Viva La Vida Geplaatst 4 januari 2014 Share Geplaatst 4 januari 2014 Dat is altijd oranje, alleen vaak met een andere subkleur. Nu zal dat weer eens wit worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 4 januari 2014 Share Geplaatst 4 januari 2014 Het thuisshirt op zijn minst. Het uitshirt kan me ook niet zo heel erg veel interesseren, als dat thuisshirt maar oranje is. Dat is toch ook altijd oranje? Dit is een foto van het uitshirt :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 4 januari 2014 Share Geplaatst 4 januari 2014 Thuis vind ik wel mooi, alleen het logo. Heeft wel iets retro's maar ben er niet kapot van Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viva La Vida Geplaatst 5 januari 2014 Share Geplaatst 5 januari 2014 Het altijd prachtige shirt van Venezuela: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viva La Vida Geplaatst 7 januari 2014 Share Geplaatst 7 januari 2014 Polen-uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 7 januari 2014 Share Geplaatst 7 januari 2014 Die ziet er toch best nice uit die van Polen. Ook die van Venezuela en dat thuisshirt van Oranje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 7 januari 2014 Share Geplaatst 7 januari 2014 Polen_O_. Sowieso heldig land. Misschien maar eens een shirtje halen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars990 Geplaatst 7 januari 2014 Share Geplaatst 7 januari 2014 De nieuwe shirts van Gibraltar Thuis Uit Third: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 7 januari 2014 Share Geplaatst 7 januari 2014 Polen_O_. Sowieso heldig land. Misschien maar eens een shirtje halen Iets met Lewandowski;c? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 7 januari 2014 Share Geplaatst 7 januari 2014 Iets met Lewandowski;c? Nee ben er op uitwisseling geweest, daar toen een leuke meid ontmoet en de vriendin van me opa was Pools. Niet mijn oma btw. Daarom redelijk zwak voor dat land. Zelfde met Armenië Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 7 januari 2014 Share Geplaatst 7 januari 2014 Oh nee dat kan natuurlijk. Ik bedoelde meer in de zin van; je wilt een shirtje halen, dus iets met Lewandowski?:P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 7 januari 2014 Share Geplaatst 7 januari 2014 Oh nee dat kan natuurlijk. Ik bedoelde meer in de zin van; je wilt een shirtje halen, dus iets met Lewandowski?:P Nee ben tegen namen op shirts om ze tijdloos te houden. Heb 1 shirt in de kast met een naam. Dat is Owen bij Man Utd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars990 Geplaatst 7 januari 2014 Share Geplaatst 7 januari 2014 En de shirts van de aussies Thuis Uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 7 januari 2014 Share Geplaatst 7 januari 2014 Nee ben tegen namen op shirts om ze tijdloos te houden. Heb 1 shirt in de kast met een naam. Dat is Owen bij Man Utd Dat naamloze hebben wel meerdere, maar ik heb dat oprecht nooit begrepen. Naar mijn idee is het juist leuk om een periode te kenmerken. Zo goed als al mijn shirts hebben een naam en nummer op de achterzijde. Vooral mijn Valencia shirt met David Villa #7 en Universidad de Chile shirt met Ch. Aranguiz #20 zijn mijn favorieten. Dan maakt een naam en nummer het net even af. Maar goed, ieder zijn ding natuurlijk:P. Dat shirt van Australië hebben ze geloof ik een beetje afgekeken van de Brazo's. Mooi dus:D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 7 januari 2014 Share Geplaatst 7 januari 2014 Heb sowieso niet veel voetbalshirts. Paar van real en shitload van Eagles. En dan een van Atletico en Man Utd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viva La Vida Geplaatst 8 januari 2014 Share Geplaatst 8 januari 2014 Slovenië-uit Hiermee kunnen we in ieder geval bijna met zekerheid vaststellen dat de eerder gelekte shirts van Nederland ook kloppen. Ik doel dus op de patroontjes die mooi over het hele shirt lopen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 8 januari 2014 Share Geplaatst 8 januari 2014 Wát een lekker shirt zeg, djeeeeeeez :< :< :< kwijl kwijl Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viva La Vida Geplaatst 10 januari 2014 Share Geplaatst 10 januari 2014 Bosnië-Herzegovina thuis en uit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 januari 2014 Share Geplaatst 10 januari 2014 Beetje saai. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viva La Vida Geplaatst 10 januari 2014 Share Geplaatst 10 januari 2014 Heeft Legea helaas wel vaker. Ook de shirts van Montenegro zouden zoveel mooier kunnen zijn... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viva La Vida Geplaatst 12 januari 2014 Share Geplaatst 12 januari 2014 Kroatië-thuis Portugal-thuis Verenigde Staten-thuis Zwitserland-thuis en uit: Oostenrijk-thuis en uit: Tsjechië-thuis en uit: Slowakije-thuis en uit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Omotoyossi Geplaatst 12 januari 2014 Share Geplaatst 12 januari 2014 Dit schijnt het nieuwe Liverpool thuis-tenue te gaan worden. Het uit-shirt zal geel met rood worden en het derde tenue grijs met zwart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 12 januari 2014 Share Geplaatst 12 januari 2014 Japan uit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viva La Vida Geplaatst 12 januari 2014 Share Geplaatst 12 januari 2014 Is al gepost. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 12 januari 2014 Share Geplaatst 12 januari 2014 Kroatië-shirt blijft prachtig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten