Mvdv Geplaatst 31 mei 2012 Share Geplaatst 31 mei 2012 Ziet er goed uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 31 mei 2012 Share Geplaatst 31 mei 2012 Wow : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Axdratic Geplaatst 31 mei 2012 Share Geplaatst 31 mei 2012 Lekker shirtje! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 31 mei 2012 Share Geplaatst 31 mei 2012 Ja die is zeker mooi! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan. Geplaatst 31 mei 2012 Share Geplaatst 31 mei 2012 Oi oi oi. Lekker shirtje oliesjeik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Beul Geplaatst 31 mei 2012 Share Geplaatst 31 mei 2012 PSG, mocht 'ie nog niet geplaatst zijn: Oef :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maikel Geplaatst 31 mei 2012 Share Geplaatst 31 mei 2012 Hopen dat Nike ook voor ons een paar mooie shirts in petto heeft. Zoals het Everton uitshirt, maar dan in het mooie Twente-rood. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 31 mei 2012 Share Geplaatst 31 mei 2012 Het is een mooi shirt, maar niet des PSG's. Die hebben altijd een duidelijke rode baan gehad zoals Barca het nu heeft. Waarom dat veranderen vraag ik me altijd af... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 31 mei 2012 Share Geplaatst 31 mei 2012 Marketing hè. Ik vind 'm lelijk, precies om wat je zegt Cris. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 1 juni 2012 Share Geplaatst 1 juni 2012 Een shirt lelijk vinden omdat het normaal gesproken anders is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 1 juni 2012 Share Geplaatst 1 juni 2012 Een shirt lelijk vinden omdat het normaal gesproken anders is? Die twee armieterige streepjes zien er toch niet uit? Goedkope marketingoplossing om de fans semi-tevreden te houden. Die rode baan hoort bij PSG, net zoals het shirt van Real wit hoort, en dat van Ajax met een rode baan in het midden. Kijk maar eens hoeveel supporters van Barcelona bv. haten op het nieuwe shirt, omdat het niet de gestreepte banen heeft. Dat was ook zo in 2009, met die half blauw, half grana shirts. Sommige dingen moet je als ontwerper niet willen veranderen, ook al verkoop je er uiteindelijk meer shirts door. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 1 juni 2012 Share Geplaatst 1 juni 2012 Nee, tuurlijk, een shirt hoort bij een club, ben ik met je eens, en die moet je niet zomaar veranderen. Alleen om een shirt lelijk te vinden omdat hij anders is dan voorgaande shirts vind ik geen argument. Ik vind dit shirt best mooi. Dat het dan niet binnen de traditie van PSG valt, ja da's jammer voor de PSG-fans, maar dat boeit mij weinig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 1 juni 2012 Share Geplaatst 1 juni 2012 Ja dat boeit jou weinig omdat je geen PSG fan bent. Puur vanuit de traditie gezien vind ik het niet mooi, want verder is het een leuk shirt. Wat als jouw favoriete club ineens een ander ontwerp hanteert? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 1 juni 2012 Share Geplaatst 1 juni 2012 Die van Everton en PSG zijn echt rete vet zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bartlams Geplaatst 1 juni 2012 Share Geplaatst 1 juni 2012 Vind PSG veel mooier dan Everton toch hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 1 juni 2012 Share Geplaatst 1 juni 2012 Ene kant wel jammer inderdaad, dat er geen rode baan is bij PSG. PSG had dat shirt van Barca moeten hebben, dat was gruwelijk geweest. Al vind ik deze ook wel vet, maar idd gewoon jammer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 1 juni 2012 Share Geplaatst 1 juni 2012 Nee, tuurlijk, een shirt hoort bij een club, ben ik met je eens, en die moet je niet zomaar veranderen. Alleen om een shirt lelijk te vinden omdat hij anders is dan voorgaande shirts vind ik geen argument. Ik vind dit shirt best mooi. Dat het dan niet binnen de traditie van PSG valt, ja da's jammer voor de PSG-fans, maar dat boeit mij weinig. Wat een kul uitspraak Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 1 juni 2012 Share Geplaatst 1 juni 2012 Hoezo kul? Ben het gewoon met hem eens hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peterzinho Geplaatst 1 juni 2012 Share Geplaatst 1 juni 2012 Shirts van Benfica voor volgend seizoen : Shirts van Sporting voor volgend seizoen : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
superboer86 Geplaatst 1 juni 2012 Share Geplaatst 1 juni 2012 @Berrie: Ik ook. Platina heeft gewoon gelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 1 juni 2012 Share Geplaatst 1 juni 2012 Een shirt is ook mooi vanwege het verhaal dat erachter zit. De traditie van het shirt bepaalt de schoonheid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 1 juni 2012 Share Geplaatst 1 juni 2012 Wat een kul uitspraak Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
superboer86 Geplaatst 1 juni 2012 Share Geplaatst 1 juni 2012 Een shirt is ook mooi vanwege het verhaal dat erachter zit. De traditie van het shirt bepaalt de schoonheid. Oooh dus hoe een shirt er daadwerkelijk uit ziet is niet van belang :cab: wat een kul. Volgens jou redenatie zijn dan 95% van de shirts lelijk want zowat elke club heeft tussentijds wel een x de clubkleuren en/of tenue veranderd ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Beul Geplaatst 1 juni 2012 Share Geplaatst 1 juni 2012 Shirts zijn mooi om hoe ze eruit zien. De traditie achter een shirt is ook mooi, maar waarom zou het niet een keertje een beetje anders mogen ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 2 juni 2012 Share Geplaatst 2 juni 2012 West Ham United away: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten