iSimic Geplaatst 6 juli 2012 Share Geplaatst 6 juli 2012 Hopen dat Murray eindelijk eens wint _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 6 juli 2012 Share Geplaatst 6 juli 2012 Inderdaad, dat is te hopen, maar ja ;e Ik had eigenlijk gehoopt na die tweede overwinning van Nadal op Fed (hij janken natuurlijk weer) tijdens Wimbledon een paar jaar terug dat de tenniswereld vanaf nu af zou zijn van die in mijn optiek ergerlijke man, maar helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 6 juli 2012 Auteur Share Geplaatst 6 juli 2012 Ik mag die Murray om een of andere reden gewoon echt niet.:( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 6 juli 2012 Share Geplaatst 6 juli 2012 Dat kan toch? Ieder z'n ding. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 6 juli 2012 Share Geplaatst 6 juli 2012 Wat vind je dan zo erg aan Federer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 6 juli 2012 Share Geplaatst 6 juli 2012 Ik mag hem gewoon niet. Perfect in alles wat hij doet, puur spelmatig gezien geweldig natuurlijk, maar ik heb daar niets mee. Bij elke titel opnieuw weer keihard janken alsof het zijn eerste is. En bij elke verloren finale nog meer. Ik vind emotie bij sporters mooi, maar het moet niet te ver gaan. In zijn hoogtijd dagen vond ik hem ook altijd enorm arrogant overkomen, speelde sommige wedstrijden maar op 50% (leek het wel) en op de beslissende punten gewoon weer vol uithalen, soort van kat-en muis spel met je tegenstander. En dat hele vijfdelige pakje van hem wat hij altijd aan heeft op Wimbledon vind ik ook hautain overkomen. Daarbuiten schijnt het een geweldige vent te zijn die erg geliefd is bij allerlei sportcollega's, ook in interviews komt hij best aardig over. Maar op de baan kan ik er hem er soms wel aftrappen. Vooral in het verleden toen hij alles won wat los en vast zit kon ik bij tijd de tv wel door het raam gooien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waust0r Geplaatst 6 juli 2012 Share Geplaatst 6 juli 2012 Ik vind juist dat Federer zowel binnen als buiten de baan zijn tegenstanders in hun waarde laat. Een gentleman in woord en gebaar. Ik vind juist al die maniertjes van iemand als Nadal zeer ergerlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 6 juli 2012 Share Geplaatst 6 juli 2012 Ahh ik vind hem juist een zeer toffe speelstijl hebben om naar te kijken.. Die overdreven emotie is wel zeer vervelend, maar dat zie je overal wel in de topsport volgens mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 6 juli 2012 Share Geplaatst 6 juli 2012 Wat vind je dan zo erg aan Federer? Sebas wordt spelers of teams die een paar keer winnen altijd erg snel beu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 6 juli 2012 Share Geplaatst 6 juli 2012 Real, Ajax, Ronaldo, Contador, Nadal. Lijkt me dus van niet ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 7 juli 2012 Share Geplaatst 7 juli 2012 Ik ben ook voor Murray, maar dat ligt niet aan Federer, ik zie Murray gewoon graag winnen. Even iemand anders :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jesse456 Geplaatst 8 juli 2012 Share Geplaatst 8 juli 2012 Hoe kan je nou niet voor Federer zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 8 juli 2012 Share Geplaatst 8 juli 2012 Sowieso voor Federer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 8 juli 2012 Share Geplaatst 8 juli 2012 Lijkt mij ook. Al lijkt het me ook grappig dat een Brit eindelijk is van het syndroom afkomt dat ze nooit winnen in een Grand-Slam finale Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 8 juli 2012 Share Geplaatst 8 juli 2012 RF (d) Hopelijk wint 'ie, gun het hem echt. Wordt 'ie ook gewoon weer de nr 1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 juli 2012 Share Geplaatst 8 juli 2012 Nee D, Murray! (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 8 juli 2012 Share Geplaatst 8 juli 2012 (bewerkt) Murray serveert voor de set. (d) Aitt. 8 juli 2012 bewerkt door Mathi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 8 juli 2012 Share Geplaatst 8 juli 2012 Dat neppubliek is zo ergerlijk he. Fedje moet gewoon zn volleys binnen de lijnen houden, dan pakt ie Murray met zn pokketennis simpel in. Veel te veel unforced errors nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 8 juli 2012 Share Geplaatst 8 juli 2012 Murray :( & neppubliek? :cab: Lijkt me logisch dat ze met z'n alle achter Murray staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 8 juli 2012 Share Geplaatst 8 juli 2012 Simon is voor Federer dus dan verwacht hij dat iedereen ook voor Federer is. Tweede set dus voor de Zwitser, dan hoef ik niet meer te kijken want die wint dan ook wel, jammer toch weer. Maar goed. Beter stopt die man eens snel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 8 juli 2012 Share Geplaatst 8 juli 2012 Jouw pessimisme irriteert, bah ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 8 juli 2012 Share Geplaatst 8 juli 2012 & neppubliek? :cab: Lijkt me logisch dat ze met z'n alle achter Murray staan. Omdat ze doen alsof Murray een Engelsman is, maarja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 8 juli 2012 Share Geplaatst 8 juli 2012 Omdat ze doen alsof Murray een Engelsman is, maarja. Hij is een Brit en Britten juichen voor Britten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 8 juli 2012 Share Geplaatst 8 juli 2012 Simon is voor Federer dus dan verwacht hij dat iedereen ook voor Federer is. Tweede set dus voor de Zwitser, dan hoef ik niet meer te kijken want die wint dan ook wel, jammer toch weer. Maar goed. Beter stopt die man eens snel. Doe eens normaal man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 8 juli 2012 Share Geplaatst 8 juli 2012 De Fed Express is vertrokken :dance: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten