Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Tennis Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Inderdaad, dat is te hopen, maar ja ;e

Ik had eigenlijk gehoopt na die tweede overwinning van Nadal op Fed (hij janken natuurlijk weer) tijdens Wimbledon een paar jaar terug dat de tenniswereld vanaf nu af zou zijn van die in mijn optiek ergerlijke man, maar helaas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik mag hem gewoon niet. Perfect in alles wat hij doet, puur spelmatig gezien geweldig natuurlijk, maar ik heb daar niets mee. Bij elke titel opnieuw weer keihard janken alsof het zijn eerste is. En bij elke verloren finale nog meer. Ik vind emotie bij sporters mooi, maar het moet niet te ver gaan. In zijn hoogtijd dagen vond ik hem ook altijd enorm arrogant overkomen, speelde sommige wedstrijden maar op 50% (leek het wel) en op de beslissende punten gewoon weer vol uithalen, soort van kat-en muis spel met je tegenstander. En dat hele vijfdelige pakje van hem wat hij altijd aan heeft op Wimbledon vind ik ook hautain overkomen.

Daarbuiten schijnt het een geweldige vent te zijn die erg geliefd is bij allerlei sportcollega's, ook in interviews komt hij best aardig over. Maar op de baan kan ik er hem er soms wel aftrappen. Vooral in het verleden toen hij alles won wat los en vast zit kon ik bij tijd de tv wel door het raam gooien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Simon is voor Federer dus dan verwacht hij dat iedereen ook voor Federer is.

Tweede set dus voor de Zwitser, dan hoef ik niet meer te kijken want die wint dan ook wel, jammer toch weer. Maar goed. Beter stopt die man eens snel.

Doe eens normaal man

Link naar opmerking
Deel via andere websites