Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Tennis Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Ivanovic :< Jammer dat ze eruit ligt. Ook jammer van Djokovic, hoopte op Djokovic - Federer als finale met Federer als winnaar. Beter wint Federer wel van Murray, daarna die Spaanse dopingrat ff afslachten en dan Berdych/Wawrinka pakken. Hoop in ieder geval één ding: Nadal niet in de finale of als winnaar.

bewerkt door JanVertonghen'
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blonde tennisster wil date met Bieber

Bouchard bibbert alleen van Bieber

MELBOURNE -

Eugenie Bouchard kreeg dinsdag pas na haar verrassende overwinning op Ana Ivanovic in de kwartfinales van de Australian Open de bibbers. De 19-jarige Canadese, die in de driesetter tegen de Servische geen spoortje van spanning verried, gaf in het interview na afloop schuchter giechelend toe dat ze graag een keer zou daten met popster Justin Bieber.

:huhu: [MENTION=21212]007mark[/MENTION];

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Straks Nadal - Dimitrov en daarna nog Federer - Murray. :< Zin in. Ongelooflijk trouwens dat je bij de vrouwen Cibulkova of Halep in de halve finales krijgt. ;e

Maximaal mee eens, maar ik zag haar het eerst. Ze is voor mij:huhu:

O ja? ;)

Ivanovic :< Jammer dat ze eruit ligt. Ook jammer van Djokovic, hoopte op Djokovic - Federer als finale met Federer als winnaar. Beter wint Federer wel van Murray, daarna die Spaanse dopingrat ff afslachten en dan Berdych/Wawrinka pakken. Hoop in ieder geval één ding: Nadal niet in de finale of als winnaar.

Wat een kansloze post dit zeg :cab:

bewerkt door Mathi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nadal toch al twee partijen vrij lastig door gekomen. Hopelijk dat Federer dit afmaakt en dan acht ik hem tegen Nadal niet kansloos.:<

Lastig? :cab: Tegen Nishikori won hij in drie en tegen een Dimitrov in goede vorm is een setje verliezen echt geen schande. Het kan natuurlijk altijd vlotter, dat wel. Federer is overigens tegen geen enkele speler kansloos.

Murray wel matig trouwens, had er meer van verwacht.

Moet trouwens m'n woorden intrekken wat betreft Cibulkova, stond echt fantastisch te spelen tegen Halep. Gaat Radwanska nog een vette kluif aan hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die wedstrijd tegen Nishikori in drie ja, maar dat ging echt niet simpel. Vond hem daar ook niet erg sterk ogen en had geluk dat zijn tegenstander het op de belangrijke momenten af liet weten. En met niet kansloos bedoel ik natuurlijk dat ik hem meer kansen toe acht dan het afgelopen jaar.

Cibulkova wel een lekker pittige meid inderdaad. Die zie ik wel graag spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou toch heerlijk zijn als Federer dit toernooi wint. Even iedereen de mond snoeren die dacht dat hij nooit meer een Grand-Slam zou gaan winnen. Eindbaas dat het is.

Dit ja :< Maar gaat het wel (zoals altijd) heeeeeeel lastig krijgen tegen Nadal, ben zelfs bang dat die gekke Spanjaard nog gaat winnen ook. Wint Federer die, dan pakt ie die finale ook wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites