Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Nieuwe shirts

Vegas

Aanbevolen berichten

Een shirt lelijk vinden omdat het normaal gesproken anders is?

Die twee armieterige streepjes zien er toch niet uit? Goedkope marketingoplossing om de fans semi-tevreden te houden. Die rode baan hoort bij PSG, net zoals het shirt van Real wit hoort, en dat van Ajax met een rode baan in het midden. Kijk maar eens hoeveel supporters van Barcelona bv. haten op het nieuwe shirt, omdat het niet de gestreepte banen heeft. Dat was ook zo in 2009, met die half blauw, half grana shirts. Sommige dingen moet je als ontwerper niet willen veranderen, ook al verkoop je er uiteindelijk meer shirts door.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, tuurlijk, een shirt hoort bij een club, ben ik met je eens, en die moet je niet zomaar veranderen. Alleen om een shirt lelijk te vinden omdat hij anders is dan voorgaande shirts vind ik geen argument. Ik vind dit shirt best mooi. Dat het dan niet binnen de traditie van PSG valt, ja da's jammer voor de PSG-fans, maar dat boeit mij weinig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dat boeit jou weinig omdat je geen PSG fan bent. Puur vanuit de traditie gezien vind ik het niet mooi, want verder is het een leuk shirt. Wat als jouw favoriete club ineens een ander ontwerp hanteert?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, tuurlijk, een shirt hoort bij een club, ben ik met je eens, en die moet je niet zomaar veranderen. Alleen om een shirt lelijk te vinden omdat hij anders is dan voorgaande shirts vind ik geen argument. Ik vind dit shirt best mooi. Dat het dan niet binnen de traditie van PSG valt, ja da's jammer voor de PSG-fans, maar dat boeit mij weinig.

Wat een kul uitspraak

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een shirt is ook mooi vanwege het verhaal dat erachter zit. De traditie van het shirt bepaalt de schoonheid.

Oooh dus hoe een shirt er daadwerkelijk uit ziet is niet van belang :cab: wat een kul.

Volgens jou redenatie zijn dan 95% van de shirts lelijk want zowat elke club heeft tussentijds wel een x de clubkleuren en/of tenue veranderd ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites