. _o_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viva La Vida Geplaatst 14 mei 2014 Share Geplaatst 14 mei 2014 Manchester City-thuis: Motherwell-thuis en uit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 14 mei 2014 Share Geplaatst 14 mei 2014 City is prachtig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 15 mei 2014 Share Geplaatst 15 mei 2014 INTER 14-15 HOME KIT LEAKED Liverpool uit officieel: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viva La Vida Geplaatst 15 mei 2014 Share Geplaatst 15 mei 2014 Die van Inter is natuurlijk nog maar een draw, maar Footyheadlines had bij alle andere tekeningen wél gelijk. Hoop dat dit het derde shirt is oid. Zou verschrikkelijk zijn als Nike een traditioneel shirt op deze manier gaat verkrachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DaanAZ99 Geplaatst 16 mei 2014 Share Geplaatst 16 mei 2014 Hoewel het natuurlijk niet hoort als Inter thuisshirt, vind ik hem wel heel vet. Liverpool is nog even wennen, maar net zoals de afgelopen jaren vind ik het wel wat hebben. Snap het gezeik over Warrior nooit zo. Waarschijnlijk gewoon omdat het nog niet zo'n bekend voetbalmerk is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remkoo Geplaatst 16 mei 2014 Share Geplaatst 16 mei 2014 Hoewel het natuurlijk niet hoort als Inter thuisshirt, vind ik hem wel heel vet. Liverpool is nog even wennen, maar net zoals de afgelopen jaren vind ik het wel wat hebben. Snap het gezeik over Warrior nooit zo. Waarschijnlijk gewoon omdat het nog niet zo'n bekend voetbalmerk is. [spoiler=shirts] Vind dit nou niet echt mooie shirts.. Thuisshirts vind ik dan wel weer geslaagd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DaanAZ99 Geplaatst 16 mei 2014 Share Geplaatst 16 mei 2014 Ik vind het niet verkeerd, lekker apart in plaats van zo'n standaard design. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 17 mei 2014 Share Geplaatst 17 mei 2014 Daan is wel een geval apart. :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viva La Vida Geplaatst 17 mei 2014 Share Geplaatst 17 mei 2014 Athletic Club de Bilbao-uit: <3 Atlético Madrid-uit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 17 mei 2014 Share Geplaatst 17 mei 2014 Die shirts van Motherwell. _O_ Alleen daarvoor zou ik al een wedstrijd van ze willen gaan zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 18 mei 2014 Share Geplaatst 18 mei 2014 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 18 mei 2014 Share Geplaatst 18 mei 2014 :<:<:<:< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 18 mei 2014 Share Geplaatst 18 mei 2014 Monaco is geil, hoor. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rovabe35 Geplaatst 18 mei 2014 Share Geplaatst 18 mei 2014 Monaco ziet er goed uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan. Geplaatst 18 mei 2014 Share Geplaatst 18 mei 2014 Hoe mooi klassiek zonder sponsor kan zijn :<: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 18 mei 2014 Share Geplaatst 18 mei 2014 :<:<:<:< Wauw. Wauw. Wauw. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 18 mei 2014 Share Geplaatst 18 mei 2014 Die moét ik hebben! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 18 mei 2014 Share Geplaatst 18 mei 2014 Ben zelf altijd van Marseille in Frankrijk, maar deze zijn wel echt geil :< :< :< Zeker de moeite waard :< : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten